درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 17 فروردین 1399 - 18:59   

روزنامه ها در فهرست جدید کسب و کارها و خدمات ضروری در کانادا در دوران شیوع کرونا

  روزنامه ها در فهرست جدید کسب و کارها و خدمات ضروری در کانادا در دوران شیوع کرونا


ادامه ادامه مطلب یک

شرکتهای گروه فولاد مبارکه پیشتاز در مهار کرونا ویروس

  شرکتهای گروه فولاد مبارکه پیشتاز در مهار کرونا ویروس


ادامه ادامه مطلب دو

راهکارهایی برای شادتر بودن در دوران کروناویروس

  راهکارهایی برای شادتر بودن در دوران کروناویروس


ادامه ادامه مطلب سه

تبدیل یک چالش به فرصتی برای صنعت بیمه

  تبدیل یک چالش به فرصتی برای صنعت بیمه


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیریت پروژه نمونه کارها؛ فرآیند تصمیم گیری منطقی
  مبارزه با COVID-19 یک جنگ است
  نحوه حمایت دولت از فعالان حوزه نشر اعلام شد
  صنعت برق همیشه بیدار/ پیام مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان
  «صداقت و عمل درست» عامل شادی انسان
  چهار نکته آسان برای برجسته کردن رویداد مجازی
  تعطیلی روزنامه‌ها در عصر کرونا، معادله‌ای چند مجهوله
  معاون نیروی انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه مطرح کرد: فولاد مبارکه معین کشور در مقابله با ویروس کرونا
  مدیرعامل گروه فولاد مبارکه خبر داد: تحقق «رونق تولید» در سال ۹۸و عزم راسخ برای «جهش تولید» در سال ۹۹
  شرکتهای گروه فولاد مبارکه پیشتاز در مهار کرونا ویروس
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7018صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 20 آبان 1392 - 12:39
نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی مازندران برگزارشد
نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی مازندران با هدف تبیین پاسخگو بودن دولت تدبیر و امید به خواسته های مردم، روز دوشنبه در محل سالن استانداری برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران در این نشست گفت: مسوولان روابط عمومی‌های دستگاه های اجرایی باید گوش شنوایی از خواسته های بحق مردم داشته باشند.

روح الله معافی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید روابط عمومی دستگاه های دولتی باید پاسخگو باشند، افزود: فاصله میان دولتمردان و اقشار مردم باید کم شود.

وی از شکل گیری شورای اطلاع رسانی دولت در مازندران خبر داد و گفت: در این شورا از مدیران روابط عمومی دستگاه ها و خبرنگاران استفاده می شود.

معافی صداقت در فعالیت های روابط عمومی را یک اصل دانست و افزود: این اصل در روابط عمومی استانداری با حساسیت جدی دنبال می شود.

وی بر لزوم همکاری و تعامل سازنده مدیران روابط عمومی ها با خبرنگاران رسانه های جمعی تاکید کرد و گفت: واحد روابط عمومی بدون تبعیض بابد به تمامی خبرنگاران رسانه ها عمومی توجه کند.

معافی از برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان روابط عمومی سایبری در بیست هفتم آبان ماه سال جاری در ساری خبر داد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران هم در این نشست گفت: آگاهی مدیران روابط عمومی از شرایط سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی داخلی و جهانی ضروری است.

حسن خیران پور با بیان اینکه برای تداوم انقلاب، مردم ، ایدئولوژی و مدیران همواره باید تقویت شوند، افزود: دولت از مردم ، برای مردم و در خدمت مردم است و فلسفه وجودی دستگاه های اجرایی هم خدمت رسانی به مردم است.

معاون استاندار مازندران بر لزوم گره گشایی و رسیدگی به مشکلات مردم و تلاش برای توسعه استان تاکید کرد و گفت: مسائل حاشیه ای نباید دقت در ارایه خدمت به مردم را کم کند.

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی ها در ایجاد فضای آرام نقش مهمی دارند، افزود: روابط عمومی ها هنوز به جایگاه واقعی خود نرسیده اند و باید برای رفع نواقص آن تلاش کنیم.

خیران پور گفت: هنر و قدرت بیان در روابط عمومی اهمیت بسزایی دارد و مسوولان روابط عمومی باید از قدرت ارتباطات بدرستی بهره بگیرند.

وی افزود: انسان ها همواره با امید زنده هستند و باید گذشته خود را مرور و نقاط مثبت را تقویت کرد

او ادامه داد: صندوق توسعه ملی از ظرفیت های مهم کشور است و باید ببینیم که طرح های کشاورزی و صنعت استان چه میزان توانسته از این صندوق استفاده کند.

در این نشست شماری از مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی مازندران مشکلات و نیازهای خود را مطرح کردند.

 

منبع: روابط عمومی استانداری مازندران

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نیاز به یک انقلاب در روزنامه نگاری


  روز جهانی درستی‌سنجی/ چه کسی باید درستی اخبار و شایعات را در ایران بررسی کند؟


  نقش پول در دموکراسی ـ چه کِسی باید نامزد مقام ریاست جمهوری شود؟ (نظریهِ مهم اندی رونی روزنامه نگار آمریکایی)


  چک لیست روابط عمومی برای کارآفرینانی که با بحران COVID-19 درگیرند


  گوگل گزارش‌هایی روزانه از رفت‌وآمد مردم در طول بحران کرونا منتشر می‌کند


  «اینفودمیک» در عصر «پاندمیک» کووید-۱۹


  تحولات خواسته و ناخواسته شیوع کروناویروس


  پدیده کرونا


  بیل گیتس برای ساخت واکسن کرونا میلیاردها دلار سرمایه‌گذاری می‌کند


  چرا تجارت شما بیش از هر زمان دیگری به روابط عمومی و بازاریابی احتیاج دارد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"