درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 23:59   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8330صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 16 دی 1392 - 11:09
نشست شبکه های اجتماعی برای خدمات مشتریان برگزار می شود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نشست شبکه های اجتماعی برای خدمات مشتریان در نیویورک، ایالات متحده امریکا، از 7 تا 8 اکتبر 2014 برگزار می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نشست شبکه های اجتماعی برای خدمات مشتریان در نیویورک، ایالات متحده امریکا، از 7 تا 8 اکتبر 2014 برگزار می شود.


به گزارش گروه ترجمه شارا، در این نشست نحوه بهره گیری از شبکه های اجتماعی برای ارائه خدمات بهتر و پاسخگویی مورد بحث قرار می گیرد.


اهداف این نشست بالا بردن رضایت، افزایش تبعیت از برند و تحلیل اثربخشی بر مشتریان با هزینه کمتر اعلام شده است.


نشست رسانه های اجتماعی برای خدمات مشتریان راهنمای عملی و کسب بینش برای تمام کسانی است می خواهند در فروشگاه های اینترنتی خود به موفقیت برسند. این نشست نگاهی 360 درجه متفاوت از تدوین، اجرا و مقدمه ای برای استراتژی های موفق رسانه های اجتماعی در شرکت شماست.


برای مشاهده شرکت کنندگان سال 2013، لینگ ذیل را مشاهده کند:
http://events.usefulsocialmedia.com/customerservice/conference-delegates.php


در نشست سال 2014، موارد ذیل تضمین شده اند:
• ابزارها و روش های موفقیت در استراتژی خدمات مشتریان از طریق شبکه های اجتماعی
• دریافت پاسخ سوالات برای بزرگترین چالش ها و الگوگیری از رهبران صنعتی
• مقاومت در بازارهای رقابتی و جذب وفاداری مشتریان در دراز مدت
شرکت کنندگان در نشست:

برای دریافت بروشور نشست از لینک زیر استفاده کنید:
http://events.usefulsocialmedia.com/customerservice/conference-event-brochure.php
 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد