درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 08:25   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7614صفحه نخست » جهان روابط عمومیسه شنبه، 12 آذر 1392 - 09:26
پیشنهاد گزارش تحقیق لابی گرها
به گزارش گروه ترجمه شارا، نایجل هنگان، مدیر روابط عمومی هنگان گفت: در مقررات لابی گری، لایحه 2013 کمی در خطوط قرمز سنگین است. وزیر مخارج عمومی و بهسازی «برندان هاولینگ»، اندکی پس از معرفی سران تنظیم لوایح لابی گری در سال 2013 ، اظهار تاسف کرد: لابی گری «تبدیل به واژه کثیفی در جهان شده است.»
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  لورا اسلاتری- آژانس های روابط عمومی به دنبال سطحی از زمین بازی برای ثبت نام تحت لایحه شفاف جدیدی هستند.


به گزارش گروه ترجمه شارا، نایجل هنگان، مدیر روابط عمومی هنگان گفت: در مقررات لابی گری، لایحه 2013 کمی در خطوط قرمز سنگین است.


وزیر مخارج عمومی و بهسازی «برندان هاولینگ»، اندکی پس از معرفی سران تنظیم لوایح لابی گری در سال 2013 ، اظهار تاسف کرد: لابی گری «تبدیل به واژه کثیفی در جهان شده است.»


اما شهرت فعالیت های قبل «دیل» را که قبل از سال جدید با کمیته مشترک در امور مالی، مخارج عمومی و بهسازی مطرح شده اند، از میان می برد. در حال حاضر این وظیفه برای حدود 80 نفر تعیین شده است.

 

 این افراد کسانی از میان احزاب ذینفع هستند که به بررسی قوانین پیش از قانون گذاری می پردازند.


• سنگین شدن خطوط قرمز
انجمن مشاوران روابط عمومی در تایید این امر استدلال کرد که نیاز به ثبت نام لابی گرهایی برای گزارش حداقل یک سال در فعالیت های شان وجود دارد و همین مساله خط قرمز را سنگین تر می کند. این لایحه از افراد خواستار بازگرداندن درخواست شان تا پایان 15 روز کاری آخر ماه های آوریل، آگوست و دسامبر برای قرار گرفتن در فهرست شده است.


نایجل هنگان رئیس انجمن مشاوران روابط عمومی گفت: «ما گفته ایم این کار تا

 

اندازه ای دست و پاگیر است.»


به هر حال، «عناصر کلیدی» تسلیم توسط انجمن مشاوران روابط عمومی ایجاد شده، که نشان دهنده 31 آژانس است، بسیاری از آنها دارای بخش امور عمومی هستند، این فراخوانی «برای بازی در سطح باز» زمانی به عمل در می آید که آنهایی که مورد نیازند ثبت نام کنند.


مدیر عامل آژانس روابط عمومی هنگان، نایجل هنگان گفت: « ما اعتقاد نداریم که قوانین حرفه ای یا حسابرسی حرفه ای باید قادر باشد که ادعایی در مورد اخذ امتیاز از نهادهای قانونی برای مشتری بکند.»
«لابی گری باید برای همه باز و شفاف باشد.»


منبع: http://www.irishtimes.com/business/sectors/media-and-marketing/lobbyists-query-reporting-proposal-1.1609361
 

 

 

 


 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد