درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 15:08   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6894صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیچهارشنبه، 15 آبان 1392 - 13:42
حاج‌رضایی: از پاسخ کی‌روش به سوالم لذت بردم
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کارشناس فوتبال تبادل فرهنگ‌ را نیاز کنونی فوتبال ایران برشمرد و گفت، این نیاز از راه برگزاری همایش‌هایی مانند "علم و فوتبال" برطرف می‌شود.

امیر حاج‌رضایی درباره دومین همایش علم و فوتبال گفت: به نظر من چیزی که فوتبال ما نیاز دارد فراتر از هر مساله تکنیکی و فنی، مساله تبادل فرهنگ‌هاست و چنین چیزی از طریق برگزاری این همایش‌ها فراهم می‌شود. در همین وعده صبح اولین روز همایش دو مربی بزرگ بین‌المللی را کنار هم داشتیم که سابقه 8 حضور در جام‌جهانی یعنی 32 سال تجربه گرانبها را در جام‌جهانی داشتند. این مساله چیز کمی نیست.

وی ادامه داد: به نظر من همایش‌هایی از این دست نباید دو یا سه سال یک بار برگزار شود. فوتبال ما به این چیزها نیاز دارد. فقط نیاز نداریم که به این کشور و آن کلاس برویم که چگونه بازیکنان را تمرین می‌دهند. نیاز داریم فرهنگ‌های مختلف دنیا را کنار هم جمع و از تجربیات هر یک استفاده کنیم.

حاج‌رضایی در پاسخ به این سوال که این همایش را از لحاظ برگزاری و سطح علمی چگونه ارزیابی می‌کند، گفت: قطعا برگزاری مراسمی به این شکل می‌تواند نواقصی هم داشته باشد اما از رسانه‌ها می‌خواهم نیمه پر لیوان را ببینند. قطعا نواقصی وجود دارد اما اتفاق خیلی خوب هم می‌افتد. رسانه‌ها پل ارتباطی بین مردم و بدنه فوتبال هستند. از آنها می‌خواهم که تا جایی که می‌توانند روی نقاط مثبت تاکید کنند.

وی در پاسخ به این سوال که در کنار مسائل علمی و فنی چه مقدار نیاز به آموزش مسائل فرهنگی احساس می‌شود، گفت: حل مشکل فرهنگی فوتبال ایران نیاز به یک عزم ملی دارد و فقط کار جامعه فوتبال نیست که این را حل کند. همه ارگان‌ها و سازمان‌ها شامل آموزش و پرورش، وزارت ورزش و تمام حلقه‌هایی که به گونه‌ای ارتباط با فوتبال دارند، باید وارد عمل شوند.

حاج‌رضایی در پاسخ به این سوال که مشکلات فرهنگی در فوتبال ایران را در کدام بخش حادتر می‌داند، گفت: در تمام بخش‌ها به نوعی دچار مشکل هستیم. بحث تماشاگران را داریم. چون چیزی به آنها نمی‌دهیم نمی‌توانیم انتظاری از آنها داشته باشیم. از تماشاگری که از دورترین نقطه و با یک اتوبوس به ورزشگاه می‌آید، چه انتظاری باید داشته باشیم؟ طبیعی است با یک اشتباه داور شروع به فحاشی می‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر نمی‌کند بی‌اخلاقی در تماشاگران شاید در مقایسه با بی‌اخلاقی برخی بازیکنان و مربیان چندان عجیب نباشد، عنوان کرد: دقیقا همین‌طور است. کلمه مربی از رب به معنای خدا می‌آید. یعنی این فرد باید خصوصیات معنوی بسیار بالایی داشته باشد. مشکل ما در ایران این است که به هرکسی که مدرک مربیگری می‌دهیم، باید تیم بدهیم. ما سخت‌گیری نمی‌کنیم. سریع به کسی مدرک می‌دهیم و حالا هرکسی که مدرک A دارد می‌آید می‌گوید چرا به من تیم نمی‌دهید؟ ما راحت مدرک می‌گیریم، راحت مدرک می‌دهیم اما مسائل شخصیتی یک مربی را بررسی نمی‌کنیم. توجه نمی‌کنیم که یازده بازیکن را در اختیار چه کسی قرار می‌دهیم؟


حاج‌رضایی در پاسخ به سوالی درباره صحبت‌های کی‌روش و اینکه مربیان لیگ‌برتری را مورد خطاب قرار داد، گفت: کاملا با صحبت‌های کی‌روش موافقم. شما خبرنگار هستید اما اگر قلم و کاغذ و وسیله ضبط صوت را از شما بگیرم چگونه می‌خواهید حرف‌های من را منتقل کنید؟ کی‌روش به خوبی اشاره کرد که در اردوی ترکیه همه چیز شامل توپ، امکانات و هتل و کمپ و زمین چمن و ... وجود داشته اما چون بازیکنی نداشته نتوانسته به هدفش برسد و من کاملا حق را به او می‌دهم.

کارشناس فوتبال ایران در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه از پاسخ کی‌روش به سوال آیا زندگی فراتر از مرگ و زندگی است، چه پیامی دریافت کرده، گفت: من جواب خودم را گرفتم. سوالی را پرسیدم که جوابش را نمی‌دانستم اما از صحبت‌های کی‌روش بسیار لذت بردم و دیدید که همه احساس من را داشتند و به شدت او را تشویق کردند.

حاج‌رضایی در پاسخ به این سوال که آیا انتظار نمی‌رود در همایش علم و فوتبال بیشتر به مسائل علمی پرداخته شود تا استفاده از تجربیات مربیان بزرگ گفت: چنین اعتقادی ندارم اما همان‌گونه گفتم این دو مربی 8 جام‌جهانی را تجربه کردند. برای ما خیلی مهم است که یاد بگیریم آنها با چه فلسفه و چه طرز فکری بوده که به این موفقیت رسیدند. شخصا دیدگاه‌هایی را که اینجا مطرح شد، نشنیدم. البته در ادامه همایش در بخش‌های مختلف درباره مسائل فنی و علمی به تفصیل پرداخته خواهد شد.

حاج‌رضایی همچنین در پاسخ به این سوال که قدری بی‌نظمی در برنامه همایش وجود دارد و آیا نگران نیست که با حضور بلاتر این شرایط ادامه داشته باشد، گفت: امیدوارم تا بعدازظهر شرایط بهتر شود. به هرحال بهتر است این سوال را از مسوولان مربوط بپرسید. در نوبت صبح در یکی از سالن‌ها فقط عضو هیات‌رییسه بودم و به عنوان میهمان اینجا حضور دارم.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که حضور سپ بلاتر در ایران و تاثیر حضور بزرگ‌ترین شخصیت فوتبالی جهان را چگونه ارزیابی می‌کند، گفت: اجازه بدهید درباره این مساله در پایان همایش صحبت کنیم.

 

منبع: ورزش3

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد