درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 02:57   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8252صفحه نخست » مقالات روابط عمومیسه شنبه، 10 دی 1392 - 08:27
روندهای روابط عمومی، بازاریابی و رسانه های اجتماعی در سال 2014
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، آن ماری وان دن هورک- همانطور به 2014 نزدیک می شویم، صاحبان کسب و کار برای رسیدن موثر به مشتریان خود باید از مواردی آگاه باشند؟ در این نوشتار روندهایی که به وضوح در حال توسعه هستند، مورد توجه قرار می گیرد. من پیشنهاد می کنم ترکیب آنها را در استراتژی بازاریابی خود وارد کنید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، آن ماری وان دن هورک- همانطور به 2014 نزدیک می شویم، صاحبان کسب و کار برای رسیدن موثر به مشتریان خود باید از مواردی آگاه باشند؟
در این نوشتار روندهایی که به وضوح در حال توسعه هستند، مورد توجه قرار می گیرد. من پیشنهاد می کنم ترکیب آنها را در استراتژی بازاریابی خود وارد کنید.


اقتصاد توجه محور: مبنای گزارشی که توسط دانشگاه کالیفرنیا، در سان دیاگو، مردم حدود 34 بیلیون بیت از اطلاعات را هر روزه مشاهده می کنند. این رقم برابر خواندن دو کتاب در روز است. ما در حال حرکت به سوی اقتصاد توجه محور هستیم، جایی که توجه مردم، یک کالای کمیاب است. از آنجا که بسیاری از اطلاعات برای فرآیند وجود دارد، بیشتر و بیشتر مردم هماهنگ نیستند. مگی لیفر مک گری، یکی از استراتژیست های محتوای دیجیتال در واشینگتن دی. سی است، وی اعتقاد دارد محتوای زیادی برای اکثر سامانه ها وجود دارد. او می گوید، ویدئو و متن می توانند به راه خود برای تبدیل شده به منبع محتوای مرجح کاربران ادامه دهند.
کسب و کار باید هوشمندتر عمل کند، و با تکیه بر اقتصاد توجه محور، درک درستی از محصول و مخاطب خود داشته باشد. جنیفر استاوس ویندروم، موسس کسب و کار اجتماعی، میمون های ساک بر ضد سرطان، افکار مک کری را تایید کرده و می افزاید: سازمان ها نیازمند تبدیل پیام های خود به قالب بصری و قابل به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی جهانی نظیر پینترست هستند.


موبایل: تلفن همراه برای دومین سال در فهرست یکی از بهترین وسایل ارتباطی در کسب و کار معرفی می شود. این وسیله به افزایش سلطه خود به عنوان یک باید در عرصه کسب و کار ادامه می دهد. مردم هر روزه از کامپیوترهای رو میزی دور شده و بیشترشان دوست دارند که از گوشی های همراه هوشمند و تبلت ها استفاده کنند. موبایل در بازاریابی شما بسیار با اهمیت می شود.
بر مبنای تحقیقات منتشر شده توسط موسسه «اینترنت و پروژه زندگی امریکایی پیو»، بیش از 90 درصد مردم امریکا تلفن همراه دارند و 57 درصد از امریکایی ها با استفاده از تلفن همراه خود آنلاین می شوند. تلفن های هوشمند که امروزه نسبت به اسلاف خود هوشمندی بیشتری را دارند و ارائه دهندگان خدمات تلفن همراه در زمینه بسیاری از برنامه های ارسال داده برای همگان، انقلاب موبایل فرا رسیده است.
شرکت ها و سازمان ها بایستی از بهینه سازی صرف برای موبایل توسط تجهیزات دیجیتال خود به پاسخگویی و طراجی های متناسبی رو آورند که به تناسب هر دستگاهی با هر اندازه ای، طرح مناسبی نشان داده شود. جف لیونگینگستون، بنیانگزار «تیناسیتی 5»، گفت: به لطف ویژگی های ابزارهای متنوع تلفن همراه، کسب و کارها می توانند کمپین های سفارشی را مستقر کنند تا مشتریان را برای ورود جذب کنند.
کامی واتسون هویسی، مدیر عامل زوئتیکا، با این مساله موافق است و می افزاید: مشتریان اطلاعات را در همزمان و بر مبنای مکان و ارتباط انتظار دارند. این نیازمند این خواهد بود که سازمان بیشتر درباره مواردی از شخصی سازی «فرد به فرد» بیاندیشد. موبایل می تواند این راه را به آنها ارائه کند.


ابزارهای پیشبینی: دوره ای که در آن به سر می بریم ما را از ابزارهای تحلیلگر ساده که فقط اطلاعات پایه ای را می دادند، بسیار دور می کند. ابزارها بیشتر و بیشتر پیش بینی کننده می شوند، این بدین معناست که تکنیک های متنوعی از آماری گرفته تا مدل پردازی، آموزش ماشینی و داده کاوی، می توانند اطلاعات تاریخی و فعلی ما را برای ارائه پیش بینی تحلیل کنند.
لانی روزالس، مدیر ارشد در ای. جی. بیت، که در کسب و کار ملاقات های تحت وب فعالیت می کند، گفت این دوره ابزارهای ساده دیگر مردم را هیجان زده نمی کند و جهان جویای کشف چیزی است که بتواند تمام داده های آنها تحلیل کند، به طوری که تکنولوژی پیش می رود، پیش بینی می شود در این زمینه سال 2014 شاهد کشش بیشتری از سوی مردم باشیم. وی گفت: تمام ابزارهایی که ما امروز از آن استفاده می کنیم به تنهایی نمی توانند نیازهای ما را بر طرف کنند و بنابراین نیازمند ترکیب آنها برای دریافت نتایج معنی دارتر هستیم.


روندهای اقتصاد توجه محور، تلفن همراه و ابزارهای پیش بینی تجارب مثبتی را برای مشتریان عرضه می کند. خدمات مشتری بایستی همیشه سنگ بنای روبرویی سازمان با عموم مردم باشد. هولی گولدفارب، مدیر عامل بازاریابی استراتژیک بلو استار گفت: رسانه های اجتماعی فرمت زیرکانه تری پیدا می کند که برندها به آن کسب و کار واقعی می گویند. سازمان ها بایستی خدمات و ارتباطات مشتریان خود را از طریق کانال های اجتماعی بهبود دهند.


در سال جدید این مساله که دستیابی به مشتریان شما و باید در جایی انجام شود که آنها حضور دارند و نه آنجایی که شما می خواهید آنها حضور داشته باشند. همچنین باید اطلاعاتی که مشتریان می خواهند نیز ارائه کنید. و بهترین خدمات را به مشتریان از تمام کانال های ارتباطی ارائه کنید.


منبع: http://www.kentucky.com/2013/12/30/3010168/2014-trends-for-public-relations.html
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد