درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 20:11   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7896صفحه نخست » شنبه، 23 آذر 1392 - 09:03
بزرگ‌ترین نگرانی سازمان‌ها در حوزه فناوری
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بر اساس نتایج بررسی جدید Channel ۲۰۲۰ global که توسط مرکز عرضه کننده خدمات شبکه‌ای و پایگاه‌های داده Brocade Communications Systems انجام شده است، در دسترس بودن پایگاه‌ داده بزرگ‌ترین نگرانی مراکز IT در سازمان‌ها محسوب می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بر اساس نتایج بررسی جدید Channel ۲۰۲۰ global که توسط مرکز عرضه کننده خدمات شبکه‌ای و پایگاه‌های داده Brocade Communications Systems انجام شده است، در دسترس بودن پایگاه‌ داده بزرگ‌ترین نگرانی مراکز IT در سازمان‌ها محسوب می‌شود.


به گزارش شارا به نقل از وب‌سایت itp، این بررسی با هدف مشخص کردن بزرگ‌ترین مشکلات سازمان‌ها انجام شده است و کار‌شناسان در پایان، فرصت‌های موجود در سیستم‌های شبکه‌ای سازمانی را نیز شناسایی کرده‌اند. در این بررسی بیش از ۳۵۰ سازمان از شرکای مرکز Channel حضور داشتند که از جمله آن‌ها می‌توان به Mindware و Westcon اشاره کرد.


بیش از ۶۰ درصد سازمان‌های حاضر در این بررسی اعلام کردند که فناوری‌های یکپارچه، آینده شبکه‌های مخصوص مراکز داده را رقم می‌زنند و در این میان «خالد کامل» (Khaled Kamel) مدیر منطقه‌ای Channel اعلام کرد که میزان علاقمندی سازمان‌ها برای تطابق با نسل جدید فناوری‌های مراکز داده نسبت به قبل افزایش یافته است.


با این وجود مدیر منطقه‌ای مرکز Channel معتقد است که سازمان‌های فعال در منطقه خاورمیانه، شمال آفریقا و اروپا باید سرمایه‌گذاری‌های بیشتری در این زمینه انجام دهند.


او گفت: «مجازی‌سازی و استفاده از ابزارهای مبتنی بر فضای پردازش ابری مهم‌ترین اولویت برای سازمان‌های خاورمیانه محسوب می‌شوند و مشتریان به خوبی می‌توانند تاثیرات حاصل از سرمایه‌گذاری در این بخش‌ها را لمس کنند».


مرکز تحقیقاتی گارتنر نیز اوایل سال جاری میلادی پیش‌بینی کرده بود سرمایه‌گذاری در حوزه فناوری اطلاعات در منطقه خاورمیانه و آفریقا تا پایان سال ۲۰۱۳ میلادی به ۴ میلیارد دلار خواهد رسید و راه‌اندازی مراکز داده جدید در اولویت این سرمایه گذاری‌ها خواهد بود.


با این حال، یک‌سوم سازمان‌هایی که در بررسی جدید شرکت کردند، توضیح دادند که فقط روی ابزار‌ها و خدمات خاص سرمایه‌گذاری کرده‌اند تا از یک سیستم ویژه پشتیبانی کنند و در کنار آن، ۱۰ درصد سازمان‌ها هم گفتند که هر زمان شبکه آن‌ها با اختلال مواجه می‌شد در این زمینه سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

همکاران سیستم

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد