درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 18 فروردین 1399 - 15:00   

انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب

  انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب


ادامه ادامه مطلب یک

آیفون۹: بالا گرفتن شایعه تلفن جدید و ارزان‌تر اپل

  آیفون۹: بالا گرفتن شایعه تلفن جدید و ارزان‌تر اپل


ادامه ادامه مطلب دو

استفاده از داده‌های تلفن‌همراه برای مقابله با کرونا در اتریش

  استفاده از داده‌های تلفن‌همراه برای مقابله با کرونا در اتریش


ادامه ادامه مطلب سه

کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند

  کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استفاده از داده‌های تلفن‌همراه برای مقابله با کرونا در اتریش
  کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند
  روابط عمومی در هنگامه کرونا/ 6 توصیه
  داده‌های برنامه نقشه‌های گوگل در خدمت نبرد با کووید ۱۹
  آیفون۹: بالا گرفتن شایعه تلفن جدید و ارزان‌تر اپل
  شکل‌گیری دوباره نقش روابط‌عمومی در دوران کروناویروس
  نخستین اجرای آنلاین تئاتر افتتاح شد
  انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب
  ابتکارات بازاریابی و روابط عمومی
  4 نکته برای تقویت تصویر برند تجاری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7510صفحه نخست » خبر یکجمعه، 8 آذر 1392 - 20:25
ده شرکت برتر روابط عمومی ماه نوامبر 2013 معرفی شدند
فرآیند ارزیابی این آژانس های روابط عمومی از طریق الگوبرداری و مقایسه آنها بر اساس رقبای صنعتی شان انجام می شود. به منظور داوری آگاهانه، تیم تحقیقاتی روندهای بازار و صنعت را در خصوص آخرین تحولات موثر بر عملکرد سازمان روابط عمومی به طور مستقل تجزیه و تحلیل می کند. دسترسی به کسب و کار، با رتبه بندی آنلاین تاپ آژانسیز برای پیدا کردن آژانس های روابط عمومی توسط یک گروه مستقل مورد آزمون قرار می گیرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  -تاپ آژانسیز، رتبه بندی نوامبر 2013 خود را برای معرفی بهترین آژانس های روابط عمومی اعلام کرد.

به گزارش گروه ترجمه شارا، فرآیند ارزیابی این آژانس های روابط عمومی از طریق الگوبرداری و مقایسه آنها بر اساس رقبای صنعتی شان انجام می شود.


به منظور داوری آگاهانه، تیم تحقیقاتی روندهای بازار و صنعت را در خصوص آخرین تحولات موثر بر عملکرد سازمان روابط عمومی به طور مستقل تجزیه و تحلیل می کند. دسترسی به کسب و کار، با رتبه بندی آنلاین تاپ آژانسیز برای پیدا کردن آژانس های روابط عمومی توسط یک گروه مستقل مورد آزمون قرار می گیرد.


هرماه بهترین آژانس های روابط عمومی از طریق یک فرآیند ارزیابی خدماتشان به طور کلی تعیین می شوند. این فرآیند شامل تجزیه و تحلیل عمیق بهترین مجریان روابط عمومی شرکت های منطقه از طریق شبکه صنعتی، نیاز سنجی، تجربه صنعتی، دانش صنعتی و موفقیت صنعتی است. ارزیابی مشتریان به منظور به دست آوردن ورودی های منحصر به فرد و پیشنهادات در زمینه خدمات مورد استفاده انجام می شود.


بر این اساس 10 آژانس برتر روابط عمومی در نوامبر 2013 عبارتند از:
1. دوین + همکاران
2. شرکت ارتباطات بدروم، با مسئولیت محدود
3. آژانس هافمن
4. سان استار
5. اسپارکر
6. روابط عمومی لینهارت
7. شرکای سِرِل، با مسئولیت محدود
8. ارتباطات روزیکا
9. کاپسترات
10. استراتژی های هیل+نولتون


درباره تاپ آژانسیز
تاپ آژانسیز، تهیه کننده مستقل بررسی و رتبه بندی است. امتیازبندی برترین شرکت های روابط عمومی به صورت ماهیانه برای کمک به کسب و کار از میان شرکت های روابط عمومی با قابلیت و سابقه خدمات موثر انجام می شود. هزاران شرکت روابط عمومی مورد آزمون قرار می گیرند و بهترین ها در رتبه بندی برجسته و اعلام می شوند.
از طریق لینک زیر می توانید شرکت خود را به تاپ آژانسیز معرفی کنید:


منبع: http://www.prweb.com/releases/2013/11/prweb11366336.htm
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روز جهانی درستی‌سنجی/ چه کسی باید درستی اخبار و شایعات را در ایران بررسی کند؟


  «اینفودمیک» در عصر «پاندمیک» کووید-۱۹


  مبارزه با COVID-19 یک جنگ است


  بیل گیتس برای ساخت واکسن کرونا میلیاردها دلار سرمایه‌گذاری می‌کند


  تعطیلی روزنامه‌ها در عصر کرونا، معادله‌ای چند مجهوله


  چهار نکته آسان برای برجسته کردن رویداد مجازی


  روزنامه ها در فهرست جدید کسب و کارها و خدمات ضروری در کانادا در دوران شیوع کرونا


  چرا تجارت شما بیش از هر زمان دیگری به روابط عمومی و بازاریابی احتیاج دارد


  مدیریت پروژه نمونه کارها؛ فرآیند تصمیم گیری منطقی


  دفترچه راهنمای بانکی برای عبور از بحران کروناویروس


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"