درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 16:52   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8109صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 3 دی 1392 - 18:25
دبیر انجمن کارگزاران روابط عمومی گلستان: باور به روابط عمومی، نباید یک اعتقاد صوری باشد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دبیر انجمن کارگزاران روابط عمومی استان گلستان گفت: توجه به روابط عمومی و ارتقای جایگاه آن در دستگاه‎های اجرایی استان‎ها عین تدبیر و خردورزی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  دبیر انجمن کارگزاران روابط عمومی استان گلستان گفت: توجه به روابط عمومی و ارتقای جایگاه آن در دستگاه‎های اجرایی استان‎ها عین تدبیر و خردورزی است.

 

 به گزارش شارا به نقل از ایرنا، ˈسیدعلی رضا حسینیˈ در نشست ماهانه هم ‎اندیشی هنر هشتم که با حضور علاقه‎ مندان عرصه روابط عمومی در محل انجمن کارگزاران روابط عمومی استان در گرگان برگزار شد، افزود: مجموعه علاقه مندان عرصه روابط عمومی، امیدوار هستند، دولت تدبیر و امید در سیاست کاری خود افق روشنی را برای روابط عمومی ‎ها ترسیم کند.

وی خاطرنشان کرد: روابط عمومی‎ های توانمند می‎ توانند در انعکاس خدمات دولت و کاستی‎ هایی که دولت در بخش رسانه با آن مواجه است به کمک وی بشتابند و این نقیصه را جبران کنند و البته در این بین نیز می ‎توانند وظایف تصدی‎ گری خود را به بخش خصوصی محول کنند.

حسینی با اشاره به رشد توجه مردم به رسانه ‎های خبری پس از استقرار دولت تدبیر و امید تصریح کرد: با تقویت و ارتقای روابط عمومی‎ ها می‎ توان از این توانمندی در جهت آگاهی هر چه بیشتر مردم نسبت به خدمات دولت سود برد.

وی تاکید کرد: باور به روابط عمومی، نباید یک اعتقاد صوری باشد، بدون شک این نگاه آسیب ‎زا، آفتی است که خیلی از دستگاه‎های اجرایی کشور و به ویژه استان به آن مبتلا هستند.

عضو هیئت مدیره انجمن کارگزاران روابط عمومی استان گلستان با تاکید بر لزوم تعریف سرفصل ‎های آموزشی برای روابط عمومی دستگاه های اجرایی ادامه داد: این سرفصل‎ ها باید به ‎روز و مطابق با تغییرات دنیا در عرصه روابط عمومی باشد و از قالب سنتی و کلاسیک خارج شود.

حسینی ادامه داد: در نظام جمهوری اسلامی نگاه به روابط عمومی نگاه بسیار مثبتی است، اما باید جستجو کرد که چرا با وجود این نگاه مثبت، این بخش نتوانسته آنگونه که باید به رشد و تعالی دست یابد.

وی اضافه کرد: اعتقاد دارم دولت تدبیر وامید دولت روابط عمومی است و این موضوع در تمامی اجزای دولت و نوع ارتباط آنان با مردم نمایان شده است.

حسینی با اشاره به درک شرایط دولت و شاکله مدیریت ارشد توسط رسانه‎ ها یادآور شد: هر چند رسانه ها هیچ گاه نباید رسالت خود را در امر اطلاع‎ رسانی فراموش کنند اما انصاف حکم می ‎کند، ترکیب دولت در استان تکمیل شود و در این مسیر هم نگاه باید کمک به دولت مردمی اعتدال باشد.

حسینی با اشاره به مدیران ضعیف به عنوان یکی از عوامل اصلی توسعه نیافتگی روابط عمومی در کشور و استان‎ ها یادآور شد: مدیران ضعیف در حوزه روابط عمومی از عوامل اصلی و مهم توسعه ‎نیافتگی این بخش در سازمان ‎ها و حتی جامعه محسوب می‎شوند.

وی اظهار کرد: اینکه روابط عمومی‎ ها دنبال مدیر باشند و بدوند، یعنی یک جای کار می ‎لنگد، در یک فضای منطقی و طبیعی این مدیران هستند که باید به دنبال روابط عمومی باشند و این روابط عمومی‎ ها هستند که باید با انتقال واقعیت فضای جامعه و محیط اداری به رئیس یک سازمان، با نگاهی رو به جلو، فضای آینده کاری مجموعه را ترسیم کنند.

عضو هیات موسس انجمن کارگزاران روابط عمومی استان گلستان افزود: نه تنها در عرصه روابط عمومی بلکه در تمامی عرصه‎ های مدیریتی، این مدیران هستند که باید به نام یک دستگاه اعتبار بخشند نه اینکه همیشه اعتبار و برند یک سازمان را به خود بچسبانند، تا معتبر شوند.

حسینی متذکر شد: روابط عمومی باید ببیند، فکر کند، ایده بدهد، خود را به سیستم تحمیل کند، تا بتواند توانمندی یک مجموعه را افزایش دهد.

وی با اشاره به نحوه ارتباط روابط عمومی‎ ها با رسانه‎ ها اظهار کرد: بی‎ تفاوتی به افکار عمومی، انتقادات و مطالب منتشر شده در رسانه ‎ها، ممکن است به اعتبار یک سازمان در جامعه لطمه بزند.

حسینی تاکید کرد: اگر چه توصیه می‎ شود، یک روابط عمومی نباید دائم مترصد پاسخ دادن به انتقادات جراید و مطبوعات نباشد، اما اصل باید اعتماد و تعامل با رسانه‎ ها باشد.

وی ادامه داد: نشست‎ های تخصصی دو جانبه با رسانه ‎ها، می‎ تواند در رفع ابهامات و تردیدهای ایجاد شده در مورد یک سازمان موثر باشد.

عضو هیئت مدیره انجمن کارگزاران روابط عمومی استان گلستان تصریح کرد: روابط عمومی یک سازمان باید بداند که رسانه‎ ها نه تهدید هستند و نه بدهکار هیچ نهاد و فردی، بلکه بر اساس وظیفه ذاتی خود قلم‎ فرسایی می‎ کنند و اگر انتقاد نادرستی هم انجام بگیرد، بهترین کارشان سعه صدر و پاسخ منطقی است.

حسینی اضافه کرد: مهمترین خاصیت رسانه‎ ها دولتی نبودن آنها است، وابسته کردن رسانه‎ ها به دولت ممکن است برای یک دستگاه اجرایی موقتا نتیجه خوبی به همراه داشته باشد، اما در دراز مدت به جایگاه آن سازمان و رسانه‎ ها لطمه می‎ زند.

در ادامه این جلسه حاضران نیز به بیان نظرات خود در حوزه‎ مباحث طرح شده پرداختند.

انجمن کارگزاران روابط عمومی استان گلستان، اولین تشکل تخصصی غیردولتی روابط عمومی در استان است که در سال 1383 به همت جمعی از متخصصین و مدیران وقت این حوزه در استان تاسیس شد.
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد