درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 00:44   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8313صفحه نخست » یکشنبه، 15 دی 1392 - 14:16
کنفرانس نتایج شبکه های اجتماعی در لندن برگزار می شود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کنفرانس نتایج شبکه های اجتماعی با محوریت تعامل، تحریک و آشوب در 13 می 2014 برگزار می شود.
  

کنفرانس نتایج شبکه های اجتماعی در لندن برگزار می شود

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کنفرانس نتایج شبکه های اجتماعی با محوریت تعامل، تحریک و آشوب در 13 می 2014 برگزار می شود.

 

به گزارش گروه ترجمه شارا، این کنفرانس که در آن 22 برند برجسته جهان حضور دارند توسط کنفرانس بینش جهانی سازماندهی شده است.

 

 

این کنفرانس که شعار خود را «بهره برداری از روند های جدید و تحولات فریبنده» گذاشته است، به شرایط الزام آور این رسانه های اجتماعی و استراتژ های لازم برای بازاریابی رسانه های اجتماعی می پردازد!

استراتژی های جالب، یکپارچه و قابل ارزیابی در سطح بازاریابان با تجربه در کنفرانس یک روزه برای مخاطبان ارائه می شود. گفتنی است که این کنفرانس با محوریت صنعت، رهبری و رویداد شبکه ای در خیابان 1 امریکا، در مرکز لندن برگزار می شود.

 

می توانید بروشور این کنفرانس را از لینک ذیل دانلود کنید:

http://www.socialmediaresultsconference.com/?page_id=40

در صورت تمایل می توانید برای رزرو جا، از لینک ذیل استفاده کنید:

https://www.etouches.com/social-media-results

 

در فراخوان این کنفرانس آمده است: «دو برنامه کارگاه نصف روز به طور جداگانه در روز بعد از کنفرانس برگزار می شود. که در صورت شرکت در کنفرانس از تخفیف 150 الی 418 پوندی برای سرکت در این کارگاه ها برخوردار می شوید.

 

نگارش سریع محتوای پیشرفته تعاملی برای دریافت نتایج مشخص و همچنین ارزیابی موارد غیر قابل ارزیابی عناوین کارگاه های روز بعد از کنفرانس است که توسط مطالعات موردی جدید، سخنرانان جدید و در قابل جدید با نگاه جدید ارائه می شود.

 

گفتنی است این کنفرانس در حالی برگزار می شود که در سال 2013 با اقبال و رضایت 100 درصدی مخاطبان خود روبرو شده است.

 

منبع: http://www.socialmediaresultsconference.com/

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد