درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 - 08:16   

اعتصاب کارگران انبارهای آمازون در آمریکا

  اعتصاب کارگران انبارهای آمازون در آمریکا


ادامه ادامه مطلب یک

استیکرهای آگاه سازی و اطلاع رسانی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا

  استیکرهای آگاه سازی و اطلاع رسانی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا


ادامه ادامه مطلب دو

نگاهی به کتاب «پایان بیماری‌های واگیر»

  نگاهی به کتاب «پایان بیماری‌های واگیر»


ادامه ادامه مطلب سه

«فاصله‌گیری اجتماعی» یا «فاصله‌گیری فیزیکی»

  «فاصله‌گیری اجتماعی» یا «فاصله‌گیری فیزیکی»


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پروتکل ها و رویه های عملیاتی در هنگامه کروناویروس
  تهیه بسته های حمایتی معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد برای رسانه های برخط و مکتوب
  فناوری هایی که فرایندها و اثربخشی مدیریت روابط عمومی را تغییر می دهند
  ترکیب روابط عمومی و استراتژی های بازاریابی محتوا
  آیا حریم خصوصی یکی از بزرگترین قربانیان کرونا خواهد بود؟
  مدیرکل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست: رادیو گفت و گو تنها همراه رسانه ملی در پیگیری امور حفاظت محیط زیست
  کوشش در جبهه صنعت و پیشبرد پروژه های شرکت مهندسی و پویش ساخت ذوب آهن با رعایت نکات بهداشتی ادامه دارد
  تاکید رئیس جمهور بر تسریع در واگذاری شرکت ها و دارایی های دولت و همچنین فروش اموال مازاد بانک ها
  روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه پیشگام در اطلاع رسانی مقابله با ویروس کرونا
  ایران 16 روز بدون روزنامه عمومی (غیردولتی)!
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7894صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 23 آذر 1392 - 08:51
نیاز روابط عمومی ها بر برنامه ریزی بلند مدت
رئیس سازمان گسترش ونوسازی صنایع ایران با تاکید بر داشتن برنامه هدفمند و افق بلندمدت برای اعتلای بیش از پیش روابط عمومی ها از مسئولان خواست تا در این خصوص اهتمام بیشتری ورزند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- غلامرضا شافعی در نشست مدیران و مسئولان روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به نقش و جایگاه حائز اهمیت روابط عمومی ها در توسعه ساختار سازمانی دستگاهها تاکید کرد: همانطور که برای رسیدن به اهداف بلندمدت در بخش های گوناگون نیازمند تدوین برنامه مدون و چند ساله هستیم باید برای بسط و گسترش و ارتقای جایگاه روابط عمومی نیز از این قاعده پیروی کنیم .

وی در حال حاضر نقشی که روابط عمومی سازمانها بر عهده دارند را متناسب ظرفیتها و توانمندیهای آنها ندانست و تصریح کرد: برای رسیدن به این مهم داشتن برنامه ریزی مدت دار و ارائه راهکارهای لازم موضوعی است که نباید به آن کم توجهی شود.
مهندس شافعی که در جمع مدیران روابط عمومی شرکتهای تابعه و سازمانهای صنعت، معدن و تجارت استانها سخن می گفت بر حضور آنان به عنوان مسئولان تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی تاکید کرد و از آنان خواست تا کمبودها و اقدامات انجام شده دراین بخش از اقتصاد کشور را به خوبی نشان دهند.
وی  در ادامه نقش مسئولان استانی را موثر دانست و یادآور شد: دسترسی  و ارائه اطلاعات به روز ،  شفاف سازی در خصوص عملکرد سازمانی و تسریع در اطلاع رسانی از محورهایی است که باید به آن توجه ویژه داشت .
مدیرعامل سازمان گسترش ونوسازی صنایع ایران  همچنین خاطرنشان کرد: اقدامات انجام شده در بخش صنعت، معدن و تجارت متناسب با اطلاع رسانی ها نیست و برای تزریق اعتمادبه نفس به فعالان اقتصادی دراین بخش و صنعتگران باید این امر بیش از گذشته مد نظر قرار گیرد.
معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت در بخش دیگری از  سخنان خود پرداختن به مقوله فناوریها ی نو را مورد اشاره قرار داد و گفت: امروز ارزش کالا بیشتر به محتوای تکنولوژی آنها بستگی دارد که متاسفانه ما در این زمینه عقب هستیم و تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

 

منبع: سایپا نیوز

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  شوخی آوریل در ایران، تنها یک بار و آن هم به شکل طرح ترور ناشر همان روزنامه!


  ایران 16 روز بدون روزنامه عمومی (غیردولتی)!


  روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه پیشگام در اطلاع رسانی مقابله با ویروس کرونا


  نگاهی به کتاب «پایان بیماری‌های واگیر»


  استیکرهای آگاه سازی و اطلاع رسانی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا


  چگونه می توان از خانه کار کرد/ 6 توصیه


  «فاصله‌گیری اجتماعی» یا «فاصله‌گیری فیزیکی»


  کروناویروس: رهنمودهایی برای منابع انسانی و کارفرمایان در مورد برنامه ریزی استمرار کسب و کار


  اوج‌گیری استفاده از نرم‌افزارهای ارتباط ویدئویی در پی شیوع کرونا


  اصول روابط عمومی - چگونگی تنظیم یک برنامه روابط عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"