درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 13:58   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی
  درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7307صفحه نخست » شنبه، 2 آذر 1392 - 09:02
در سی و دومین جشنواره فیلم فجر
کارت‌ سینمای مطبوعات چگونه صادر می‌شود
به گفته مدیر روابط عمومی سی و دومین جشنواره فیلم فجر، امسال تخصیص سهمیه به رسانه‌ها برای حضور در کاخ جشنواره به گونه‌ای خواهد بود که بیشتر از ظرفیت نباشد و اهالی رسانه آرامش داشته باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- جلیل اکبری صحت مدیر روابط عمومی سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر با تاکید بر اینکه اهالی رسانه، منتقدان و نویسندگان انتظار سینمای رسانه‌ای آرام را از جشنواره فیلم فجر دارند به خبرنگار مهر گفت: دست اندرکاران رسانه، منتقدان و نویسندگان همواره به دنبال سینمای رسانه آرام بوده‌اند و طبیعتا این انتظار را از سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر هم دارند.

وی در پاسخ به این که در جشنواره سی و یکم تعداد افرادی که برای حضور در کاخ جشنواره (برج میلاد) کارت دریافت کرده بودند بیشتر از ظرفیت بود و مشکلاتی را برای اهالی رسانه ایجاد کرد، شما امسال چگونه با این مساله برخورد می‌کنید؟ بیان کرد: هر دوره از جشنواره اقتضائات خاص خود را دارد. بی‌شک دوستانی هم که سال گذشته جشنواره را برگزار کردند با مشکلات بسیاری مواجه بودند و اگر کارت به تعداد زیاد صادر کردند، بیشتر به این دلیل بود که رضایت حاضران را کسب کنند.

مدیر روابط عمومی سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر بیان کرد: در این دوره از جشنواره برای صدور کارت برای اهالی رسانه دو راه حل مختلف وجود دارد؛ اول اینکه برای تمامی اهالی رسانه که متقاضی حضور در جشنواره هستند بدون در نظر گرفتن ظرفیت سینماها کارت صادر شود تا رضایت همه برآورده شود که این مسئله مشکلات بسیاری را به همراه دارد از جمله شلوغ شدن بیش از حد کاخ جشنواره و نبود ظرفیت برای تماشای فیلم و افزایش اعتراضات و نارضایتی اهالی رسانه.

این منتقد سینما و فعال مطبوعاتی ادامه داد: روش دوم هم این است که کارت حضور در برج میلاد به عنوان کاخ جشنواره فیلم فجر فقط برای کسانی صادر شود که فعالیت مستمر و حرفه‌ای در عرصه مطبوعات سینمایی دارند و ما فقط به تقاضاهای واقعی پاسخ دهیم که در نتیجه سینمای آرام‌تری خواهیم داشت. این روش از نظر کسانی که مخاطبان واقعی سینمای مطبوعات در جشنواره فیلم فجر هستند، مناسب‌تر است.

اکبری صحت در پایان گفت: به همین دلیل در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر، تعداد کارت‌ها متناسب با پتانسیل سینمای مورد نظر خواهد بود.

 

منبع: مهر

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد