درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 07:14   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7283صفحه نخست » پنجشنبه، 30 آبان 1392 - 08:19
فصلنامه «ترجمان پژوهش های ارتباطی» منتشر می شود
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نخستین نشریه علمی - تخصصی علوم ارتباطات کشور در زمینه مطالعات و انتشار ترجمان پژوهش های ارتباطی از سوی مؤسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران منتشر می شود.

 

به گزارش شارا، مجله «ترجمان پژوهش های ارتباطی» یک نشریه ادواری (در قالب فصلنامه) است که با چارچوب و طرحی نو در جذب و تولید محتوای علمی با شاخص ها و استانداردهای بین المللی در شاخه های مختلف و متنوع علوم ارتباطات منتشر خواهد شد. این مجله تولید و انتشار محتوای علمی را در ابعاد جهانی از طریق ترجمه متون و مقالات علمی منتشر شده در مجلات معتبر بین المللی و معرفی چکیده طرح های پژوهشی دانشگاه ها و مراکز علمی دنیا  به منظور روزآوری و گسترش ظرفیت ها و قابلیت های علمی و حرفه ای دانش ارتباطات مدنظر قرار می دهد. شناخت ساختارهای نگارش متون علمی و بسترسازی برای انجام پژوهش های نو و کاربردی متناسب با موقعیت و شرایط ملی در سطوح بالا (طراحی وضعیت مطلوب برای پژوهش های ارتباطی) و پوشش خلاهای علمی و مطالعاتی علوم ارتباطات با ارائه و معرفی طرح ها و پژوهش های برتر جهانی از اهداف اساسی انتشار این مجله است.


جامعه هدف این نشریه نظام آموزش عالی، مجامع، مراکز علمی و حرفه ای ارتباطی کشور اعم از دانشجویان، اعضای هیأت علمی، محققان، کارشناسان و مدیران ارتباطی نهادها و سازمان های تخصصی است. بنابر استاندارد یونسکو این مجله از ترجمه مقاله های علمی از زبان های مختلف در سه سطح دانش پیشگان (دانشگاهیان)، تکنوکرات ها (متخصصان و فعالان حرفه ای) و مراکز پشتیبان (سازمان ها و نهادهای اجرایی، مؤسسات، انجمن ها و مجامع علمی - تحقیقاتی) استقبال می کند.

 

فصلنامه ترجمان پژوهش های ارتباطی با صاحب امتیازی مؤسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران، با همت گروه مطالعات رسانه و فرهنگ، مدیرمسئولی دکتر محمدمهدی فتوره چی، سردبیری دکتر غلامرضا آذری و سیدتقی کمالی و با هیأت تحریریه متشکل از استادان و اعضای هیأت علمی صاحب تألیف و ترجمه در رشته علوم ارتباطات منتشر می شود.

 

نویسندگان، پژوهشگران و مترجمان علوم ارتباطات می توانند مقالات و ترجمه های خود را به منظور بررسی برای انتشار به نشانی الکترونیک tcrut@gmail.com ارسال کنند. 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد