درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 15 آذر 1398 - 07:32   

فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرعامل یوتیوب از عملکرد سیستم پیشنهاد ویدئوی سایت دفاع کرد

  مدیرعامل یوتیوب از عملکرد سیستم پیشنهاد ویدئوی سایت دفاع کرد


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

معرفی بیمه‌ کوثر به‌‌ عنوان روابط‌‌عمومی برتر

  معرفی بیمه‌ کوثر به‌‌ عنوان روابط‌‌عمومی برتر


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چهارمین جشنواره بیمه در رسانه برگزیدگان خود را شناخت
  درخشش روابط عمومی بهزیستی ایلام
  الزام به هماهنگی مسئولان با روابط عمومی در اطلاع رسانی
  برگزیدگان هفتمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت بیمه
  معرفی بیمه‌ کوثر به‌‌ عنوان روابط‌‌عمومی برتر
  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/11
  آموزش ترجمه و تنظیم اخبار از آژانس ها در ایران
  تبدیل مشتری به طرفدار
  انتصاب رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌ و پرورش
  تاکید رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش بر اصول کار روابط عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7434صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 5 آذر 1392 - 22:25
شماره جدید ماهنامه مدیریت ارتباطات منتشر شد
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- چهل‌وسومین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات با پرونده‌ها و مطالب متنوعی در حوزه کتاب، رسانه، روابط‌عمومی و مدیریت هنری به صاحب‌امتیازی و مدیرمسؤولی امیر عباس تقی‌پور و سردبیری امیر لعلی منتشر شد.
 «رسانه‌ها و مذاکرات هسته‌ای» عنوان سرمقاله به قلم مدیرمسؤول است. گفت‌وگوی ویژه امیر لعلی با پروفسور علی‌اکبر فرهنگی با عنوان «اگر رسانه‌ای بگوید به دنبال مدیریت افکار عمومی نیستم، قطعاً دروغ می‌گوید» نیز در این شماره منتشر شده است. همچنین دکتر ولی‌اله سیف رئیس کل بانک مرکزی در مقاله‌ای « نقش روابط‌عمومی سازمان‌ها در ایجاد انگیزش کارکنان» را مورد توجه قرار داده است.
 « نگاهت آزارم می‌دهد؛ گره‌های ارتباطی از زبان افراد دارای معلولیت» نوشته نگین حسینی به مناسبت 12 آذر روز جهانی افراد دارای معلولیت، «یک رویداد، آثار مهیب و تبعات آن؛ مدیریت اطلاعات و ارتباطات بحران؛ ارتباطات ماهواره‌ای در «تایفون هایان» نوشته سیدتقی کمالی، « بیماری روزنامه‌های ایرانی چیست؟ درباره انتشار آمار آگهی‌های دولتی در مطبوعات و بررسی اینکه حال آنها خوب است یا بد!» نوشته رضا قربانی و بررسی نسبت بین رسانه و توسعه در گفت‌وگوی محمدحسن خازنی با دکتر علیرضا دهقان با تیتر «مشکل ما توسعه کیفی است» از دیگر مطالبی است که قبل از آغاز مطالب پرونده‌های ماهنامه منتشر شده است.
 سرفصل مطالب پرونده مدیریت ارتباطات: رسانه، روابط‌عمومی و ارتباطات گردشگری در ترکیه
 · ارتباطات در ترکیه؛ رسانه‌ها از نئولیبرالیسم تا دیکتاتوری اکثریت: نگاهی به پیوند دولت- سرمایه در مدیریت رسانه‌های ترکیه نوشته حمیدرضا آریان پور
 · ارتباطات در ترکیه؛ مطبوعات از گوشه‌نویسی تا فیکره‌نویسی؛ تأملی در ویژگی‌های شاخص روزنامه‌ها و نشریات ترکیه امروز در گفت‌وگوی محمد دشتی با مرتضی مجدفر، مترجم
 · ارتباطات در ترکیه؛ سفرنامه- پرسه در استانبول؛ تأملی بر کارکرد ارتباطی تورهای گردشگری ایرانی در ترکیه نوشته امید خراسانی
 · ارتباطات در ترکیه؛ ارتباطات گردشگری- شهر تک صدا؛ تناقض‌های ارتباطی در پایتخت اروپایی ترکیه بیداد می‌کند
 · ارتباطات در ترکیه؛ زیربناهای گردشگری- ارتباطات بی رونق! نقش مغفول روابط‌عمومی و ارتباطات در بازنمایی تمدن و عظمت ترکیه نوشته علی دشتی
 · ارتباطات در ترکیه؛ نگاهی تاریخی- استانبول؛ نقطه تلاقی فرهنگ‌ها؛ غفلت‌های روابط‌عمومی از ظرفیت‌های بومی شهر استانبول نوشته محمد دشتی
 · ارتباطات در ترکیه؛ نگاهی به آینده: روابط‌عمومی رسانه‌ها و آینده نوشته جک جاکوب، مترجم: حمیدرضا آریان‌پور
 · ارتباطات در ترکیه؛ روابط عمومی: رسانه‌های اجتماعی اگر به درستی پذیرفته شوند، به توسعه روابط‌عمومی یاری خواهند رساند- گفت‌وگوی اختصاصی امیر لعلی با باریکا گونجو، نایب رئیس انجمن روابط عمومی ترکیه
 سرفصل مطالب پرونده مدیریت ارتباطات هنری: نقد در خدمت ارتباطات هنری
 · نقد نشانه شناختی؛ رهیافتی ارتباطی برای خوانش متون هنری نوشته حجت اله مرادخانی
 · بیان نقادی‌های هنری بر بستری از ارتباطات نوشته محمد حیدری
 · مخاطب هنری و بسترهای شکل‌گیری نگرش هنری نوشته بهروز بلمه
 · شرط منتقد خوب این است که خودمحور نباشد؛ گفت‌وگوی حسین اکبری نسب با هادی ضیاءالدینی؛ مجسمه‌ساز
 · نقد تحول می‌خواهد نوشته تارا بهبانی
 · شیوا مقانلو، منتقد سینما و مدرس دانشگاه در گفت‌وگو با پیمان مرادخانی: هنر برای ماندگاری به حضور منتقدان نیاز دارد
 · کثرت‌گرایی در نقد هنری و گستره ارتباطی ناشی از آن نوشته آتنا آل یاسین
 · در ایران واژه نقد دارای بار منفی است؛ گفت‌وگوی حجت اله مرادخانی با احمد کامیابی، منتقد و پژوهشگر تئاتر
 · امیر نصری، استادیار فلسفه هنر دانشگاه در گفت‌وگوی با حجت اله مرادخانی: مخاطبان فعال هنر تعاملی مرگ سوژه هنری را رقم می زنند
 · نظام ارزشی جامعه ما نابود کننده فرهنگ و هنر است؛ گفت‌وگوی بهروز بلمه با دکتر مسعود کوثری
 سرفصل مطالب پرونده رسانه: خبرنگاران در جنگ، خبرنگاران در صلح
 · روزنامه نگاری در جنگ نوشته فریدون مجلسی
 · خبرنگاران قبل از حضور در جنگ آموزش جنگ روانی و نظامی ببینند- گفت‌وگوی الهه رمضانی با دکتر داود زارعیان در مورد «خبرنگاران در جنگ»
 · روزنامه نگاری صلح شاخه گلی در گلوی تفنگ نوشته آرزو نوری
 · عراق پایبند به هیچ معاهده بین‌المللی درباره خبرنگاران نبود؛ جنگ ایران و عراق در گفت‌وگوی هدی احمدی با رحیم حسینی، خبرنگار جنگ منوچهر دین‌پرست
 · گفت‌وگوی منوچهر دین‌پرست با پوریا عسکری، رئیس دپارتمان ارتباطات و مشاور حقوقی کمیته بین‌المللی صلیب سرخ: خبر در جنگ، کسب و کار روزنامه نگاران است
 سرفصل مطالب پرونده کتاب: تیترنویسی
 · کتاب «تیتر نویسی» در چند نگاه نوشته ساره گودرزی
 · از خبر بی‌عنوان تا تیتر معیارمند نوشته سیدفرید قاسمی
 · تیتر، قله روزنامه‌نگاری و خلاقیت است: یک فنجان چای ساره گودرزی با مجید رضائیان درباره تیتر و «تیتر نویسی»
 · به بهانه نقد: کتاب «تیترنویسی» کج آموزی ندارد نوشته احمد توکلی
 
 چهل و سومین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات در 84 صفحه رنگی و با قیمت 6 هزار تومان بر روی پیشخوان مطبوعات قرار گرفته است. گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند تمام شماره‌های ماهنامه را توسط نرم‌افزار «برگ» (کیوسک الکترونیکی مطبوعات) بر روی گوشی‌ها و تبلت‌های دارای سیستم عامل اندروید خریداری کرده و مطالعه کنند. نرم‌افزار اندرویدی «برگ» از نشانی http://barg.asr24.com یا cando.asr24.com قابل دریافت است. همچنین نسخه الکترونیکی این شماره و آرشیو کامل ماهنامه مدیریت ارتباطات از نشانی www.magiran.com/cmmagazine قابل تهیه و مطالعه است.
 این ماهنامه از طریق سایت www.prshop.ir نیز برای درخواست‌کنندگان، ارسال می‌شود

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آموزش ترجمه و تنظیم اخبار از آژانس ها در ایران


  ۴ اولویت جدید روابط عمومی برای سال ۲۰۲۰


  انتصاب رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌ و پرورش


  تبدیل مشتری به طرفدار


  انتصاب مدیرکل حوزه مدیریت عامل و روابط عمومی بانک سینا


  تاکید رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش بر اصول کار روابط عمومی


  درخشش روابط عمومی بهزیستی ایلام


  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/11


  معرفی بیمه‌ کوثر به‌‌ عنوان روابط‌‌عمومی برتر


  برگزیدگان هفتمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت بیمه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود