درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 01:51   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7824صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 19 آذر 1392 - 12:26
مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره)تاکید کرد:
بالندگی سازمانها در گرو دانایی و هوشمندی آنها است
نقش کلیدی آموزش و بهسازی منابع انسانی در امر توسعه - مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه در عصر کنونی بالندگی سازمانها در گرو سرمایه هوشمند و دانش آنها است،گفت:آموزش و بهسازی منابع انسانی نوعی سرمایه گذاری مفید و به عنوان یک عامل کلیدی در امر توسعه محسوب می شود وچنانچه آموزش و بهسازی منابع انسانی به درستی و شایستگی برنامه ریزی و اجرا شود،می تواند بازده اقتصادی قابل ملاحظه ای داشته باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-به گزارش اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره)،عباس دارائی در نخستین روز از دوره آموزشی شناخت افکار عمومی و افکارسنجی ویژه روسای ادارات روابط عمومی و اطلاع رسانی استانهای این نهاد که در سالن شهید مدنی کمیته امداد برگزار شد،با بیان اینکه آموزش به عنوان وسیله ای مطمئن در جهت بهبود کیفیت عملکرد و حل مشکلات مدیریت مورد نظر قرار می گیرد،اظهار کرد:به منظور تجهیز و بهسازی منابع انسانی سازمان و بهره گیری هرچه موثرتر از این منابع،آموزش یکی از مهمترین و موثر ترین تدابیر برای بهبود امور سازمان و کارکنان است.

عضو شورای معاونان کمیته امداد امام خمینی(ره) با تاکید بر اینکه آموزش یک وظیفه انسانی در سازمانها و یک فرآیند مداوم و همیشگی است،تصریح کرد:کارکنان در هر سطحی از سطوح سازمانی اعم از مشاغل ساده و یا پیچیده،محتاج آموزش و یادگیری و کسب دانش و مهارتهای جدید هستند و برنامه های آموزشی متداوم نیز می تواند نیاز به نیروی انسانی متخصص در آینده را رفع کند و تضمینی برای حل مشکلات کارکنان باشد.

دارائی در ارتباط با ضرورت وجود آموزشهای تخصصی در هر سازمان،خاطر نشان کرد:آموزش سازمانی ابزاری کارآمد در نظام مدیریت است که منجر به حرکت هوشمندانه و ارائه خدمات بیشتر،با کیفیت و مفیدترخواهد شد.

وی با بیان اینکه آموزش سازمانی استفاده بهینه از سرمایه مالی است،ادامه داد:آموزش سازمانی،خلاقیت،تنوع تولید و فضای رقابتی ایجاد می کند و منجر به شکوفایی استعدادهای فردی و سازمانی می شود.

وی توانمندی سرمایه انسانی و بهره وری،الگوی مدیریت مصرف در سازمانها و همگام شدن با فناوریهای نوین را از دیگر ضروریات وجود آموزشهای تخصصی در هر سازمان عنوان کرد.

مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به همکاری مناسب میان حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی و مرکز آموزش و پژوهش این نهاد،اظهار کرد: امید است با استمرار این برنامه های هدفمند آموزشی،گام موثرتری در جهت تعالی سازمان و دستیابی به اهداف برنامه پنج ساله پنجم برداشته شود.

 

رئیس مرکز آموزش و پژوهش کمیته امداد امام خمینی(ره):

آموزشهای این نهاد در جهت توانمندی و افزایش مهارت و بینش کارکنان طراحی می شود

همچنین علیرضا چگینی،رئیس مرکز آموزش و پژوهش این نهاد نیز در نخستین روز از این دوره آموزشی با اشاره به سیاستهای جدید این مرکز و توجه به زماندار و هدفمند بودن آموزشها،گفت:آموزشهای این مرکز در جهت توانمندی،افزایش مهارت و دانش و بینش کارکنان برنامه ریزی می شود.

وی با اشاره به اینکه آموزشها در کمیته امداد امام خمینی(ره) به عنوان یک نهاد اجتماعی باید منطبق با شرایط متغیر  و متفاوت اجتماعی ارائه شود،ادامه داد:با توجه به رسالت حوزه روابط عومی و تعاملات برون سازمانی در حوزه اطلاع رسانی،تلاش می شود آموزشهای این حوزه با توجه به تغییرات اجتماعی،سیاسی،فرهنگی و ... در سطح جامعه طراحی شود که در این زمینه نیاز به همفکری با حوزه روابط عمومی هستیم.

وی همچنین به توفیقات جدید حوزه روابط عمومی این نهاد طی سه سال اخیر در ارتباط دو سویه با جامعه و رشد فزاینده تغییر در نوع نگاه جامعه نسبت به جایگاه این نهاد با توجه به اطلاع رسانی صورت گرفته نیز اشاره کرد.

گفتنی است روشهای سنجش افکار عمومی،تحلیل محتوای رسانه ها،طراحی پرسشنامه،مدیریت افکار عمومی  و رهبران فکری،رسانه های جمعی و افکار عمومی،اینترنت و افکار عمومی و تبیین سیاستها و برنامه های حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی از جمله مباحثی است که توسط اساتید برجسته در این دوره آموزشی شناخت افکار عمومی و افکارسنجی ویژه روسای ادارات روابط عمومی و اطلاع رسانی استانهای کشور ارائه می شود.

این دوره آموزشی صبح امروز آغاز شد و چهارشنبه 20آذرماه به کار خود پایان خواهد داد.

                                                                                                                                         

منبع: اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره)

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد