درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 20:49   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته کاری ۴ روزه در ترکیه: مزایا و چالش‌ها
  ده‌ها مدیر صنعت تبلیغات و روابط‌عمومی با صنایع بسیار آلوده کننده ارتباط دارند
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7018صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 20 آبان 1392 - 12:39
نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی مازندران برگزارشد
نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی مازندران با هدف تبیین پاسخگو بودن دولت تدبیر و امید به خواسته های مردم، روز دوشنبه در محل سالن استانداری برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران در این نشست گفت: مسوولان روابط عمومی‌های دستگاه های اجرایی باید گوش شنوایی از خواسته های بحق مردم داشته باشند.

روح الله معافی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید روابط عمومی دستگاه های دولتی باید پاسخگو باشند، افزود: فاصله میان دولتمردان و اقشار مردم باید کم شود.

وی از شکل گیری شورای اطلاع رسانی دولت در مازندران خبر داد و گفت: در این شورا از مدیران روابط عمومی دستگاه ها و خبرنگاران استفاده می شود.

معافی صداقت در فعالیت های روابط عمومی را یک اصل دانست و افزود: این اصل در روابط عمومی استانداری با حساسیت جدی دنبال می شود.

وی بر لزوم همکاری و تعامل سازنده مدیران روابط عمومی ها با خبرنگاران رسانه های جمعی تاکید کرد و گفت: واحد روابط عمومی بدون تبعیض بابد به تمامی خبرنگاران رسانه ها عمومی توجه کند.

معافی از برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان روابط عمومی سایبری در بیست هفتم آبان ماه سال جاری در ساری خبر داد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران هم در این نشست گفت: آگاهی مدیران روابط عمومی از شرایط سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی داخلی و جهانی ضروری است.

حسن خیران پور با بیان اینکه برای تداوم انقلاب، مردم ، ایدئولوژی و مدیران همواره باید تقویت شوند، افزود: دولت از مردم ، برای مردم و در خدمت مردم است و فلسفه وجودی دستگاه های اجرایی هم خدمت رسانی به مردم است.

معاون استاندار مازندران بر لزوم گره گشایی و رسیدگی به مشکلات مردم و تلاش برای توسعه استان تاکید کرد و گفت: مسائل حاشیه ای نباید دقت در ارایه خدمت به مردم را کم کند.

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی ها در ایجاد فضای آرام نقش مهمی دارند، افزود: روابط عمومی ها هنوز به جایگاه واقعی خود نرسیده اند و باید برای رفع نواقص آن تلاش کنیم.

خیران پور گفت: هنر و قدرت بیان در روابط عمومی اهمیت بسزایی دارد و مسوولان روابط عمومی باید از قدرت ارتباطات بدرستی بهره بگیرند.

وی افزود: انسان ها همواره با امید زنده هستند و باید گذشته خود را مرور و نقاط مثبت را تقویت کرد

او ادامه داد: صندوق توسعه ملی از ظرفیت های مهم کشور است و باید ببینیم که طرح های کشاورزی و صنعت استان چه میزان توانسته از این صندوق استفاده کند.

در این نشست شماری از مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی مازندران مشکلات و نیازهای خود را مطرح کردند.

 

منبع: روابط عمومی استانداری مازندران

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد