درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 19:21   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7848صفحه نخست » چهارشنبه، 20 آذر 1392 - 12:50
ایفای نقش رسانه ها و مطبوعات، توسعه و بالندگی استان را به همراه دارد
استاندار کرمانشاه، با اشاره به اینکه مطبوعات و رسانه ها به دنبال نقد سازنده باشند، گفت: ایفای نقش رسانه ها و مطبوعات، توسعه و بالندگی استان را به همراه دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مهندس ابراهیم رضایی در نشست با اعضای خانه مطبوعات کرمانشاه که در محل سالن جلسات استانداری تشکیل شد، با بیان اینکه رسانه ها و مطبوعات با توجه به ایفای نقش خود قادر به تاثیرگذاری در توسعه و بالندگی استان هستند، افزود: عملکرد و تاثیرگذاری مطبوعات را باور دارم، لذا باید شرایطی ایجاد کنیم که همه مدیران نسبت به رسانه ها پاسخگو باشند.

 

وی با بیان اینکه هیچ کس نباید نگران انتقاد و نقد سازنده از سوی مطبوعات باشد، اظهار داشت: آنچه که در توان دارم برای خدمت به مردم بکار خواهم گرفت و با توجه به شناخت از مردم خوب کرمانشاه، با عشق و علاقه به این استان آمده ام، لذا امیدوارم که ضمن تلاش برای رفع مشکلات مردم، فضای جدیدی را در بحث توسعه و پیشرفت استان حاکم سازیم.

 

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه در اجرای کارها و برنامه ها با هیچ کس تعارف ندارم، گفت: مدیری قادر است به عنوان همکار در سیستم مدیریتی استان باقی بماند که با جدیت به دنبال اجرای طرح ها و برنامه ها و حل مشکلات مردم باشد و اگر کسی در این برنامه قادر به ایفای نقش موثر نباشد، باید جای خود را به افراد توانمند و پرکار بدهد.

 

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه در اجرای و پیشبرد برنامه ها و توسعه استان به دنبال افراد توانمند فارغ از نگاه جناحی و حزبی هستم، گفت: خدمت به مردم و حل مشکلات را فرصتی مهم می دانم که در این راستا نهایت تلاش و پیگیری خود را بکار خواهم گرفت و قولی که به مردم می دهم تلاش، کار و پیگیری برای توسعه و بالندگی استان است و از فرمانداران خواسته ام که در این راستا نهایت اهتمام و جدیت خود را بکار گیرند.

 

رضایی با بیان اینکه همگی باید از ظرفیت ها و پتانسیل های استان به نفع مردم استفاده کنیم، گفت: همکاران خود را بر اساس شاخص های دولت تدبیر و امید و ضوابط وزارت کشور انتخاب می کنم و فضای کار و تلاش برای مردم آموزشگاه مدیریتی نیست بلکه مدیران باید بر اساس تجربه و توانمندی خود قادر به تاثیر گذاری در توسعه و شکوفایی استان باشند.

 

وی در ادامه با اشاره به فلسفه کاری رسانه ها و مطبوعات تصریح کرد: مطبوعات و رسانه ها هر انتقادی داشته باشند مطرح کنند، زیرا در بحث و انتقاد است که فضا و شرایط بهتری برای کار کردن ایجاد می شود و مدیران باید نسبت به عملکرد و انتقادات سازنده مطبوعات پاسخگو باشند.

 

استاندار کرمانشاه بیان داشت: همواره در جلسات مختلف برنامه ها و شرایط کاری خود را برای مدیران جهت توسعه استان اعلام کرده ام و به هیچ عنوان نیز به دنبال سیاه نمایی و زیر سوال بردن عملکردها نیستم و تنها هدف خدمت به مردم را دارم که در این مسیر از کم کارهای و ناتوانی ها گذشت نخواهم کرد.

 

رضایی خاطرنشان ساخت: زمان برای انجام کارها لحظه ها و ثانیه ای است و همه باید به دنبال تحول و توسعه بیش از پیش استان باشیم.

 

وی گفت: علاوه بر توجه به بخش های صنعتی، کشاورزی و گردشگری، به بحث تجارت استان توجه ویژه داریم، زیرا این بخش تاثیر بسزایی در اقتصاد و رونق اقتصادی استان به دنبال خواهد داشت و در این راستا از مدیران اجرایی ذیربط خواسته ایم که نهایت اهتمام خود را برای گسترش ارتباطات مرزی و افزایش میزان صادرات استان به 10 میلیارد دلار در سال بکار گیرند و با توجه به مزیت های موجود این کار شدنی است.

 

استاندار کرمانشاه گفت: برای سرمایه گذار واقعی و کسی که به دنبال سرمایه گذاری در استان به منظور مشکل بیکاری استان است، شرایط ویژه ای قائل خواهم شد و چنین فردی در هر زمانی که خواست می تواند مسائل و موضوعات خود را با مدیریت ارشد استان در میان بگذارد.

 

استاندار کرمانشاه در پایان سخنان خود با بیان اینکه مطبوعات و رسانه ها با توجه به فضای کاری خود می توانند شرایطی فراهم کنند که مدیران ملزم به پاسخگویی به عملکرد خود شوند، گفت: در بحث شرایط کاری مدیران تنها به توانمندی آنها نگاه خواهم کرد و به عنوان مسول استان بین گروه های سیاسی هیچ فرقی قائل نیستم و همه می توانند مشکلات و مسائل خود را با استانداری در میان بگذارند.

 

امیررضا همایون دولتشاهی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری نیز با بیان اینکه برای ارتباط بیشتر با رسانه ها و مطبوعات استان نسبت به تشکیل جلسات کارگروهی اقدام کرده ایم، گفت: ارتباط بیشتر با رسانه ها منجر به پویایی و شکوفایی هر چه بهتر جامعه می شود و از رسانه ها خواسته ایم که مطالبات به حق مردم را به گوش مسولین برسانند.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل استانداری،  وی با اشاره به نقش موثر رسانه های استان افزود: رسانه ها همواره یار و کمک حال مسولین و مدیران اجرایی بوده اند و با اطلاع رسانی مناسب خود زمینه مناسب را برای حرکت به سمت توسعه استان فراهم ساخته اند.

 

همچنین در این مراسم رئیس و اعضای خانه مطبوعات استان نیز به بیان دیدگاه های خود پرداختند و مسائلی همچون حل مشکلات صنفی روزنامه نگاران، توجه به مطبوعات و رسانه ها، ایجاد دانشکده خبر، چاپخانه اختصاصی مطبوعات، فراهم شدن بسترهای لازم برای توسعه همه جانبه استان و نگاه ویژه به طرح ها و برنامه های جدید و استفاده از افراد توانمند در سیستم های مدیریتی را مورد اشاره قرار دادند.

 

منبع: شبستان

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد