درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 06:33   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7622صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 12 آذر 1392 - 21:22
انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت با حکم جوادی
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون وزیر نفت در حکمی محمد ناصری آدینه وند را به سمت رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران منصوب کرد.

 

به گزارش شارا، در متن حکم رکن الدین جوادی خطاب به محمد ناصری آدینه وند آمده است: "با عنایت به سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم جنابعالی را بعنوان رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران منصوب می نمایم. نظر به اهمیت جایگاه شرکت ملی نفت ایران در عرصه داخلی و بین المللی و انعکاس آن به نحو مطلوب موارد ذیل مورد انتظار است:

برنامه ریزی و اتخاذ سیاستهای اطلاع رسانی مناسب و مداوم

ارتقاء سطح گزارش دهی عملکرد شرکت ملی نفت ایران در ایران و جامعه بین المللی

بهبود فرآیندها با هدف تسریع در ارائه فعالیت های شرکت ملی نفت ایران

همکاری و هماهنگی و تعامل سازنده با اداره کل روابط عمومی وزارت نفت و سایر روابط عمومی شرکتهای اصلی و تابعه

بهره گیری از ابزارهای رسانه ای و فرهنگی به روز و مناسب (سایت، نشریه، فیلم، مطبوعات و ...)

ارتباط و تعامل دائمی مثبت و سازنده با خبرنگاران و اصحاب رسانه های جمعی

بکارگیری تدابیر لازم جهت افزایش بهره وری با هدایت و نظارت مناسب

ساماندهی و ایجاد فرصت برای نیروهای متخصص و متعهد با هدف بهبود عملکرد و انجام بموقع و مناسب ماموریت های محوله

تعامل پیوسته با کارکنان و انعکاس مناسب و به هنگام نیازهای آنان و پیگیری برای تحقق خواسته ها

توجه ویژه به اصل تکریم ارباب رجوع و حفظ شان کارکنان و مراجعین محترم"

جوادی در ادامه بر ارائه گزارشی از وضعیت و برنامه های روابط عمومی و چگونگی ارتقاء و بهبود عملکرد در مدت یک ماه تاکید کرد.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد