درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 05:33   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7854صفحه نخست » آموزش روابط عمومیجمعه، 5 مهر 1398 - 01:23
چگونه برنامه های ارتباطی خود را بهبود بخشیم؟
نویسنده: کیم هریسون - در درجه اول مهمترین کلید، گردآوری اطلاعات توسط رهبر برنامه است، چه آن فرد قدرت رسمی داشته باشد یا خیر. اگر شما هماهنگی و مدیریت فعالیت های برنامه را در اختیار دارید، شما به خلاصه کردن، فیلتر و گزارش پیشرفت به تمام ذینفعان برنامه، از قبیل تیم برنامه نیاز دارید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| ارتباط خوب اساس مدیریت برنامه موثر است. در جایگاه رهبری ارتباط، شما نمی توانید بدون قدرت رسمی ارتباطی، مدیر برنامه خوبی باشید.
 
 در درجه اول مهمترین کلید، گردآوری اطلاعات توسط رهبر برنامه است، چه آن فرد قدرت رسمی داشته باشد یا خیر. اگر شما هماهنگی و مدیریت فعالیت های برنامه را در اختیار دارید، شما به خلاصه کردن، فیلتر و گزارش پیشرفت به تمام ذینفعان برنامه، از قبیل تیم برنامه نیاز دارید.
 
 با انجام این کار، شما اثر قابل توجهی خواهید گذاشت. اگر پیشرفت خوبی به دست آمده است، دیگران از کار شما رضایت خواهند داشت. اگر پیشرفت رضایتبخش نیست بایستی اطلاعات واقعی (نه با جزئیات بیش از حد، که اطرافیان بتوانند به جای شما به برنامه نگاه کنند و کاملا آن را درک کرده و به اظهار نظر و دخالت بپردازند.) درباره گام هایی که شما برای پوشش فرصت های از دست رفته بر می دارید، تهیه کنید. اگر شما به دنبال منابع بیشتری برای پوشش هستید، همه ذینفعان را در جریان فعالیت های تان قرار دهید. سوء ارتباط می تواند ایجاد شک و ظن کند، بنابراین اولویت بالایی برای برقراری ارتباط با همه ذینفعان قائل شوید تا آنها نتوانند به دلیل عدم آگاهی از فعالیت های شما، شما را به باد سرزنش و انتقاد بگیرند.
 
 برای مثال، اگر شما سند برنامه پیچیده ای را نوشته اید، به دریافت کنندگان کلیدی تماس بگیرید یا آنها را ملاقات کنید، به طوری که آنها در جریان مهمترین بخش های اطلاعات قرار گیرند. برعکس، بعد از ملاقات چهره به چهره، تایید تصمیمات و پیگیری اقدامات با ذینفعان مربوطه را ادامه دهید. تا حد زیادی، ارتباطات شما بازتاب کلیدی از نحوه درک شما به عنوان یک رهبر است.
 
 اگر شما قدرت رسمی ندارید، مهم است وظایفی را به طور سنجیده به اعضای تیم محول کنید و گزارش پیشرفت را به طور شفاف، به همراه صورت جلسات ارائه دهید. جایی که یک تصمیم بالاتر از سطح شماست، تصمیم را ارجاع داده و موافقت آنهایی که تصمیم گیری می کنند از قبیل رئیس تان را دریافت کنید. در مواردی که با مساله ای مواجه می شوید، به رئیس خود و سایر تصمیم گیرندگان، مقدار زیادی اطلاعات در مورد مساله ارائه دهید، تا آنها «به طور ناخوشایند غافلگیر» نشوند. این مساله به آنها بیشتر از این که شما اطلاعات زیاد و خام در اختیارشان قرار دهید، کمک خواهد کرد.
 
 
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد