درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 09:04   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7320صفحه نخست » شنبه، 2 آذر 1392 - 11:11
بازچاپ «نویسندگی برای مطبوعات و رسانه‌های الکترونیک» از سوی سروش
کتاب «نویسندگی برای مطبوعات و رسانه‌های الکترونیک» اثر «برندن هنسی» با ترجمه میرحسن رئیس‌زاده از سوی انتشارات سروش بازچاپ شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به نقل از روابط عمومی انتشارات سروش، نویسندگی صناعتی است که جز استعداد و نبوغ به مهارت و تمرین و ورزش نیاز دارد و از میان انواع شیوه‌های نگارش، نگارش و نوشته‌های مطبوعاتی مهم است

 

این کتاب درباره فوت ‌و ‌فن‌های نویسندگی برای مطبوعات و رسانه‌های الکترونیک است و از آن حیث ممتاز است که اگر کتاب‌های دیگری هم هستند که بر جنبه‌هایی از نگارش مقاله و گزارش و خبر و تفسیر و مصاحبه و مانند آن تاکید کرده‌اند، این کتاب همه چیز را در برمی‌گیرد: از گردآوری داده‌ها و منابع مصاحبه تا ساخت‌بندی و نگارش

 

کتاب «نویسندگی برای مطبوعات و رسانه‌های الکترونیک» برای مدرسان حوزه روزنامه‌نگاری و مطالعات رسانه‌ها و دانشجویان این رشته منبع ارزشمندی به‌شمار می‌آید و نیاز مطبوعاتی‌ است که دوست دارند مهارتشان را بیفزایند و بازار تازه‌ای برای اطلاع‌رسانی و روزنامه‌نگاری آزاد ایجاد کنند.

 

کلیات، سازماندهی، از ایده تا چاپ، جهان ایده‌ها، بررسی بازار مطبوعات، سوژه‌ها و نحوه پرداخت آن‌ها، سفارش مقاله و وظیفه سردبیری، شیوه‌های مطلع شدن، پژوهشگری و نویسندگی اینترنتی، بهترین نظم و ترتیب، گسترش و پرورش اسلوب نگارشی، سبک و سیاق مناسب و مصورسازی موثر سرفصل‌های بخش اول کتاب با عنوان تمرین مهارت‌هاست.

 

افق‌های دیدتان را وسیع‌تر کنید عنوان فصل دوم کتاب است و تبلیغ‌نویسی، مقاله‌های مصاحبه گونه و شرح حال‌های کوتاه، ستون‌نویسی، نقد نویسی، متخصصان، فروش در خارج از کشور، قانون و اخلاقیات نیز سرفصل‌های این بخش را تشکیل می‌دهد.  در این کتاب همچنین دو ضمیمه کمیسیون شکایت مطبوعاتی و ضوابط حرفه‌ای اتحادیه خبرنگاران نیز آمده است

 

چاپ دوم «نویسندگی برای مطبوعات و رسانه‌های الکترونیک» در 520 صفحه و بهای 15 هزار تومان از سوی انتشارات سروش در اختیار دوستداران و فعالان رسانه، خبرنگاری و نویسندگان مطبوعات و فضای مجازی قرار گرفته است.

   

منبع: ایبنا

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد