درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 14:45   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7961صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیدوشنبه، 25 آذر 1392 - 08:12
تولد یک مجری/
"حیدری دوم" تلویزیون کیست؟
  

کیا داوود اسفندیاری مدیرمسوول سایت طلا نیوز) است و با فعالان طلا و جواهر در تهران ارتباطات نزدیکی دارد...

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کیاداوود اسفندیاری مجری دو برنامه مهم صدا و سیما یعنی "حرف حساب" و "پایش" ، خبرنگاری، مسئولیت روابط عمومی اتحادیه طلا و جواهر را در سابقه کاری خود دارد، از حضور جدی اش در تلویزیون چندان نمی گذرد، اما نشان داده است که راه پیپچیده پیشرفت در اتاق مدیران و تهیه کنندگان را به خوبی آموخته است.

این چهره نوظهور تلویزیونی 35 ساله در مقطع کارشناسی، خبرنگاری اقتصادی و در مقطع کارشناسی ارشد، مدیریت کارآفرینی را در کارنامه تحصیلی خود دارد.

 

کیاداوود اسفندیاری در سال 79 با گروه دانشگاه اقتصاد صدا و سیما آشنا شده و به عنوان گزارشگر فعالیت خود را در این رسانه آغاز کرد اما بعد از یکی دو سال؛ آنطور که خودش در مصاحبه با روزنامه رسالت گفته به علت پائین بودن درآمد، "گزارشگری" را رها می کند.

 

اما دور جدید فعالیت جدی این مجری تلویزیونی از سال 90 با برنامه "باشما" به عنوان مجری ثابت دوباره آغاز می شود و خیلی زود و با فاصله کمی، دو برنامه پرمخاطب «حرف حساب»و «پایش» هم شاهد حضور و اجرای کیاداوود اسنفدیاری می شود.

 

کیا داوود اسفندیاری مدیرمسوول پایگاه اطلاع رسانی و خبری طلا و جواهر ایران(طلا نیوز) نیز هست و با فعالان طلا و جواهر در تهران ارتباطات نزدیکی دارد. گفته می شود با توسل به همین ارتباطات هم رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران را سال گذشته و در اوج بحران قیمت سکه و طلا روی آنتن تلویزیون آورد.

سال 89 در خبری که خبرگزاری های رسمی درباره این مجری تلویزیونی بدون نام بردن از وی منتشر کردند آمده بود: پرونده مدیرمسوول نشریه «شمال و جنوب» به اتهام تقلید از لوگوی نشریه دیگر (طلا و جواهر) در شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران مورد رسیدگی قرار گرفت. پس از اتمام جلسه رسیدگی، هیئت منصفه مطبوعات وارد شور شد و مدیر مسئول نشریه «شمال و جنوب» را در مورد اتهام تقلید از لوگوی نشریه دیگر به اتفاق آرا مجرم تشخیص داد و  شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران، مدیر نشریه فوق را به مبلغ یک میلیون ریال جزای نقدی بدل از حبس و ده میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

حضور ثابت اسفندیاری در کنار مرتضی حیدری در برنامه پایش که اسفندیاری وی را "استاد" می خواند شاید بی ارتباط با این نباشد که این مجری نوظهور که آنتن برنامه های پرمخاطب و زنده تلویزونی را تجربه می کند قرار است  به زودی "حیدری دوم" تلویزیون شود

معمولا شانس "حیدری شدن" در صدواسیما نصیب هر مجری سیما نمی شود، حیدری شدن در صداوسیما یعنی معتمد شدن و اجازه یافتن برای رشد در سایه این اعتماد ویژه،حالا  به نظر می رسد اسفندیاری در این مسیر گام برمی دارد.

 

منبع: پارسینه

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد