درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 15:55   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی اعلام شد
  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت
  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد
  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6855صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 14 آبان 1392 - 22:14
«ارتباطات جهانی در حال گذار» پروفسور مولانا چاپ سومی شد
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب «ارتباطات جهانی در حال گذار» اثر پروفسور حمید مولانا، استاد بین‌المللی ارتباطات از سوی انتشارات سروش به چاپ سوم رسید.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی انتشارات سروش، ارتباطات بین‌المللی یا آن‌چه را که امروزه بیشتر به نام ارتباطات جهانی خوانده می‌شود، به عنوان یک زمینه تحقیقاتی و پژوهشی در حال شکل‌گیری و تکامل است. جنبه‌های انسانی ارتباطات بین‌المللی با ظهور سیستم‌های سیاسی نوین، بده بستان و همین‌طور رویارویی فرهنگ‌های مختلف با یکدیگر و بسط و توسعه شگرف سازمان‌های اجتماعی دچار تغییر می‌شود. 

از نقطه نظر تکنولوژیکی، ارتباطات بین‌المللی اکنون با تلاش‌های عاملان فراملی برای ایجاد زیرساخت‌های نوین اطلاعاتی جهانی همراه است که می‌توان آن را با دو تحول عمده‌ای که در طی قرن نوزدهم روی داد (استقرار سیستم‌های راه آهن و توسعه خطوط تلگراف) مقایسه کرد. 

پروفسور مولانا در این کتاب، ارتباطات جهانی را در حال گذار و تغییر از شیوه‌های موجود به شیوه‌های دیگر می‌داند. به‌نظر او مفهوم دولت از مدل قبلی خود در حال متحول شدن و حرکت به‌سوی یک شیوه گتو-دولت(Ghetto-State) است که نه استقلال و نه حاکمیت تعریف‌شده فعلی را نخواهند داشت. 

نویسنده در این کتاب به مفهوم امت در اسلام، تبلیغ، حکومت اسلامی و جایگاه ولی فقیه در مکتب شیعه صحبت می‌کند و آن ‌را بهترین مدل ارتباطی در گذشته، حال و آینده معرفی می‌کند این کتاب متنی استدلالی است که با طرح طیف متنوعی از موضوع‌ها و ایده‌های نظری در یک چارچوب مفهومی، می‌کوشد تا برای خوانندگان قابل درک و محرک مطالعات و ارزیابی‌های بیشتر شود. 

با توجه به نقش محوری ارتباطات در همه نهادها و سیستم‌های ملی و جهانی، کتاب حاضر با تاکید بر مفاهیم به جای حیطه‌های موضوعی پراکنده، برای همه دانشجویان ارتباطات و همه دانشجویان و علاقه‌مندان به علوم اجتماعی و انسانی مفید است. 

این اثر در 9 فصل «تاریخ و مفهوم ارتباطات جهانی»، «تکنولوژی و جامعه»، «ارتباطات و قدرت»، «بنای جامعه»، «زبان و ارتباطات بین‌المللی»، «بازسازی جامعه؛ مورد: اسلام»، «آینده دولت: یک رویکرد اسلامی»، «ارتباطات به مثابه زیست محیط فرهنگی» و «چهره آینده: ارتباطات بین المللی» در قرن 21 تدوین شده است. 

چاپ سوم این اثر در 278 صفحه به بهای 11 هزار و 500 تومان از سوی انتشارات سروش منتشر و در اختیار علاقه‌مندان به علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه قرار گرفته است.

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد