درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 09:38   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ارتباطات ترکیبی
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7092صفحه نخست » چهارشنبه، 22 آبان 1392 - 20:29
تشریح علل عدم موفقیت تبادل پیامک
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر روابط عمومی ایرانسل دلایل عدم موفقیت در تبادل پیامک ها را تشریح کرد.

 

آرش کریم بیگی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: اختلال در تحویل موفق پیامک به دلایل مختلفی از جمله پربودن حافظه پیامک گوشی مخاطب، اشتباه در شماره مخاطب و یا اختلال احتمالی در اپراتور مقابل به وقوع می پیوندد.

 

وی افزود: علاوه بر دسترس نبودن مخاطب، در برخی از موارد ارسال پیامک به شماره‌ای که در شبکه موجود نیست صورت می گیرد که طبیعتا در این حالت نیز پیامک ارسالی به مقصد نخواهد رسید.

 

مدیر روابط عمومی ایرانسل خاموش بودن گوشی مخاطب بیش از زمان تعریف شده برای تلاش در شبکه و اختلال در اپراتور مقابل را نیز از دیگر دلایل عدم موفقیت در تبادل پیامک عنوان کرد.

 

وی همچنین درخصوص بهم ریختگی متن پیامکهای ارسالی نیز در برخی از موارد تصریح کرد: بهم ریختگی متن پیامک می تواند به دلیل اختلال در گوشی تلفن همراه فرستنده و یا گیرنده پیامک واقع شود.

 

مدیر روابط عمومی ایرانسل با اشاره به جدیدترین رکورد تبادل پیامک در شبکه ایرانسل نیز گفت: در روز عید غدیر خم امسال، یک میلیارد و 394 میلیون و 352 هزار و 679 پیامک با نوشتار فارسی یا لاتین، در شبکه ایرانسل با موفقیت تبادل شده است.

 

وی اضافه کرد: در بازه زمانی 24 ساعته از ساعت 15 روز اول آبان تا ساعت 15 آبان روز دوم آبان، 763 میلیون و 101 هزار و 287 پیامک از سوی مشترکین ایرانسل به دیگر مشترکین ایرانسل یا سایر اپراتورها ارسال شد، به طوریکه بیش از 98 درصد این پیامها با موفقیت تبادل شده‌اند.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد