درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 12:28   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی
  درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی
  انواع مختلف شهرت
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7522صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 9 آذر 1392 - 07:28
روابط عمومی بک کانال ارتباطی دو طرفه است
جلسه شورای اطلاع رسانی روابط عمومی در منطقه شش شهرداری مشهد برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه شش مشهد، شهردار منطقه شش ضمن تاکید بر دو سویه بودن ارتباط در روابط عمومی افزود: اطلاع رسانی اقدامات انجام شده به مردم در حوزه های مختلف و از طرفی آگاهی و اطلاع یابی از کاستی ها و مشکلات ارتباطی دو طرفه را برای روابط عمومی ایجاد می کند  که در سایه آن می تواند نگاه مردم به یک مجموعه تغییر کند.

کوروش باوندی تصریح کرد : این ظرفیت  ارتباط دوسویه یک فرصت نیز محسوب می شود ، و در ابعاد مختلف از این فرصت باید استفاده شود تا انتقال عملکرد ها و اطلاع یابی از مشکلات به خوبی صورت گیرد و موثر واقع شود.

وی خاطر نشان ساخت : بیان دیدگاه های مردم و مشکلاتی که آنها به روابط عمومی ها گوشزد می کنند باعث جلب توجه ما به سمت مشکلات می شود و در نتیجه تلاش خود را برای کاهش آن به کار خواهیم بست.

باوندی با اشاره به اینکه شهرداری مجری قانون است افزود :ما به عنوان ارگانی که در تعامل مستقیم با مردم هستیم و نارضایتی نیز بخشی از این تعاملات است ؛ چرا که گاهی متاسفانه عدم آگاهی مردم از چارچوب ضوابط و قوانین موجب نارضایتی آنها می شود و در این عرصه نقش آموزش اهمیت ویژه ای می یابد.

وی با تاکید بر استفاده از همه ظرفیت ها برای امر آموزش گفت: با توجه به اینکه آموزش مفاهیم شهروندی و نهادینه کردن آن در همه زمینه ها موثر واقع می شود و مشکلات شهروندی، اجتماعی و حتی بزه های اجتماعی را کاهش می دهد ، لذا  شرایط و منابع موجود برای آموزش باید بسیج شود.

باوندی تصریح کرد : مساجد و مدارس پتانسیل خوبی است که برای فرهنگ سازی باید مورد استفاده قرار گیرد و هنوز جای کار بسیار دارد ،  نیاز است مردم حس کنند شهرداری به دنبال آموزش و افزایش مشارکت آنهاست و این خود به مرور زمان افزایش رضایت مردمی را در پی خواهد داشت.

وی در پایان با تاکید بر آموزش تکریم ارباب رجوع به کارمندان و پرسنل بیان کرد : احترام گذاشتن به مردم خرجی ندارد، اگر تکریم ارباب رجوع اتفاق بیفتد و مردم بدانند شهرداری برایشان احترام قائل است و مسئولین به حرفشان گوش می دهند و منشور اخلاقی که در همه ادارات نصب شده ملاک عمل پرسنل است دیدگاه مردم را نسبت به این مجموعه تغییر خواهد داد.

در این نشست که با حضور شهردار و مسئولین منطقه برگزار شد، به بررسی عملکرد روابط عمومی و نقش آن در سازمان پرداخته شد و حوزه های مختلف اعم از اطلاع رسانی ، اطلاع یابی، فراوانی پیام ها در سامانه 137 و معضلات منطقه از نظر شهروندان مورد نقد و بررسی قرار گرفت .

 

منبع: پانا

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد