درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 17 فروردین 1399 - 16:27   

روزنامه ها در فهرست جدید کسب و کارها و خدمات ضروری در کانادا در دوران شیوع کرونا

  روزنامه ها در فهرست جدید کسب و کارها و خدمات ضروری در کانادا در دوران شیوع کرونا


ادامه ادامه مطلب یک

شرکتهای گروه فولاد مبارکه پیشتاز در مهار کرونا ویروس

  شرکتهای گروه فولاد مبارکه پیشتاز در مهار کرونا ویروس


ادامه ادامه مطلب دو

راهکارهایی برای شادتر بودن در دوران کروناویروس

  راهکارهایی برای شادتر بودن در دوران کروناویروس


ادامه ادامه مطلب سه

تبدیل یک چالش به فرصتی برای صنعت بیمه

  تبدیل یک چالش به فرصتی برای صنعت بیمه


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیریت پروژه نمونه کارها؛ فرآیند تصمیم گیری منطقی
  مبارزه با COVID-19 یک جنگ است
  نحوه حمایت دولت از فعالان حوزه نشر اعلام شد
  صنعت برق همیشه بیدار/ پیام مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان
  «صداقت و عمل درست» عامل شادی انسان
  چهار نکته آسان برای برجسته کردن رویداد مجازی
  تعطیلی روزنامه‌ها در عصر کرونا، معادله‌ای چند مجهوله
  معاون نیروی انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه مطرح کرد: فولاد مبارکه معین کشور در مقابله با ویروس کرونا
  مدیرعامل گروه فولاد مبارکه خبر داد: تحقق «رونق تولید» در سال ۹۸و عزم راسخ برای «جهش تولید» در سال ۹۹
  شرکتهای گروه فولاد مبارکه پیشتاز در مهار کرونا ویروس
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7826صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 19 آذر 1392 - 12:40
شاه آبادی در نشست مدیران روابط عمومی وزارت ارشاد مطرح کرد
تاکید بر اطلاع رسانی مستمر در حوزه فرهنگ و هنر
چهارمین نشست مدیران روابط عمومی معاونت ها و سازمان های ستادی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز در محل موسسه آموزش عالی فرهنگ و هنر برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در این نشست که با حضور حمید شاه آبادی؛ مشاور وزیر و سرپرست موسسه آموزش عالی علمی کاربردی فرهنگ و هنر، بابک دربیکی؛ مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد بر اهمیت آموزش برای نیروهای شاغل در روابط عمومی ها تاکید شد.


همچنین در این نشست حمید شاه آبادی با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در ماه های اخیر در حوزه اطلاع رسانی، پیشرفت های به دست آمده در بخش روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را حاصل تغییر نگرش در این حوزه دانست و گفت: چنانچه برنامه بلند مدت چهارساله برای فعالیت واحدهای روابط عمومی بخش های مختلف وزارت ارشاد تدوین شود به طور حتم این روند رو به جلو ادامه خواهد داشت و موفقیت های بیشتری به دست خواهد آمد.


وی با اشاره به نوع کار در وزارت ارشاد اظهار داشت: عملکرد بسیاری از ارگان ها کمی و عددی است و چنانچه هیچگونه اطلاع‌رسانی مداومی در حوزه عملکرد آن‌ها صورت نگیرد در پایان یک دوره، کتابی از عملکرد آماده شده و ارائه می شود اما در حوزه فرهنگ و هنر که نوع کار کیفی است نمی توان به این صورت عمل کرد و باید مستمر با مخاطب ارتباط داشت و درباره کارهای صورت گرفته هم اطلاع رسانی مستمراً و به روز انجام شود.


مشاور هنری وزیر ارشاد با بیان اینکه جامعه مخاطب ارشاد فقط تولید کنندگان فرهنگ نیستند ادامه داد: باید توجه داشته باشیم که مخاطب ما مصرف کنندگان حوزه فرهنگ هستند نه فقط تولیدکنندگان آن و ما باید عملکرد خود را به همه آن ها ارائه کنیم.


سرپرست موسسه آموزش عالی علمی کاربردی فرهنگ و هنر در ادامه توضیح داد: تفاوت کار در این موسسه و مراکز آموزش عالی زیر مجموعه آن با دانشگاه های نظری در شغل محور بودن آن است. در اینجا ما بر اساس نیاز جامعه و بازار کار رشته دانشگاهی تعریف و برای آن منابع درسی تدوین می کنیم.


شاه آبادی همچنین از آمادگی این موسسه برای برگزاری دوره های مهارتی و کارگاه های آموزشی برای نیروهای روابط عمومی بخش‌ها و ادارات زیرمجموعه وزارت ارشاد خبر داد و گفت: در حال حاضر بیش از 10هزار دانشجوی رشته روابط عمومی در مراکز آموزش عالی علمی کاربردی فرهنگ و هنر در سراسر کشور مشغول به تحصیل هستند.


همچنین در این نشست مدیران روابط عمومی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد خود بهارائه پیشنهادات و نقطه نظرات خود در حوزه‌های مختلف روابط عمومی به ویژه موضوع آموزش پرداختند.

                                                                                                                                     

منبع: شبستان

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نیاز به یک انقلاب در روزنامه نگاری


  روز جهانی درستی‌سنجی/ چه کسی باید درستی اخبار و شایعات را در ایران بررسی کند؟


  نقش پول در دموکراسی ـ چه کِسی باید نامزد مقام ریاست جمهوری شود؟ (نظریهِ مهم اندی رونی روزنامه نگار آمریکایی)


  چک لیست روابط عمومی برای کارآفرینانی که با بحران COVID-19 درگیرند


  گوگل گزارش‌هایی روزانه از رفت‌وآمد مردم در طول بحران کرونا منتشر می‌کند


  اخبار کرونا؛ با اخبار جعلی چه کنیم؟


  تحولات خواسته و ناخواسته شیوع کروناویروس


  وظیفه روابط عمومی اعتمادساز در بحران سرمایه اجتماعی


  «اینفودمیک» در عصر «پاندمیک» کووید-۱۹


  پدیده کرونا


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"