درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 03:50   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6817صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 14 آبان 1392 - 04:04
نتایج انتظارسنجی از شهروندان درباره مدیریت شهری توسط روابط عمومی شهرداری مشهد منتشر شد
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر کل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد از انجام طرح انتظارسنجی شهروندان از شورای اسلامی چهارم و مدیریت شهری جدید در مهرماه سال جاری خبر داد.
 
 به گزارش شارا، علی حامد‌مقدم گفت: به منظور اینکه مدیریت شهری جدید شهر و چهارمین دوره شورای اسلامی در تصمیم‌گیری‌ خود بتوانند به طور دقیق از نقطه نظرات مردم مطلع شوند و به جهت وظیفه ذاتی اداره کل روابط عمومی بین‌الملل شهرداری مشهد که مبتنی بر افکار عمومی است، طرح انتظارسنجی شهروندان از شهرداری و شورا با استفاده از روش‌های علمی انجام شده است.
 
 وی افزود: در این اقدام، انتظارات و توقعات مردم در مورد شورای شهر چهارم و همچنین شهرداری مشهد مورد سنجش قرار گرفته است.
 
 مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد گفت: این نظرسنجی در دهه سوم مهرماه سال جاری انجام شده که جدیدترین تحلیل از انتظارات مردم از مدیریت شهری و شورای شهر محسوب می‌شود.
 
 حامدمقدم با بیان اینکه این نظرسنجی به تفکیک مناطق سیزده‌گانه انجام شده است، بیان کرد: در این نظرسنجی، به صورت میانگین به هر منطقه شهری براساس فرمول‌های علمی یک نمونه آماری داده شده و به گونه‌ای انتخاب شده که قابل تعمیم به کل شهر است.
 
 سخنگوی شهرداری مشهد با اشاره به اینکه نحوه اجرای این نظرسنجی کاملا علمی است، تصریح کرد: این انتظارسنجی توسط دکتر اکبری از اعضای هیات علمی دانشگاه فردوسی انجام شده و از لحاظ پشتوانه علمی کاملا قابل دفاع است.
 
 به گفته وی این نظرسنجی می‌تواند مورد استفاده مدیران ارشد شهر و مدیران میانی چه در شهرداری و چه در سایر دستگاه‌ها و اعضای شورای اسلامی قرار گیرد.
 
 مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد با بیان اینکه 4 مدل و روش علمی برای تشخیص نیازها وجود دارد، گفت: در نظرسنجی انجام شده برای شورای شهر مشهد و شهرداری از روش بررسی خواست‌ها و رسیدن به نیازها از طریق آن استفاده شده است.
 
 وی در خصوص اولویت‌های اول مطرح شده از سوی شهروندان در حوزه وظایف شورای اسلامی گفت: 36 اولویت برای وظایف شورای شهر مشهد تعیین شده که توجه به پروژه‌های عمرانی، توجه به مشکلات و طرح‌های ترافیکی و توجه به پروژه‌های خدمات شهری سه اولویت اول مطرح شده از سوی شهروندان مشهدی است.
 
 مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد در خصوص انتظارات مطرح شده از شورای شهر طبق نظر شهروندان گفت: توجه به ترمیم آسفالت سطح شهر، توجه به احداث زیرگذر و روگذر برای بهبود عبور و مرور وسایل نقلیه، توجه به ایجاد پارک‌ها و فضای سبز، نظارت دقیق‌تر بر عملکرد شهرداری و توجه بیشتر به نظافت سطح شهر بیشترین انتظارات مطرح شده از سوی شهروندان بوده است.
 
 حامد‌مقدم ادامه داد: همچنین در بخش اهمیت وظایف شهرداری از دید شهروندان، گسترش حمل‌ونقل عمومی، اجرای طرح‌های عمرانی و خدمات شهری و در بخش اولویت‌بندی وظایف شهرداری از دید پاسخگویان اجرای طرح‌های عمرانی، خدمات اجتماعی و فرهنگی مانند جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان و خدمات شهری مطرح شده است.
 
 سخنگوی شهرداری مشهد به انتظارات مردم از شهرداری اشاره کرد و گفت: افزایش خطوط حمل‌ونقل عمومی و افزایش تعداد اتوبوس و تاکسی، نظارت بیشتر بر نظافت شهر، افزایش فضای سبز در سطح شهر، جمع‌آوری متکدیان و تسریع در انجام پروژه‌های عمرانی بیشتری انتظارت شهروندان از شهرداری بوده است.
 
 به گفته وی در این بخش شهروندان به 36 مورد از انتظارات خود اشاره کردند.
 
 حامدمقدم تصریح کرد: در بخش انتظارات شهروندان از شهرداری و شورای شهر سوالات به صورت باز برای شهروند مطرح شده است.
 
 مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد با بیان اینکه امیدواریم این نظرسنجی ملاک عملی برای برنامه‌ریزی شهر باشد، خاطرنشان کرد: روابط عمومی شهرداری مشهد تلاش کرده است به منظور افزایش رضایمتندی شهروندان اقداماتی با پشتوانه علمی و کارشناسانه انجام دهد و باید به این نکته نیز توجه داشت که اگر تصمیم‌گیری مدیران مبتنی بر نظرات و خواسته‌های شهروندان باشد قطعا رضایمتندی افزایش پیدا می‌کند.

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد