درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 00:39   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6949صفحه نخست » شنبه، 18 آبان 1392 - 09:51
هجوم تبلیغات به برنامه‌های تلویزیونی
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عفیفه: تاثیرگذاری تبلیغات تلویزیونی به نامحسوس بودن است

عفیفه به سوره سینما گفت: تبلیغات تلویزیونی به گونه های مختلف فوران پیدا کرده و همه چیز حاکی از آن است که وضع اقتصادی خود سازمان صدا و سیما خوب نیست و مجبور است بودجه های خود را از طرق دیگری تامین کند. این یک مشکل به حساب نمی آید. در واقع می توان برنامه را با توجه به اهدافی تولید کرد که برای اسپانسر مطلوب است، اما نا به سامانی هایی که مشاهده می شود، ناشی از کج سلیقگی دوستان است. روابط عمومی برنامه تلویزیونی و شرکتی که قصد حمایت مالی از برنامه دارد، باید آگاه به ویژگی‌های برنامه یا سریال تلویزیونی مورد نظر خود باشد تا تبلیغ کالا یا خدمات آن، گل درشت به نظر نیاید.

وی افزود: باید دانست تبلیغات هر چه نامحسوس تر و درونی تر باشد، تاثیرگذاری بیشتری دارد. به طور کلی آنچه باعث دلزدگی مخاطب از تبلیغات تلویزیونی می شود، ناشی از نبود شناخت کافی شرکت حمایت کننده مالی از برنامه و همچنین فقدان آگاهی کافی تهیه‌کننده از موضوع تبلیغ است. تبلیغاتی که به تلویزیون سفارش می شود، عموما بر دو نوع است. یا بناست یک کالای مصرفی معرفی شود یا نهادی در صدد است یک نوع از رفتار یا بهره مندی از یک خدمت فرهنگی را ترویج کند.

این تهیه‌کننده باسابقه ادامه داد: درست است که برای برنامه سازان تبلیغات فرهنگی سازوکار ساده تری دارد، اما در هر دو مورد فعالان تلویزیونی باید به شناخت درست و دقیقی از همه جوانب دست پیدا کنند. نمی توان اجازه داد به بهانه اهداف تبلیغاتی، یک سریال یا برنامه از اهداف اصلی خود دور باقی بماند.

اسماعیل عفیفه تهیه کننده مجموعه‌های«همسایه ها»، «میعاد در سپیده دم»، «پس از باران» و … است.
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد