درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 16:55   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7640صفحه نخست » پنجشنبه، 14 آذر 1392 - 12:41
تفاهم‌نامه آموزشی خانه مطبوعات اصفهان و مرکز علمی کاربردی فرهنگ هنر
  
 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مراسم امضای تفاهم نامه آموزشی بین خانه مطبوعات و مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر شماره یک اصفهان با حضور جمعی از خبرنگاران استان اصفهان برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار ایمنا،در این مراسم مدیر خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان،سرپرست مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر شماره یک اصفهان و معاون فرهنگی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان در جمع حضار تفاهم نامه ی آموزشی را امضا نمودند.
در این تفاهم نامه که در ۴ ماده و ۱۱ بند تنظیم شده است و مدت اجرای آن دو سال خواهد بود،دو نهاد خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان و موسسه علمی کاربردی فرهنگ وهنر تعهداتی را در قبال اجرای طرح مذکور قائل شدند که از مهم ترین آنها، تعهد خانه مطبوعات نسبت به نیاز سنجی آموزشی، شناسایی، ترغیب و معرفی اعضای خود به مرکز برای حضور در دوره های آموزشی کوتاه مدت و بلند مدت و همچنین تعهد مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر نسبت به ارائه تسهیلات لازم اعم از وام دانشجویی، تخفیف شهریه و یا تقسیط شهریه دانشجویان عضو خانه مطبوعات بود.
در بند تعهدات مشترک نیز هر دو نهاد با تاکید بر ضرورت نظام بندی و برنامه ریزی هدفمند آموزشی برای دست اندرکاران رسانه ها، با تشکیل یک کار گروه مشترک و با حضور سایر کارشناسان ذیربط نسبت به اجرای برنامه های آموزشی نظام مند و پرهیز از موازی کاری توسط ارگان های مرتبط و غیر مرتبط متعهد شدند.
در ادامه مفاد این تفاهم نامه به ارائه گواهینامه معتبر و رسمی با نام و نشان هر دو نهاد و امضای مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در صورت امکان نیز اشاره شده است.
 
خبرنگاران بر اساس میزان تخصص شان رتبه بندی می شوند
منصور گلناری مدیر خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان ضمن اعلام این خبر که ما هنوز خبرنگاران و روزنامه نگاران متخصص و حرفه ای در اصفهان نداریم گفت: یکی از برنامه های مهم ما که سالهاست به دنبال اجرای آن هستیم بحث ایجاد رتبه بندی خبرنگاران و روزنامه نگاران بر اساس میزان تخصصشان بوده است.
گلناری نسبت به ضرورت ترغیب خبرنگاران و روزنامه نگاران استان اصفهان به مطالعه و تحصیل در حوزه ی مطبوعات تاکید کرد و ادامه داد: طبق این طرح کارنامه ی شغلی همه ی فعالین حوزه مطبوعات به کارشناسان ما ارائه می شود و پس از بررسی های لازم، نتیجه را که همان رتبه بندی علمی ایشان در زمینه کار مطبوعات است به آن ها اعلام می کنیم و ایشان می توانند تا رسیدن به حد تخصص لازم در این حرفه، به تحصیل در رشته مورد علاقه شان در موسسه علمی کاربردی فرهنگ و هنر بپردازند.
وی همچنین درباره اهداف خانه مطبوعات و خبرنگاران از عقد این تفاهم نامه گفت: ما ارتقای سطح کیفی کار خبرنگاران را در دستور کار خود قرار داده ایم و قصد داریم آموزش های غیر تخصصی سایر ارگانها، که مدت هاست در این حوزه مشغول هستند را حذف کرده و به جای آن به برگزاری دوره های آموزشی تخصصی و مفید برای فعالین حوزه مطبوعات بپردازیم. 

شرکت کنندگان در پایان این دوره آموزشی مدرک رسمی و معتبر دریافت می کنند 
وی ارائه مدرک رسمی و معتبر در پایان این دوره های آموزشی را از نکات برجسته این طرح دانست و گفت: مهم ترین نقطه قوت در این تفاهم نامه این است که دانشجویان در پایان دوره آموزشی شان که به انتخاب خودشان می تواند تحصیل در مقاطع مختلف کاردانی، کارشناسی و یا کارشناسی ارشد باشد، مدرکی معتبر و رسمی در که قابل قبول در کل کشور باشد؛ اعطا می شود.
گلناری ضمن ابراز خرسندی از نیل به نتایج ثمربخش در همکاری با مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر شماره یک اصفهان گفت: مراسمی که هم اکنون برپاست حاصل لطف و تلاش دوستان ما در موسسه فرهنگ و هنر شماره یک و همکاری ایشان با خانه مطبوعات است.
وی در پایان سخنانش نسبت به نتایج برگزاری مفاد این تفاهم نامه ابراز امیدواری کرد و گفت: به امید خداوند و تلاش دوستان ظرف ۵ سال آینده تمامی کسانی که در حوزه خبر رسانی مشغول به فعالیت هستند از حداقل مدرک کارشناسی در این رشته برخوردار خواهند بود و در اصفهان خبرنگار و روزنامه نگار غیر حرفه ای نخواهیم داشت.
 
تحصیلات تکمیلی برای خبرنگاران اصفهانی
سرپرست مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر شماره یک اصفهان نیز از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران برای راه اندازی مقطع تحصیلات تکمیلی در موسسه علمی کاربردی فرهنگ و هنر خبر داد و افزود: به اهالی محترم مطبوعات این مژده را می دهم که به زودی امکان تحصیل در مقطع تحصیلات تکمیلی در چند رشته مرتبط با حوزه مطبوعات در این موسسه فراهم می شود زیرا ما مجوز راه اندازی آن را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران دریافت کرده ایم.
مهدی شاه نوروزی که در ابتدای سخنانش برقراری این تفاهم نامه را از آرزوهای بزرگش قلمداد کرده بود؛ادامه داد: ما طبق توافقاتی که در طی کمتر از ۲۰ روز با خانه مطبوعات اصفهان داشته ایم در موسسه علمی کاربردی فرهنگ وهنر شماره یک، از کلیه امکانات موجود در جهت تربیت و آموزش صحیح و حرفه ای خبرنگاران و روزنامه نگاران استفاده خواهیم کرد.
وی ضمن تاکید بر ظرفیت و توانایی فراوان موسسه علمی کاربردی فرهنگ و هنر در پذیرش دانشجویان گفت: در این موسسه مدرسین متخصص به تدریس دانشجویان در رشته های مختلف مرتبط با فعالیت های مطبوعات مشغول هستند. ما بالا بودن سطح کیفی آموزش را در این موسسه تضمین خواهیم کرد و البته این امکانات به زودی با راه اندازی مقطع تحصیلات تکمیلی کامل خواهد شد.
وی در ادامه افزود: موسسه علمی کاربردی فرهنگ و هنر شماره یک اصفهان تاکنون به پذیرش تعدادی بالغ بر ۵۰۰۰ دانشجو اقدام نموده است که از این تعداد ۳۰۰۰ نفر در رشته های مختلف در مقاطع کاردانی و کارشناسی فارغ التحصیل شده و برای فعالیت در حوزه مطبوعات و خبر رسانی از اطلاعات کافی برخوردار هستند. 

دانش آموختگان را به دنیای مطبوعات معرفی می کنیم
قلمکاریان، معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان نیز ضمن ابراز خشنودی از برپایی این مراسم گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برای اجرای مفاد این تفاهم نامه قول همکاری داده است و ما تلاش خواهیم کرد در این جهت از هیچ کمکی فروگذار نکنیم.
وی افزود: ما آمادگی آن را خواهیم داشت تا دانش آموختگان این جریان را به دنیای مطبوعات معرفی کنیم.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد