درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 23:47   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7292صفحه نخست » پنجشنبه، 30 آبان 1392 - 12:20
تراکنش های مالی از طریق دستگاه های موبایل در سراسر جهان
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دستگاه های موبایل امروزه کاربردهای بسیاری دارند. اگر در گذشته استفاده از این دستگاه ها فقط برای برقراری ارتباط از طریق مکالمه بود امروزه کاربردهای بیشتری هم دارند. از نرم افزارهای مختلف گرفته تا مشاهده صفحات اینترنتی ، دوربین عکاسی ، امکانات صوتی مانند گوش دادن به موسیقی و رادیوهای اینترنتی و یا حتی تراکنش های مالی و … همگی از موارد کاربرد دستگاه های موبایل هستند. در این مطلب به مقایسه میزان تراکنش های مالی جهانی از طریق دستگاه های موبایل در دو ماه آوریل و آگوست سال ۲۰۱۳ پرداخته شده است.
از این بررسی می توان این مطلب را متوجه شد که میزان رشد تراکنش جهانی از طریق تلفن های هوشمند بیشتر از تبلت ها است. البته این موضوع کاملا هم طبیعی است. با پیدایش پدیده هایی مانند طراحی وب سایت ها به صورت پاسخ دهنده و یا Responsive و اهمیت دادن موتورهای جستجو خصوصا گوگل در به روز رسانی های اخیر خود به وب سایت هایی که امکان بازدید از طریق دستگاه های موبایل را برای کاربران خود فراهم می کنند می توان به این موضوع پی برد که تلفن های هوشمند آینده بسیار روشن تری نسبت به تبلت ها خواهند داشت.



تراکنش های مالی از طریق دستگاه های موبایل در سراسر جهان


اما هدف از قرار دادن این مطلب چیست؟
در بازار کسب و کار ایران بانک ها و موسسات مالی از دستگاه های موبایل برای انجام تراکنش ها استفاده می کنند خواه این موضوع نصب نرم افزارهای توصیه شده به کاربران باشد و یا ارسال اس ام اس و … اما لازم است وب سایت هایی که نقش وب سایت های واسطه را ایفا می کنند و همچنین درگاه های بانک ها امکان استفاده از دستگاه های موبایل را برای پرداخت در اختیار کاربران خود قرار دهند تا کم کم فرهنگ انجام پرداخت های اینترنتی از طریق دستگاه های موبایل بین مردم رواج یابد.
منبع : وبلاگ تبلیغات و بازاریابی اینترنتی ۷۰۱۰
برگرفته از : مارکتینگ چارتز

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد