درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 15:29   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8167صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیجمعه، 6 دی 1392 - 13:36
مهم‌ترین رویدادهای فوتبال جهان در سال ۲۰۱۳
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴، لیگ قهرمانان اروپا، جام کنفدراسیون‌ها در برزیل و جام ملت‌های آفریقا از مهم‌ترین وقایع فوتبال جهان در سال ۲۰۱۳ بودند.
  

 بایرن مونیخ با برتری مقابل بوروسیا دورتموند برای پنجمین بار لیگ قهرمانان اروپا را نصیب خود کرد.

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴، لیگ قهرمانان اروپا، جام کنفدراسیون‌ها در برزیل و جام ملت‌های آفریقا از مهم‌ترین وقایع فوتبال جهان در سال ۲۰۱۳ بودند.
 

اروگوئه آخرین تیمی بود که به جمع مسافران برزیل پیوست. سوئد، دانمارک، جمهوری چک، اتریش، رومانی، ترکیه، ایرلند، اسلواکی، صربستان، اسکاتلند و لهستان از راهیابی به جام جهانی بازماندند. ماندگارترین ماجرای مسابقات مقدماتی، نحوه صعود فرانسه بود. آنها دیدار رفت را در اوکراین با دو گل باختند اما با آنکه سوابقی هم در ناکامی‌های دور از انتظار برای راهیابی به جام جهانی دارند، با هدایت دیدیه دشان و ثبت پیروزی ۳-۰ در پاریس به عنوان سی‌امین تیم راهی جام بیستم شدند. 
 

در گروه‌بندی این رقابت‌ها برزیل میزبان مسابقات با سه تیم قدر کامرون، مکزیک و کرواسی همگروه شد. اغلب کارشناسان فوتبال، گروه D را از دشوارترین گروه‌ها نامیدند. جایی که  اروگوئه، ایتالیا، کاستاریکا و انگلستان به مصاف هم خواهند رفت. آسان‌ترین گروه نیز جایی است که سوییس، اکوادور، هندوراس و فرانسه خواهند داشت. فرانسوی‌ها اگر سرگروه می‌شدند هم در بعید بود در چنین گروه ایده‌آلی قرار بگیرند. 
 

اسپانیا مدافع عنوان قهرمانی نیز سه بازی سخت با استرالیا و خصوصاً شیلی و هلند دارد. همگروه شدن فینالیست‌های دوره قبل، از مهم‌ترین اتفاقات قرعه‌کشی بود. علت این اتفاق، شیوه فیفا در انتخاب سرگروه‌ها بود که رتبه‌بندی ماه نوامبر را مدنظر قرار داده بود. موضوعی که باعث شد سوئیس هم به جمع سرگروه‌ها بپیوندد. این روش، منتقدان فراوانی در سراسر جهان داشت. حتی یورگن کلوپ سرمربی بوروسیا دورتموند، بلاتر را به حمایت آشکار از تیم ملی کشورش متهم کرد. 
 

در سال ۲۰۱۳ بایرن مونیخ با برتری مقابل بوروسیا دورتموند در استادیوم ومبلی برای پنجمین بار لیگ قهرمانان اروپا را نصیب خود کرد. تیم مونیخی که پارسال در مونیخ جام را به تیم لندنی واگذار کرده بود، این بار در لندن جبران کرد و جام را به خانه برد. بایرن پس از ناکامی در فینال ۲۰۱۰ مقابل اینترمیلان و ۲۰۱۲ در برابر چلسی، توانست مقام قهرمانی را به خود اختصاص دهد. 
 

بایرن مونیخ همچنین فینال سوپر جام اروپا را از چلسی برد. بازی پس از تساوی ۲-۲ به ضیافت پنالتی‌ها کشیده شد. بایرن هر پنج ضربه‌اش را گل کرد، اما پنالتی پنجم چلسی وارد دروازه نشد تا تیم پپ گواردیولا به قهرمانی برسد. سوپر جام اروپا از سال ۱۹۷۲ در حال برگزاری است اما این نخستین بار بود که تیمی از آلمان به برتری می‌رسید. باشگاه‌های آلمانی تاکنون هفت بار این بازی را واگذار کرده‌اند که سهم بایرن سه ناکامی بوده. چلسی که فینال پارسال را به آتلتیکو مادرید باخته بود، امسال هم از دستیابی به جام بازماند.
 

مورینیو و گواردیولا این بار روی نیمکت رئال و بارسا ننشسته بودند اما تقابل آنها مانند مصاف‌های قبلی‌شان در اسپانیا، جذاب و پرحاشیه بود. بایرن با گواردیولا در دیدار نهایی جام چهارجانبه آئودی نیز قهرمان شده بود. این تیم همچنین با پیروزی مقابل مونشن گلادباخ قهرمان جام تله‌کام شد اما قهرمانی در سوپرکاپ اروپا، نخستین جام اروپایی پپ برای بایرن محسوب می‌شود.  
 

در سالی که گذشت، نیجریه با برتری مقابل بورکینا فاسو به مقام قهرمانی جام ملت‌های آفریقا رسید. این سومین بار بود که نیجریه قهرمانی را نصیب خود کرد. استفان کشی سرمربی بومی نیجریه، قبلاً به عنوان کاپیتان نیجریه در سال ۱۹۹۴ جام را بالای سر برده بود. نیجریه در مسابقات مقدماتی جام جهانی هم موفق بود و به عنوان قهرمان آفریقا، در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل اتیوپی پیروز شد. آنها در گروه خود نیز بدون شکست ماندند و حالا در جام جهانی، نخستین حریف ایران هستند. 
 

تیم ملی فوتبال برزیل در بازی پایانی جام کنفدراسیون‌ها و در ورزشگاه ماراکانا با پیروزی ۳-۰ مقابل اسپانیا قهرمان شد. ایتالیا هم با غلبه بر اروگوئه در ضربات پنالتی به مقام سوم دست یافت. جان لوییجی بوفون پنالتی‌های دیگو فورلان، مارتین کارسرس و والتر گارگانو را مهار کرد. ایتالیا و اروگوئه در نیمه نهایی با پذیرش شکست از اسپانیا و برزیل از صعود به دیدار پایانی بازمانده بودند. 
 

سال ۲۰۱۳ کریستیانو رونالدو با گلزنی مقابل والنسیا تعداد گل‌هایش را به عدد ۶۹ رساند تا در صدر جدول برترین گلزنان سال قرار گیرد. رونالدو موفق شد ۳۸ گل در لالیگا، ۱۵ گل در لیگ قهرمانان و شش گل در کوپا دل ری بزند. او هم‌چنین توانست ۱۰ گل برای تیم ملی پرتغال به ثمر برساند که در این بین، چهار گل سرنوشت ساز که او در دو بازی رفت و برگشت به سوئد زد، صعود تیمش به جام جهانی را در پی داشت.  
 

 این درخشش‌ها باعث شده تا در گمانه زنی‌ها، نام مهاجم رئال مادرید بالاتر از لیونل مسی و فرانک ریبری به عنوان گزینه اصلی دریافت توپ طلای فوتبال جهان در سال ۲۰۱۳ قرار بگیرد. پرسش بزرگ فوتبال جهان برای سال ۲۰۱۳ که پاسخ آن به سال جدید و سیزدهم ژانویه در زوریخ موکول شده. 

زلاتان ابراهیموویچ هم از مصدومیت لیونل مسی سود برد و با ۴۷ گل در رده دوم برترین گلزنان سال جهان ایستاد. مسی با ۴۵ گل سوم شد، او پارسال توانسته بود ۹۳ گل بزند و  رکورد گلزنی در یک فصل را به نام خود ثبت کند.
 

در جام جهانی ۲۰۱۳ نوجوانان به میزبانی امارات، نیجریه توانست مکزیک را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد و جام قهرمانی را نصیب خود کند. نیجریه در مرحله حذفی ایران را با نتیجه۴-۱ برد و بر اروگوئه و سوئد هم غلبه کرد.
 

 نیجریه بهترین تیم تاریخ جام جهانی نوجوانان است. آنها که در بازی نخست با نتیجه ۶-۱ بر مکزیک مدافع عنوان قهرمانی غلبه کردند، تاکنون چهار بار فاتح این مسابقات شده و سه بار هم به نایب قهرمانی رسیده‌اند. بازی رده‌بندی را هم سوئد با نتیجه چهار بر یک از آرژانتین برد. توپ طلای مسابقات به کلچی ایهاناچو از نیجریه رسید. والمیر بریشا از سوئد هم آقای گل شد./  رادیوفردا

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد