درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 01:13   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 758صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 2 خرداد 1391 - 12:12
انعکاس دستاوردهای نظام وظیفه خطیر روابط عمومی‌ها
  

 رئیس روابط عمومی استانداری یزد گفت: انعکاس مطلوب دستاوردهای دستگاه اجرایی و آگاهی افکار عمومی از این فعالیت‌ها، وظیفه خطیر روابط عمومی‌هاست.
 
  عبدالمجید قائم محمدی ظهر امروز در نخستین نشست شورای روابط عمومی‌های شهرستان بافق با گرامیداشت فرا رسیدن سالروز فتح خرمشهر اظهار داشت: روابط عمومی به لحاظ ارتباط مستمری که با مردم دارد، باید با دقت نیاز و خواسته آنها را بررسی و با انعکاس به مسئولان ذی‌ربط، در مسیر حل مشکلات مردم تلاش کند.
 
 وی خاطرنشان کرد: پاسخگویی مناسب همراه با برخورد خوب روابط عمومی با مردم، عین تکریم ارباب رجوع است.
 
 مشاور استاندار یزد با اشاره به نقش و جایگاه روابط عمومی‌ها گفت: وظیفه خطیر این قشر اطلاع‌رسانی صحیح و انعکاس مطلوب دستاوردهای دستگاه اجرایی و آگاهی افکار عمومی از حجم فعالیت‌ها و اجرای طرح‌های دولت است.
 
 وی روابط عمومی را پل ارتباطی و حلقه اتصال بین مردم و مسئولان دانست و افزود: اگر مسئول روابط عمومی برای خدمت صادقانه به مردم وارد صحنه شود و با سعه صدر پاسخگوی ارباب رجوع باشد، باعث جلب رضایت مردم و ارتقای سطح خدمت‌رسانی دستگاه متبوع خود خواهد شد.
 
 قائم‌محمدی بر تعامل و همکاری خبرنگاران و مسئولان روابط عمومی ادارات شهرستان بافق تاکید کرد و گفت: رسانه‌ها بازوان پر توان روابط عمومی‌ها هستند و هرچه تعامل و همکاری بین این دو قشر قوی‌تر باشد، سطح کمی و کیفی اخبار شهرستان افزایش می‌یابد.
 
 وی، برگزاری 30 نشست خبری، چاپ کتاب 118 تلفن ادارات استان، ایجاد صندوق قرض‌الحسنه و پرداخت وام تا سقف 20 میلیون ریال، برگزاری جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی در پنج شهرستان استان یزد، چاپ ویژه‌نامه همچنین سفرهای برون استانی با اصحاب رسانه را از مهم‌ترین اقدامات سال 90 روابط عمومی استانداری یزد اعلام کرد و افزود: برخی از این اقدامات در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.
 
 فرماندار بافق نیز در این نشست اظهار داشت: روابط عمومی‌ها آئینه تمام نمای سازمان برای مردم هستند.
 
 حسین ندافیان بر ضرورت ارتباط نزدیک و همکاری مستمر مسئولان روابط عمومی ادارات شهرستان بافق با خبرنگاران تاکید کرد و افزود: ملاک ارزشیابی روابط عمومی‌ها در سال جدید، میزان انعکاس اخبار و رویدادهای شهرستان به خبرنگاران است.
 
 وی تصریح کرد: چنانچه روابط عمومی‌ها ارتباط سالم با مردم و رسانه‌ها داشته باشند، اخبار صحیح با سرعت و دقت مناسب منعکس شده و به اطلاع عموم می‌رسد.
 
 فرماندار بافق روابط عمومی‌ها را از ارائه اطلاعات مبهم به خبرنگاران بر حذر داشت و خاطرنشان کرد: اخبار نادرست هنگامی که منتشر شود، جامعه را دچار تنش و بی‌اعتمادی خواهد کرد.
 
 در این نشست از مسئولان روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران و مجتمع معدنی فسفات آسفوردی بافق با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد