درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 05:52   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7806صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 18 آذر 1392 - 14:06
برگزاری همایش روابط عمومی‌های بهشهر
روابط عمومی نصب بنر و تبلیغات نیست
ششمین همایش روابط عمومی‌های بهشهر با موضوع بررسی تاثیر توسعه ارتباطات بر توسعه اقتصادی و اجتماعی برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در این همایش که بعد از ظهر دوشنبه با حضور فعالان روابط عمومی دستگاههای مختلف برگزار شد دبیر شورای روابط عمومی بهشهر گفت: متاسفانه نادیده گرفته شدن روابط عمومی در برخی از ادارات علی رغم پیشرفت های متعدد در جامعه همچنان باقی است.

فاطمه ذبیح پور ادامه داد: وظیفه روابط عمومی نصب بنر و پارچه و تبلیغات نیست و این مسائل باید با همراهی با مدیران و شناساندن دقیق جایگاه روابط عمومی برای مدیران مشخص شود.

وی با بیان اینکه روابط عمومی فراتر از مداحی کردن، زیبا نوشتن و خوب صحبت کردن است اظهار داشت: روابط عمومی تبلیغات نمی‌کند بلکه با حمایت از تبلیغات فضایی را ایجاد می کند تا مدیر دستگاه با تبلیغات اوج بگیرد.

مسئول روابط عمومی شهرداری بهشهر در ادامه با اشاره به  اینکه باید نخبگان هر اداره در بخش روابط عمومی بکارگیری شوند ادامه داد: نخبه گرایی حرفه ای از مسائلی است که باید در دستگاهها جدی گرفته شود و در این رابطه مدیران فعال و پویا وارد شوند.

ذبیح پور گفت: روابط عمومی سخنگوی سازمان و شالوده اصلی  ارتباط مردم با مدیر و عامل حیات سازمان است و اگر روابط عمومی نتوانست روابط عمومی تحلیل گر و تبیین گر باشد باید بداند که وظایف خود را شاید بدرستی به مدیر مجموعه خود توجیه نکرده است.

وی افزود: روابط عمومی بعنوان هنر، تکنیک و فن و شغلی مبتنی بر فلسفه است که باید با اعتمادسازی، امید بخشی و انجام درست و اصولی وظایف محوله در این راستا موفقیت حاصل کند.

فضای بسته روابط عمومی‌های بهشهر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در سخنانی بیان داشت: متاسفانه فضای روابط عمومی شهر ما بسته است  و با توجه به اینکه بسیاری از ممیزی ها رعایت می شود اما گاها" مشاهده می شود که خبرنگاران به دلیل انعکاس برخی از اخبار و مشکلات، مورد نقد از سوی دستگاهها قرار می گیرند.

علی اصغر باباکوهی اشرفی گفت: متاسفانه 90 درصد سایت فعال در شهرستان تنها به تبلیغ از دستگاه پرداخته اند و در این رابطه باید با ایجاد فضای آزاد اطلاعاتی،  درست و به روز عمل کنیم.

وی  با بیان اینکه روابط عمومی نقش محوری در دستگاه دارد افزود: باید بدانیم کاربرد رسانه ها متفاوت است و دستگاههای اجرایی باید همه رسانه های را ببینند و در جهت انعکاس اخبار گام بردارند.

 

منبع: مهر

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد