درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 03:58   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 759صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 2 خرداد 1391 - 12:21
رشد صنعت گردشگری مرتبط با اطلاع رسانی است
  

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استاندار گلستان گفت: رشد و توسعه پایدار و همه جانبه صنعت گردشگری کاملاً مرتبط با اطلاع رسانی و ارتباط با رسانه های محلی، سراسری و حتی جهانی به ویژه با رسانه ملی است.
حسین عاشور پیش از ظهر سه شنبه در دومین جلسه هماهنگی سومین همایش روابط عمومی دستگاه های اجرایی و ادارات استان گلستان در بافت تاریخی گرگان افزود:اگر چنان چه آحاد مردم و سرمایه گذاران با خدماتی که در سه محور میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آشنا نباشند این صنعت مغفول واقع می شود.
وی هم چنین خاطرنشان کرد: یکی از شیوه های موثر تکریم ارباب رجوع این است که مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی و ادارات و همه دست اندرکاران بخش دولتی به طور کامل از طریق رسانه ها با مردم مرتبط باشند. چرا که امروزه رسانه ها گسترش چشمگیری یافته اند.
مدیرکل اداره روابط عمومی و روابط بین الملل استانداری گلستان هم چنین بر ایجاد رضایتمندی از عملکرد دولت توسط روابط عمومی ها تاکید کرد و گفت: تولید رضایت در هر سازمانی منوط به همکاری تمامی بخش های سازمان است و اگر واحدهای سازمان وظایف خود را به درستی انجام ندهند روابط عمومی به تنهایی قادر به ایجاد رضایت در ارباب رجوع و کارکنان نخواهد بود و در واقع در سازمانی که محصول و یا خدمت مطلوبی ارائه نمی کند این وظیفه روابط عمومی عملاً با چالش مواجه خواهد گشت.
مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان ضمن تقدیر از فعالیت شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی و ادارات استان گلستان در راستای ایجاد همدلی بین روابط عمومی ادارات استان، با اشاره به تاریخچه تاسیس این اداره کل گفت: از سال 1385 سازمان صنایع دستی کشور نیز به سازمان میراث فرهنگی و گردشگری الحاق شد و در ادامه و پس از ادغام مدیریت صنایع دستی با اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، امور مربوط به سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را در این استان پیگیری و اداره کرد.
جعفر خاندوزی اضافه کرد: کلیه رسانه ها اعم از نوشتاری، دیداری و شینداری در استان می کوشند یاریگر و همراه با این اداره کل در راستای ارتقای صنعت گردشگری استان گام بردارند که هم جای بسی خوشنودی و در عین حال باید به همه فعالان رسانه ایی استان و کشور دست مریزاد گفت.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد