درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 21 فروردین 1400 - 18:39   

نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی

  نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی

  تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی


ادامه ادامه مطلب دو

یافته‌های جدید پژوهش «پیو» در خصوص شبکه های اجتماعی

  یافته‌های جدید پژوهش «پیو» در خصوص شبکه های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

آینده مشاغل در عصر هوش مصنوعی

  آینده مشاغل در عصر هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی
  رسانه و روابط عمومی در مناطق آزاد یعنی آینه های روبرو
  عزای ملی چیست؟
  درباره تخریب دوباره صنعت لبنیات / ۱۰درس‌ ارتباطاتی یک ویدئو
  دستاورد دیگری در سال جهش تولید؛ پشتیبانی فولاد مبارکه در تامین مواد اولیه صنعت فولاد/ تثبیت جایگاه بزرگترین آهک ساز خاورمیانه توسط فولاد سنگ
  روابط عمومی شرکت‌های وابسته به فولاد مبارکه باید در سیاست‌های اطلاع‌رسانی با این شرکت هماهنگ باشند
  مسابقه بزرگ زیست محیطی تهران رسانه
  ویژه نامه استانی روزنامه ایران با محوریت شهر سرخ رود منتشر شد
  آینده مشاغل در عصر هوش مصنوعی
  هنر شنیدن دیگران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7791صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیدوشنبه، 18 آذر 1392 - 07:57
ارتباط لیونل مسی ، استفاده از فیس بوک و بازاریابی اینترنتی
روز شنبه یک اتفاق بسیار جالبی افتاد که من هم شاهد آن بودم و سعی می کنم در این مطلب در مورد آن بنویسم و آن کامنت های ایرانی ها در صفحه لیونل مسی در فیس بوک است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- قصد ندارم شعار بدهم و حرف های بقیه را تکرار کنم اما می خواهم از جنبه دیگری به فیس بوک نگاه کنم. فیس بوک شبکه اجتماعی است که بسیار مورد استفاده کاربران اینترنتی در ایران قرار گرفته است اما متاسفانه بعضا استفاده هایی از آن می شود که نشان دهنده کمبود فرهنگ سازی است. در خیلی موارد با این مشکلات در کشور مواجه هستیم. در برابر جریان تغییرات نمی توانیم مقاومت کنیم و باید فرهنگ سازی کنیم و شبکه های اجتماعی هم نوعی از این راه های ارتباطی جدید محسوب می شوند که باید فرهنگ سازی در مورد نحوه استفاده از آن ها صورت گیرد. شاید وقتی واژه فرهنگ سازی را می شنویم به نظر کلمه ای کلی باشد که با مثالی آن را توضیح می دهم. اپراتور سوم تلفن همراه در تبلیغات خود از راه های استفاده از نسل سوم تلفن همراه استفاده می کند که به نظر مورد خوبی است.

روز شنبه ۱۶ آذر به شخصه در یک بازه زمانی خاص کامنت های کاربران را بررسی می کردم و با هدف ایجاد این مطلب به شمارش تعداد کامنت های کاربران پرداختم که تصاویر آن به شرح زیر است.

تصویر اول سال ۱۴:۱۴

 

تصویر دوم سال ۱۴:۳۳

 

 

در این بازه زمانی خاص که از زمان اوج کامنت گذاری ها هم به دور بوده است می بینید تعداد کامنت ها به سرعت زیاد می شده است.

ارتباط این وقایع با بازاریابی اینترنتی در چیست؟

کاربران فیس بوک در ایران بسیار زیاد هستند و از فرصت رایگان به وجود آمده باید برای انجام بازاریابی استفاده کرد. شاید بعضی کارفرما ها باشند که هنوز نسبت به استفاده از شبکه های اجتماعی واکنش منفی نشان می دهند و استفاده از آن ها را در فرایند بازاریابی خود جای نمی دهند اما این سرعت کامنت گذاری می تواند گواهی از تعداد کاربران بیشمار فیس بوک در ایران باشد.

 

منبعوبلاگ تبلیغات و بازاریابی اینترنتی ۷۰۱۰

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 2 نظر (فعال: 2 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
sara
| 1400/1/7 - 01:26 |     0     0     |
سایت شما عالی هستش
امیدوارم موفق باشید
https://youmovise.com/

sara
| 1400/1/7 - 01:27 |     0     0     |
سایت شما عالی هستش
امیدوارم موفق باشید
https://youmovise.com/


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی


  7 اصل برای حفظ انسجام جلسات


  مزیت‌های سخنرانی‌ها


  هنر شنیدن دیگران


  هوا همیشه تاریک و سرد است برای درماندگان


  یافته‌های جدید پژوهش «پیو» در خصوص شبکه های اجتماعی


  رشد تبلیغات آنلاین در دوران کرونا


  روابط عمومی شرکت‌های وابسته به فولاد مبارکه باید در سیاست‌های اطلاع‌رسانی با این شرکت هماهنگ باشند


  درباره تخریب دوباره صنعت لبنیات / ۱۰درس‌ ارتباطاتی یک ویدئو


  رسانه و روابط عمومی در مناطق آزاد یعنی آینه های روبرو


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی