درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 18:22   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
  جستجوی گوگل در 10 سال آینده
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8210صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 8 دی 1392 - 12:29
گزارش برگزاری پنجمین همایش وقف و رسانه
حجت الاسلام والمسلمین علی محمدی در پنجمین همایش وقف و رسانه با عرض خیر مقدم به هنرمندان، ورزشکاران و اصحاب رسانه گفت: از اصحاب رسانه تشکر می کنم و امیدوارم خدای متعال توفیق بدهد برای تبیین حکم الهی وقف، توفیق پیدا کنیم. وی با قدردانی از اصحاب رسانه و مجموعه کارکنان اوقاف در برگزاری مطلوب دوره های قبلی همایش وقف و رسانه اظهار داشت: انتظاری که ما از اصحاب رسانه، مسئولان، هنرمندان داریم تبیین حقیقت وقف است.
  

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پنجمین همایش وقف و رسانه امروز با حضور گسترده چهره های علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی و رسانه ای در تالار وحدت برگزار شد.
 

هیچ سرمایه ای، ماندگارتر از سرمایه وقف در جامعه اسلامی نداریم
به گزارش شارا به نقل از ستاد خبری هفته وقف، حجت الاسلام والمسلمین علی محمدی در پنجمین همایش وقف و رسانه با عرض خیر مقدم به هنرمندان، ورزشکاران و اصحاب رسانه گفت: از اصحاب رسانه تشکر می کنم و امیدوارم خدای متعال توفیق بدهد برای تبیین حکم الهی وقف، توفیق پیدا کنیم.
وی با قدردانی از اصحاب رسانه و مجموعه کارکنان اوقاف در برگزاری مطلوب دوره های قبلی همایش وقف و رسانه اظهار داشت: انتظاری که ما از اصحاب رسانه، مسئولان، هنرمندان داریم تبیین حقیقت وقف است.
محمدی با ارائه تعریف علمی و کاربردی از وقف در جامعه خاطرنشان کرد: وقف یک سرمایه گذاری طولانی مدت است که زمان و مکان ندارد.
وی اضافه کرد: هیچ سرمایه ای، ماندگارتر از سرمایه وقف در جامعه اسلامی نداریم.
وی گفت: برخی از موقوفات موجود در کشور ما، با گذشت بیش از یازده قرن هنوز وجود دارد و مردم از برکات و عواید آن استفاده می کنند.
وی از اصحاب رسانه، فرهیختگان، علما و حوزویان درخواست کرد تا حقیقت وقف را برای جامعه تبیین کنند.
حجت الاسلام والمسلمین محمدی خواستار نگاه علمی و تخصصی به مقوله وقف در جامعه شد و گفت: باید وقف با زبان روز و مناسب با اوضاع روز مطرح شود.
وی بیان مقوله وقف از زبان هنر را مورد تأکید قرار داد و گفت: باید زیبایی های وقف که برای این دنیا است با زبان هنر و رسانه برای مردم بیان شود.
محمدی متذکر شد: وقف در تمام عرصه ها می تواند حضور داشته باشد همچنانکه در عرصه علم، دانش و .. وقف حضور داشته و خواهد داشت، اما باید متناسب با نیاز جامعه باشد.
وی وقف برای پیشرفت مسائل علمی را خواستار شد وگفت: برخی از واقفان، وقف خود را برای پیشرفت نیازهای علمی انجام داده اند که ارزشمند است
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، تدابیر مقام معظم رهبری در عرصه وقف را راهگشا و متناسب با نیاز روز جامعه دانست.
حجت الاسلام والمسلمین محمدی در ادامه صرف برگزاری همایش های وقف و رسانه را ناکافی دانست و گفت: اصحاب رسانه باید در زمینه کارکرد خود در این راه گام بردارند و این سرمایه ماندگار را به نحو احسن اطلاع رسانی کنند.
وی گفت: باید شبکه های مختلف در خدمت وقف، دین و ائمه(ع) قرار گیرند.
محمدی مطرح کردن نیازها را از جمله کارکرد مؤثر رسانه ها در حوزه وقف به شمار آورد و گفت: در دنیای امروز، دستگاه های مختلف فعال در حوزه مجازی علیه دین تبلیغ می کنند و از ابزارها و روش های نوین استفاده می کنند، بنابراین وظیفه اقتضاء می کند که از امکانات شبکه ها در تبلیغ دین استفاده کنیم.
وی احیای فرهنگ وقف را مهم تر از احیای موقوفات دانست و گفت: این حکم الهی قبل از پیامبر(ص) بوده است و پیامبر گرامی این حکم را امضاء و تأیید نمود.
حجت الاسلام والمسلمین محمدی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه یادآور شد: تعاون، احساس همدردی در ابعاد مختلف به خودی خود خوب است و یکی از عوامل مهم انسجام ملی همین روحیه تعاون است که وقف را یکی از ابعاد ماندگار احسان می کند.
وی ساختار و شاکله وقف را غیردولتی دانست و افزود: احکام وقف مردمی است، چراکه شخص که وقف می کند، خود یا وارثان خود را می تواند به عنوان متولی موقوفه تعیین کند و متولی هم نمی تواند باب میل خود عمل کند.
حجت الاسلام والمسلمین محمدی کارکرد سازمان اوقاف را متولی شدن موقوفات بی سرپرست به عنوان سرمایه ملی دانست و گفت: سازمان اوقاف نیز در برخی حوزه های وقف، وظیفه نظارتی دارد.
وی یادآور شد: ساختار وقف مردمی است و نمی شود آن را دولتی کرد و به وسیله مردم اداره می شود.
رئیس سازمان اوقاف، وقف مشارکتی را یکی از روش های نوین وقف دانست و اضافه کرد: همه افراد می توانند به اندازه وسعت و توان مالی خود با یکدیگر مشارکت کنند و موقوفه ای را تأسیس کنند.
حجت الاسلام والمسلمین محمدی تعیین 70شاخص بهره وری و تبدیل آن به 7عنوان را یکی از راهکارهای افزایش بهره وری موقوفات در شرایط کنونی دانست.
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در پایان متذکر شد: باید اصحاب رسانه مردم را برای وقف موقوفات منفعتی که عوایدی برای مردم داشته باشند، هدایت کنند.

موقوفات نقش مهمی در خلق حماسه اقتصادی و اقتصاد مقاومتی دارند
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی طی سخنانی در پنجمین همایش وقف و رسانه با اشاره به احادیثی درمورد جایگاه وقف در جامعه اسلامی اظهار داشت: در آموزه های دینی با واژه ها و عبارات انسان ساز و حیات بخش با کارکردهای بسیار گسترده و متفاوت روبرو هستیم، اما در میان این واژه ها و کلمات و رهنمودها و دستورات دینی، واژه وقف از جایگاه فاخر، برجسته و استثنایی برخوردار است.
وی افزود: می توان گفت، وقف تقریباً در همه عرصه های دین و زندگی بشر حضور دارد، حضور وقف در نماز، حج، روزه، جهاد، توسعه علمی و فرهنگی و همه عرصه های دین و زندگی بر هیچ کس پوشیده نیست.
وی اضافه کرد: اگر حضور وقف نبود امروز نماز از جایگاه منزلت خود برخوردار نبود.
ابوترابی فرد خاطرنشان کرد: بدون تردید، یکی از دستورات فاخر و برجسته دینی وقف است که در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، علمی و .. کارکردهای بسیار تعیین کننده ای دارد.
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به جایگاه انسان های واقف در جوامع اسلامی آن را محوری و کلیدی دانست و گفت: کسانی با این عبادت ارزشمند انس می گیرند که با عالم دنیا، انس بازدارنده از سلوک الی الله ندارند.
وی وقف را نوعی عبادت دانست و متذکر شد: کسانی با این عبادت ارزشمند انس می گیرند که با مسائل مادی و دنیایی تعلق خاطر ندارند.
ابوترابی فرد آثار و برکات سنت حسنه وقف را برشمرد و افزود: اگر به تعالی و تکامل می اندیشیم باید به مقوله وقف و گستره جامع آن نگاه ویژه ای داشته باشیم.
وی اضافه کرد: باید به وقف هستی خود برای تحصیل علم و دانش در فرهنگ وقف توجه ویژه ای داشته باشیم و اگر این گام بلند برداشته شد راه برای تعالی انسان در جوامع بشری باز می شود.
ابوترابی فرد با تقدیر از واقفین هوشمند در جوامع اسلامی گفت: این امر نشان می دهد که توجه ویژه ای به آموزه های دینی داشته اند.
وی افزود: اسلام از راه وقف، پیشرفت دنیای آن روز را میسر نمود و از همین مسیر می توان آینده را داشته باشیم.
ابوترابی فرد توسعه مدارس دینی و حوزه های دینی را در سایه وقف دانست و گفت: واقفین هوشمند در کنار توسعه علمی، توجه ویژه ای نسبت به نمادهای دینی برای حفظ آن داشتند .
نایب رئیس مجس شورای اسلامی متذکر شد: در سایه نگاه درست به فرهنگ دین و وقف، امروز عتبات عالیات آستان مقدس امام هشتم می درخشد، بدون تردید نقش عبادت بزرگ وقف در انعکاس این نور الهی بی بدیل است.
ابوترابی گفت: هر چند برگزاری چنین همایشی، کار ارزشمندی است اما باید همانطور که در برخی از سخنان رئیس سازمان اوقاف به آن اشاره شد، تمام افکار خود را باید صرف افزایش بهره وری موقوفات کنیم.
وی خواستار عزم ملی برای ارتقای بهره وری وقف شد و گفت: اگر با یک نقشه راه درست و مبتنی بر مبنای علمی و استفاده از ابزارهای ممکن این راه میسر شود، از موقوفات می توان برای خلق حماسه اقتصادی، اقتصاد مقاومتی و بهره وری شایسته از موقوفات استفاده کرد.
ابوترابی فرد با اشاره به برخی موانع موجود در جامعه برای تبیین جایگاه ویژه وقف خاطرنشان کرد: متأسفانه هنوز به درآمدهای ارزان ناشی از فروش نفت فکر می کنیم و اقتصاد مقاومتی هنوز مبدل به اقتصاد کشور نشده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح وضعیت اقتصادی گفت: اقتصاد ما هنوز مبتنی بر اقتصاد نفت است.
ابوترابی فرد اظهار امیدواری کرد که مسئولان سازمان اوقاف در تولید ثروت و خلق ثروت از موقوفات و احیای آن همت بگمارند.
وی گفت: ان شاالله دولتمردان و مسئولان رسانه نیز همکاری لازم را داشته باشند ما نیز در مجلس در خدمت برادران و خواهران محترم هستیم.


ربیعی: همایش وقف و رسانه زمینه ساز رشد فرهنگ وقف در جامعه شده است
سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه، برگزاری پنجمین همایش وقف و رسانه را زمینه ساز تعامل تنگاتنگ سازمان اوقاف و رسانه های جمعی برای تعمیق و گسترش فرهنگ وقف دانست.
حسن ربیعی در پنجمین همایش وقف و رسانه در تالار وحدت با اشاره به نقش و جایگاه رسانه ها در تنویر افکار عمومی اظهارداشت: خیر مقدم عرض می کنم و تشکر می کنم از همه کسانی که افتخار حضور در این مراسم را به ما دادند.
وی با ارائه گزارشی از روند برگزاری همایش وقف و رسانه یادآور شد: همایش بر اساس تعامل مستمر و مؤثر با رسانه های جمعی، توسعه زیرساخت ها، بهره گیری از ابزار رسانه و نهادینه سازی فرهنگ وقف پایه گذاری شده است.
ربیعی خاطرنشان کرد: بهره گیری از ظرفیت رسانه های کشور برای ایجاد وقف های جدید متناسب با نیاز جامعه و ارتقاء شناخت مردم نسبت به موقوفات از اهداف همایش رسانه و وقف است.
سخنگوی سازمان اوقاف با اشاره به دستاوردهای چهارساله برگزاری همایش وقف و رسانه خاطرنشان کرد: در واقع رسانه سفیر وقف و متولی ترویج و تبلیغ آن در سطح جامعه است.
ربیعی اقبال خوب مردم و رشد وقف و افزایش 8 برابری آن را نشان دهنده دستاوردهای مثبت و مهم رسانه ای سازمان اوقاف دانست.
مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان اوقاف و امورخیریه با اشاره به نقش و کارکرد صدا و سیما و ائمه جمعه گفت: الحمدلله امروز وقف یک مقوله ناشناخته در جامعه نیست و توانسته ایم وقف و آثار و برکات آن را تا حدودی برای مردم تبیین کنیم.
وی با تقدیر و تشکر از اصحاب رسانه اظهار امیدواری کرد وقف از مهجوریت خارج و به جایگاه اصلی خود ارتقا یابد.

ضرغامی: وقف نقش مهمی در کمک به دولت اسلامی دارد
رئیس سازمان صدا و سیما گفت: وقف یک عمل ارزشمند است که اگر به درستی تبیین شود می تواند در سلامت جامعه تاثیر گذار باشد
عزت الله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در پنجمین همایش وقف و رسانه با اشاره به تعامل رسانه و وقف افزود: رسانه خودش نوعی وقف است و کسانی که در آن فعالیت می کنند واقف هستند از طرف دیگر وقف نیز خودش نوعی رسانه است چراکه همانند فعالیت های اصحاب رسانه در جامعه اثرگذار است.
وی ادامه داد: هر کس در رسانه اقدامی انجام دهد ماندگار می شود و از صدقه جاریه آن جامعه و مردم بهره مند خواهند شد.
ضرغامی تصریح کرد: اصحاب رسانه باید بدانند که پرونده آن ها در این حوزه بسته نخواهد شد بنابراین باید مراقب باشند که برای خود حسنات برجای بگذارند شاید بسیاری از افراد به این مساله آگاه نباشند که فعالیت های آن ها و مواردی که در دست اقدام دارند در آخرت آن ها نیز تاثیرگذار است.
وی با اشاره به یکی از فرمایشات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: ایشان معتقدند که باید تا می توانیم و زنده هستیم برای آخرت خود توشه و حسنه بفرستیم تا به واسطه آن آخرت خود را بسازیم، چراکه ممکن است پس از اینکه پرونده زندگیمان بسته شد کسی برایمان حسنه ای نفرستد.
رئیس سازمان صدا و سیما خطاب به همکاران رسانه ای خود گفت: در شرایط امروز که از طریق فضای مجازی مباحث بسیار سریع و در سطح جهانی منتشر می شود؛ چقدر خوب است کسانی که در رسانه کار می کنند بدانند که چقدر می توانند بر جهان تأثیر بگذارند. بنابراین بهتر است همه افراد رسانه ای حرف های خوب بزنند و در دنیای رسانه با ساخت آثار سینمایی و سریال یا انتشار گزارش های ارزشی بر محیط خود اثر بگذارند.
وی تصریح کرد: قطعا اگر فعالیت های اصحاب رسانه با نیت وقف باشد برای آن ها حسنات نوشته خواهد شد.
وی افزود: اگر خدایی ناکرده فعالیت های آن ها سوء باشد سیئه به حساب می آید، ساخت آثار انحرافی و مطالب نادرست موجب می شود که برای همیشه تحت تأثیر این فعالیت های خود باشند.
ضرغامی با بیان این مطلب که رسانه یعنی قدرت، تأکید کرد: وقف هم خودش رسانه ای پر نفوذ است که می تواند خوبی ها و خیرات را ترویج کند، بهتر است انسان ها و کسانی در رسانه هستند کاری کنند که پروندشان ماندگار باشد. لذا با توجه به این موضوع که وقف یک عمل ارزشمند عبادی، الهی، انسانی، فردی و اجتماعی است اگر به درستی ترویج شود و حوزه های جدید در آن تببین شود می تواند بر سلامت جامعه هم تأثیر بگذارد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: وقف می تواند در هر حوزه ای انجام شود، به عنوان مثال با ساخت یک فیلم یا انتشار کتاب می توانیم واقف شویم. وقف اعتقاد به معاد را افزایش می دهد و تنها تأثیر دنیوی ندارد. در دنیا خیلی ها هستند که وقف می کنند بنابراین وقف فقط به مسلمانان اختصاص ندارد اما با نگاه دینی و احکام اسلام؛ وقف در منظر مسلمانان و به خصوص ایرانیان از جایگاه برتری برخوردار است به گونه ای که می تواند به سرعت ترویج شود.
رئیس رسانه ملی با اشاره به تعامل و برگزاری جلسات هم اندیشی میان اهالی رسانه و فعالان حوزه وقف بیان کرد: با توجه به تعامل هایی که میان نهادهای مربوط به وقف و رسانه انجام شده است می شود مدل های متعددی را برای تبلیغ وقف در نظر گرفت و نیاز مردم را در بخش های فرهنگی، علمی، اجتماعی و اقتصادی از طریق برنامه ریزی های مناسب برطرف نمود لذا اگر افراد در این حوزه فعال شوند به درستی می توان موضوع وقف را در جامعه نهادینه کرد.
رئیس سازمان صدا و سیما در پایان سخنان خود با اشاره به حدیثی گفت: ابقا بر عمل سخت تر از انجام عمل است بنابراین مبادا در کارهایمان ریا داشته باشیم، چراکه اگر در جائی برای بار اول آن را بازگو کنیم ثواب و ارزش آن محو خواهد شد، همچنین اگر برای دومین بار هم کار خیر بازگو شود بعنوان عمل ریا و گناه ثبت می شود. متاسفانه هم اکنون نیز برخی از جریان های سیاسی فعالیت های خود را به گونه ای باز گو می کنند که شاید ریا باشد .
تجلیل از رئیس رسانه ملی در بخش پایانی این همایش با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اهدا تابلو فرشی از سید عزت الله ضرغامی رئیس رسانه ملی به جهت تلااش های وی در عرصه ترویج و تبلیغ فرهنگ وقف تجلیل به عمل امد .

 

تجلیل از برگزیدگان پنجمین همایش وقف و رسانه

سازمان اوقاف و امور خیریه همزمان با پنجمین همایش وقف و رسانه و در آستانه هفته وقف از 20نفر از مدیران، اصحاب رسانه و تأثیر گزاران در عرصه ترویج و تبلیغ فرهنگ وقف تجلیل کرد.
در این مراسم پس از سخنرانی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تجلیل از برگزیدگان پنجمین همایش وقف و رسانه با حضور حجت الاسلام وا لمسلمین ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام وا لمسلمین محمدی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام و ا لمسلمین شرفخانی معاون فرهنگی-اجتماعی سازمان اوقاف، حجت الاسلام وا لمسلمین رازینی رئیس هیئت فقهی حقوقی سازمان، محمود پاک نیت هنرمند سینما و تلویزیون و محمدرضا طالقانی پیشکسوت کشتی از 10 برگزیده و فعالان رسانه ای (بخش اول)تجلیل شد.همچنین در بخش دوم با حضور مهندس عزت الله ضرغامی و شخصیت های حاضر در سالن از برگزیدگان تجلیل شد.
اسامی برگزیدگان در حوزه های؛ صدا، سیما،خبرگزاری ها، مطبوعات و رسانه های مجازی و بخش ویژه به شرح زیر است:

1ـ جناب آقای مجید قلی زاده - مدیر عامل خبرگزاری تسنیم
2ـ جناب آقای سعید پور علی - مدیر عامل خبرگزاری ایسنا
3ـ جناب آقای محمد تقی روغنی ها- مدیر عامل موسسه مطبوعاتی ایران
4ـ جناب حجت الاسلام محمد مهدی محققی- مدیر عامل خبرگزاری رسا
5-جناب آقای محمد شجاعیان - مدیر عامل خبرگزاری نسیم
6ـ جناب حجت الاسلام حمیدرضا ارباب سلیمانی- مدیر عامل خبرگزاری شبستان
7- سرکار خانم الهه رفیعی نژاد- دبیر اجتماعی خبرگزاری فارس
8- سرکار خانم مرضیه منگلی- دبیر اجتماعی خبرگزاری ایکنا
9- جناب آقای حسن خسروی- وبلاگ نویس در حوزه وقف
10-جناب آقای رضا مختاری- سردبیر نشریه سرزمین من
همچنین در بخش دوم در عرصه وقف از افراد ذیل تجلیل به عمل آمد:
1ـ جناب آقای دکتر محمد سرافراز - معاون برون مرزی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران
2ـ جناب آقای دکتر محمد حسین صوفی- معاون صدای جمهوری اسلامی ایران
3ـ جناب آقای سعید مقیسه- مدیر شبکه پنج سیمای جمهوری اسلامی ایران
4ـ جناب آقای محمد حسین لطیفی - کارگردان سریال تلویزیونی زمانی برای عاشقی
5ـ جناب آقای دکتر محسن حبیبی- مدیر گروه معارف اسلامی شبکه دو سیما
6- جناب آقای سید محمدرضا حسینی بای- خبرنگار واحد مرکزی خبر
7- جناب آقای حمیدرضا شیخ محمدی خمسه – مدیر رادیو ایران
8- جناب آقای حسین گودرزی – رئیس مرکز پژوهش های اسلامی صدا وسیما
9ـ خانواده مرحوم پروفسور کاظم معتمدنژاد- پدر علم ارتباطات ایران(بخش ویژه)
10- جناب آقای دکتر محمد جواد محمدی- فعال در توسعه فرهنگ وقف در حوزه بین الملل(بخش ویژه)


استقبال چهره های هنری و ورزشی از همایش وقف و رسانه
این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط حاج احمد ابوالقاسمی و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.
براساس این گزارش استقبال چهره های هنری ازجمله داریوش ارجمند بازیگر سینما و هنرمند برجسته کشور، محمود پاک نیت بازیگر سینما و تلویزیون و هنرمند برجسته، عبدالرضا اکبری هنرمند سینما و تلویزیون و محمدرضا طالقانی چهره سرشناس کشتی می توان نام برد.


استقبال گسترده اصحاب رسانه از پنجمین همایش وقف و رسانه
همزمان با آغاز پنجمین همایش وقف و رسانه اصحاب رسانه اعم از مدیران، سردبیران، خبرنگاران، عکاسان، تصویربرداران و دست اندرکاران بخش های مختلف رسانه های جمعی استقبال گسترده ای از این همایش به عمل آوردند.
بر اساس این گزارش هم اکنون بیش از 50خبرنگار، عکاس و تصویربردار مشغول تهیه خبر و گزارش از این همایش هستند.

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد