درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 08:39   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  جستجوی گوگل در 10 سال آینده
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
  هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
  سمیه‌سادات ابراهیمی مدیر‏کل‏ حوزه مدیرعامل، روابط‌عمومی و امور ‌‏بین‌الملل کانون شد
  پنج‌گانه‌ی اطلاعات: غول‌های اینترنتی در حال تغییر جهان
  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر
  روزنامه آلدن سرمقاله‌های هماهنگی را منتشر می‌کنند که گوگل را مورد انتقاد قرار می‌دهند
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7326صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 2 آذر 1392 - 13:04
مدیر کل شعب استان هرمزگان:
روابط عمومی نقطه ثقل دریافت و انتقال اطلاعات است
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به گزارش روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان هرمزگان، ایوب تابانی – مدیر کل شعب استان – در این همایش با اشاره به اهمیت کارکرد و نقش روابط عمومی در رشد و تعالی سازمان ها، گفت: روابط عمومی مقوله بسیار گسترده و وسیعی است که تنها به تبلیغات محض خلاصه نمی شود، بلکه این واحد سازمانی تلفیقی از علم، هنر و فن است که به عنوان قلب تپنده، گوش شنوا و چشم بینای سازمان ها و نهادها عمل می کند و می تواند آئینه تمام‌ نمای سازمان و نقطه ثقل دریافت و انتقال اطلاعات باشد.

تابانی با ارائه گزارشی از عملکرد استان و با بیان اینکه بانک مهر اقتصاد با 7 شعبه در شهر بندر عباس و 7 شعبه در سایر شهرستان های هرمزگان توانسته است جایگاه نخست کشور را در حوزه جذب منابع به خود اختصاص دهد، افزود: این استان همچنین توانسته است در زمینه کاهش میزان معوقات، کاهش درصد معوقات در کشور و سودآوری رتبه اول را کسب کند و جایگاه استان را به لحاظ جذب منابع از رتبه بیست و دوم به رتبه شانزدهم ارتقاء دهد و در میان سایر بانک های استان هرمزگان با 12 درصد ضریب نفوذ، حائز جایگاه چهارم باشد.      

در ادامه، ابراهیم صفر لکی - رئیس اداره کل روابط عمومی – به تبیین جایگاه و کارکردهای روابط عمومی پرداخت و نخستین کارکرد روابط عمومی را ایجاد تصویری زیبا و موجه از بانک مهر اقتصاد در اذهان عمومی بیان کرد و ابراز داشت: تنها معرفی شایسته خدمات و محصولات در ایجاد این تصویر مطلوب نزد افکار عمومی کافی نیست بلکه همراهی و همکاری کارکنان با مردم در پیدایش این مقبولیت جمعی نقشی بنیادین دارد.

صفرلکی ادامه داد: مراقبت از برند بانک، اطلاع رسانی شفاف به مخاطبان، تعامل نظام‌مند با ذینفعان، اطلاع یابی از نظر مخاطبان، نقش آفرینی در مسئولیت اجتماعی و توسعه و تقویت سرمایه اجتماعی از جمله مهم ترین کارکردهای روابط عمومی در بانک مهر اقتصاد است.

وی نقش روابط عمومی در مدیریت برند را کلیدی و اثربخش ذکر کرد و گفت: بسیاری از سازمان ها در خلق برند نقش آفرینی نمی کنند و بنا بر این برای مدیریت آن برنامه‌ای ندارند اما بانک مهر اقتصاد با تکیه بر ارزش ‌های بنیادین، برنامه های راهبردی و چشم انداز خود، منشور هویت سازمان را ترسیم کرده است و برند خود را مدیریت می کند.

رئیس اداره کل روابط عمومی ایفای نقش در مسئولیت های اجتماعی را کارکرد دیگر روابط عمومی دانست و افزود: تمام نهادها و سازمان هایی که فعالیت خود را بصورت حرفه ای دنبال می‌کنند در کنار وظیفه ذاتی و اولیه خود به موضوعات اجتماعی نیز توجه ویژه ای دارند بنا بر این همه باید مسئولیت اجتماعی خویش را در حوزه خدمت به آحاد مردم به بهترین شکل انجام دهند.

وی با تشریح مفهوم تبلیغات و تفاوت آن در جهان غرب و دنیای اسلام، اظهار داشت: اطلاع رسانی و تبلیغات از کارکردهای روابط عمومی است که در دنیای غرب به معنی معماری و هدایت افکار عمومی در جهت تامین منافع سازمان است که در آن از هیچ ترفندی برای تامین منافع ذی نفعانشان فرو گذار نمی‌کنند اما در اقتصاد اسلامی تبلیغ هدایت افکار عمومی مبتنی بر شفافیت و صداقت است از اینرو همیاران روابط عمومی باید در عمل تلاش کنند معنا و مفهوم صداقت و شفافیت در شعب بانک متبلور شود.
در پایان این همایش احکام مسئولیت همیاران روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان هرمزگان اهدا شد.

 

 منبع: آی بی نیوز

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  اخبار ممنوعه


  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد