درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 00:39   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7986صفحه نخست » ادامه مطلب یکسه شنبه، 26 آذر 1392 - 11:52
ادغام رسانه‌های اجتماعی در راهبردهای روابط عمومی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- متخصّصان روابط عمومی سنّتی همیشه تعلیم دیده‌اند که از رسانه‌های مرسوم از قبیل رسانه‌های چاپی یا تلویزیون در راهبردهای ارتباطی خود استفاده کنند. ظهور اینترنت در یک دهۀ گذشته مبانی را در راهبردهای ارتباطی تغییر داده است.
  

ادغام رسانه‌های اجتماعی در راهبردهای روابط عمومی

خلاصه سخنرانی ک سرینیواسان در دهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- متخصّصان روابط عمومی سنّتی همیشه تعلیم دیده‌اند که از رسانه‌های مرسوم از قبیل رسانه‌های چاپی یا تلویزیون در راهبردهای ارتباطی خود استفاده کنند. ظهور اینترنت در یک دهۀ گذشته مبانی را در راهبردهای ارتباطی تغییر داده است.


در حال حاضر، هر کشوری، به دلایل بسیار، به برقراری ارتباط با سایر کشورها نیاز دارد. تقریباً 35 درصد از بیش از هفت میلیارد جمعیت جهان از اینترنت استفاده می‌کنند. کشورهای غربی حدّاکثر نفوذ در اینترنت را دارند. ایران تقریباً 40 درصد  نفوذ در اینترنت را دارا است و در میان کشورهای خاورمیانه در صدر جدول قرار دارد.


فیسبوک و تویتر به صورت ابزارهای عالی رسانه‌ای اجتماعی در سراسر جهان ظاهر شده‌اند. اکنون تعداد کاربران فیسبوک از مرز یک میلیارد نفر گذشته است. ایالات متّحده و هندوستان در صدر فهرست کاربران فیسبوک قرار دارند. اگرچه در ایران محدودیت‌هایی برای استفاده از ابزارهای رسانه‌ای اجتماعی از قبیل فیسبوک و تویتر وجود دارد، امّا برآورد می‌شود که حدود دو میلیون نفر در ایران از فیسبوک استفاده می‌کنند.


در حال حاضر، رسانه‌های اجتماعی در کلّیه کشورها در حال برانگیختن خطّ اصلی رسانه‌ای نیز هستند. کاربرد مؤثّر رسانه‌های اجتماعی توسّط متخصّصان روابط عمومی می‌تواند شهرت شرکت یا ارباب رجوع آنها را تقویت نماید. از رسانه‌های اجتماعی می‌توان برای مدیریت مؤثّر بحران نیز استفاده کرد.


در سخنرانی‌ام، بحث خواهم کرد که رسانه‌های اجتماعی را چگونه می‌توان با سایر ابزارهای روابط عمومی به نحوی جامع و کامل تلفیق نمود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد