درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 18:00   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7001صفحه نخست » جهان روابط عمومیدوشنبه، 20 آبان 1392 - 09:05
ده آژانس پر درآمد روابط عمومی جهان در سال 2012
نتایج تحقیق در خصوص میزان رشد درآمد شرکت های خصوصی روابط عمومی دنیا، ده شرکت برتر را که بیشترین درآمد را در سال داشتند معرفی کرد. به گزارش سرویس ترجمه شارا، شرکت ادلمن با رشد 8.2 درصدی و درآمد 666 میلیون دلار در سال، در جایگاه اول بیشترین درآمد سالیانه شرکت روابط عمومی در دنیا قرار دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نتایج تحقیق در خصوص میزان رشد درآمد شرکت های خصوصی روابط عمومی دنیا، ده شرکت برتر را که بیشترین درآمد را در سال داشتند معرفی کرد.


به گزارش سرویس ترجمه شارا، شرکت ادلمن با رشد 8.2 درصدی و درآمد 666 میلیون دلار در سال، در جایگاه اول بیشترین درآمد سالیانه شرکت روابط عمومی در دنیا قرار دارد.


شرکت کچوم با 14 درصد رشد نسبت به سال 2011، و با درآمد 440 میلیون دلار در سال، بیشترین درصد رشد را در میان شرکت های روابط عمومی دنیا بدست آورده است.


این گزارش می افزاید، در سال 2012 رشد ادلمن به نسبت 10 شرکت برتر روابط عمومی کاهش یافته است. تنها دو شرکت از میان 10 شرکت روابط عمومی (کچوم و گروه ام. اس ال. ) رشد دو رقمی را به نام خود ثبت کرده اند. رشد کچوم برای آژانس های متعلق به امینکام به اندازه ای بود که بتواند از سد استراتژی های شرکت های هیل و نولتون عبور کرده و خود را به جایگاه ششمی در جدول پردرآمد ترین شرکت های روابط عمومی دنیا قرار دهد.


تنها تغییر دیگر در میان 10 شرکت برتر، مشاورین FTI بود که با بالا رفتن هزینه هایش از رقبای خود عقب ماند.


بر مبنای گزارش هولمز، در مجموع صنعت روابط عمومی دنیا در سال گذشته رشد 8 درصدی را تجربه کرده است.


خارج از این 10 شرکت عددی که قابل توجه بود متعلق به شرکت چینی بود که در سال 2012 با 39 درصد رشد به رقم 89.8 میلیون دلار درآمد رسیده بود که این رشد آن را از جایگاه 24 به جایگاه 19بهبود داده بود. شرکت برزیلی FSB نیز با رشد 14 درصد و با 71 میلیون دلار رشد قابل توجهی را تجربه کرد.


رتبه بندی جهانی در مرحله اول از گزارش جهانی روابط عمومی توسط ICCO انجام شد که نتایج آن از طریق پیمایش دیدگاه ها و بررسی روند های آژانس هاس روابط عمومی در سطح جهان صورت می گیرد.


منبع:

 http://worldreport.holmesreport.com/top-10

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد