درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 05:41   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7574صفحه نخست » دوشنبه، 11 آذر 1392 - 08:55
فیاض «مهندسی فرهنگ عمومی» را منتشر کرد
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب «مهندسی فرهنگ عمومی» به نویسندگی ابراهیم فیاض از سوی موسسه انتشارات کتاب نشر روانه بازار نشر شد.

 

به گزارش شارا به نقل از فارس، کتاب «مهندسی فرهنگ عمومی» در شانزده فصل به مباحثی مانند: فرهنگ عمومی و نظم و کنترل اجتماعی، نهادهای اجتماعی و مشروعیت بخشی در فرهنگ عمومی، جمعیت و فرهنگ عمومی، مذهب و تحولات فرهنگ عمومی، خانواده و رشد و پالایش فرهنگ عمومی، تغییرات اجتماعی و فرهنگ عمومی و … می پردازد.

در مقدمه کتاب فوق نوشته شده است: «مهم رین رهیافت برای فرهنگ عمومی، شعور عمومی است، شعور عمومی بعد روان شناختی اجتماعی فرهنگ عمومی را ترسیم می کند.

شعور عمومی یعنی آنچه مردم در فرایند زندگی عمومی و روزمره خود می اندیشند و چون یک معرفت و شناخت روزمره است در آن خطایی راه ندارد، به همین دلیل به آن عقل سلیم گفته شده است.

پس مردم همانگونه که زندگی می کنند، فکر می کنند و نظام شناختی خود را ترسیم می کنند و فرهنگ عمومی خود را شکل می دهند و می سازند. پس برای فهم فرهنگ عمومی به شناخت مغز آن، یعنی شعور عمومی نیازمندیم.»

نخستین چاپ کتاب مهندسی فرهنگ عمومی در ۲۶۴ صفحه، به بهای ۰۰۰/۱۰۰ ریال و شمارگان ۳۰۰۰ نسخه توسط موسسه انتشارات کتاب نشر چاپ شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد