درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 23:54   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7637صفحه نخست » پنجشنبه، 14 آذر 1392 - 12:37
تغییر سیاست‌های مایکروسافت در حوزه نرم‌افزارهای سازمانی موبایلی
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- با افزایش محبوبیت پلتفورم‌های موبایلی دو شرکت گوگل و اپل و همچنین افزایش درخواست کاربران برای خرید فناوری‌های موبایلی پیشرفته، شرکت مایکروسافت قصد دارد برای تبدیل شدن به بهترین تولیدکننده ابزارهای سازمانی موبایلی زمان را از دست ندهد.


به گزارش وب‌سایت searchconsumerization، شرکت مایکروسافت همچنان امیدوار است بخش فناوری اطلاعات در سازمان‌ها را متقاعد کند تا به اکوسیستم موبایلی ویندوز مجهز شوند که البته کار‌شناسان می‌گویند مایکروسافت در این اقدام نسبت به گذشته به صورت نرم‌تر، ملایم‌تر و مهربان‌تر برخورد می‌کند.


 «باب ایگان» (Bob Egan) مدیرعامل و مسؤول بخش تحلیل‌های مرکز Sepharim Group گفت: «مایکروسافت در مسیر گسترش ابزارهای سازمانی موبایلی به سر می‌برد. آن‌ها اقدامات اولیه قابل ملاحظه‌ای در این زمینه انجام داده‌اند. اما ما نیازمند آن هستیم که مایکروسافت در مقابل مشتریان خدمات ارزنده‌تری ارایه کند. ما می‌خواهیم که آن‌ها بیشتر به صدای مشتریان گوش دهند، خدمات بیشتر ارایه کنند و کمتر صحبت کنند».
 «کریس هازلتون» (Chris Hazelton) مدیر مرکز تحقیقات موبایلی در شرکت ۴۵۱ Research در بوستون آمریکا می‌گوید، بزرگ‌ترین تغییر صورت گرفته در طرز فکر مایکروسافت این است که این شرکت با کنترل همه بخش‌ها نمی‌تواند در بخش ابزارهای سازمانی موبایلی موفق شود.


 «سامیت ایوان» (Sumeeth Evans) مدیر مرکز فناوری اطلاعات در شرکت Pedcor Companies هم به این مسئله اشاره کرده است که رویه مایکروسافت در حوزه ابزارهای سازمانی موبایلی نسبت به گذشته عوض شده است. او می‌گوید مایکروسافت نسبت به قبل «ملایم‌تر» عمل می‌کند تا بتواند توجه سازمان‌ها را به خود جلب کند.


به عنوان مثال، مایکروسافت چرخه پشتیبانی از سیستم‌عامل ویندوز فون را از ۱۸ ماه به ۳۶ ماه افزایش داده است تا از این طریق بتواند نیازمندی‌های بخش IT در سازمان‌ها را بیش از گذشته پاسخ گوید و برای دوره زمانی طولانی‌تر دستگاه‌های موبایلی مبتنی بر ویندوز فون را در سازمان‌ها مورد پشتیبانی قرار دهد. شرکت مایکروسافت همچنین بسته‌های ویژه سازمانی خود برای ویندوز فون را آماده می‌کند تا در نیمه نخست سال آتی به دست مشتریان برساند.

همکاران سیستم

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد