درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 17:16   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7476صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 7 آذر 1392 - 08:55
نباید از نقش روابط عمومی ها در مجموعه کشور غافل شد
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با تاکید بر ارتقاء نگاه مدیران به روابط عمومی ها، گفت: این امر باعث افزایش راندمان و کارایی دستگاه ها می شود.

 

به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری شبستان از بجنورد، حسین ثابت قدم وحید، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در نشست روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان که با حضور دکتر دربیکی، مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل سالن ماژانی استانداری برگزار شد، اظهار داشت: اگر مدیران به این امر باور داشته باشند راندمان و کارایی بخشی از سازمان که می تواند همگرایی و هماهنگی سازمان را بالا ببرد، ارتقاء می یابد.
 

وی افزود: یک روابط عمومی با ایده پردازی، سازمان را از رکود و روزمرگی خارج و افق های جدیدی را پیش روی سازمان قرار دهد.
 

وی خاطرنشان کرد: همچنین روابط عمومی با رصد شرایط سازمان، تصویر درستی از وضعیت، پیش روی مدیران قرار و مسیر حرکت سازمان را مشخص و با شفاف سازی و پاسخگو کردن مردم نسبت به سازمان، اعتقاد و اطمینان افکار عمومی را نسبت به سازمان جلب و افکار عمومی را مهندسی می کند.
 

ثابت قدم متذکر شد: تنها در این صورت است که وضعیت دستگاه بهبود یافته و نگاه مدیران ارتقاء می یابد.
 

وی از کارشناسان و اصحاب روابط عمومی ها خواست به اهمیت کار خود ایمان آورده و کار خود را دست کم نگیرند و کار خود را به نحو احسن انجام دهند.
 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه یک کارشناس روابط عمومی یک کارشناس معمولی نیست، تصریح کرد: یک کارشناس روابط عمومی باید یک جامعه شناس، روانشناس، محقق، فکور، تحلیل گر، جریان شناس، مبلغ، خبرنگار، هنرمند و سنگ صبور باشد تا مردم بتوانند به وی مراجعه و راهنمایی بگیرند.
 

علیرضا دوانلو، مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه تخصص روابط عمومی تخصصی، منبعث از هوش و ذکاوت و تجربه است، خاطرنشان کرد: متاسفانه در کشور ما این تخصص دیده نمی شود و نگاه قریب به اتفاق مدیران نگاهی تخصصی نیست.
 

وی متذکر شد: برنامه ریزی به منظور ساماندهی روابط عمومی در کشور می تواند عرصه روابط عمومی را به عنوان فرماندهان سپاه در دولت دکتر روحانی قرار دهد.
 

دوانلو با بیان اینکه نباید از نقش روابط عمومی ها در مجموعه کشور غافل شد، یادآور شد: روابط عمومی های خراسان شمالی دارای پتانسیل بالایی بوده اما کم عرصه هستند و نیاز به توجه بیشتر دارند.
 

وی نوع نگاه سطحی به روابط عمومی و عدم تخصص و امکانات روابط عمومی را چند مشکل روابط عمومی های استان دانست که باید حل شود.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد