درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 10:50   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
  مدیریت شهرت آنلاین در عصر هوش مصنوعی: تاریکی و روشنی
  آینده ما در دست ماست
  یک انقلاب فناوری جدید در راه است - در اینجا نحوه سود بردن از آن آمده است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6789صفحه نخست » دوشنبه، 13 آبان 1392 - 09:24
پروژه بازاریابی اینترنتی سایت 7010
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بیش از ۱ سال است که سایت ۷۰۱۰، به بازاریابی اینترنتی برای معرفی خود روی آورده است و استفاده از انواع مختلف بازاریابی اینترنتی را در دستور کار قرار داده است. در این مطلب نتایج استفاده از وبلاگ نویسی در معرفی سایت ۷۰۱۰ به عنوان یک نمونه مطالعه شده بیان می‌شود.

 

وبلاگ نویسی، زیر مجموعه بازاریابی محتوا (content marketing) است که یکی از روش های انجام بازاریابی اینترنتی می باشد. وبلاگ نویسی روشی از بازاریابی برای معرفی محصولات و خدمات است که به زمان برای نشان دادن نتایج نیاز دارد و در کوتاه مدت نباید به نتایج خارق‌العاده ای امیدوار بود. به عنوان مثال وبلاگ ۷۰۱۰ از ابتدای راه اندازی خود پستی و بلندی‌های زیادی را طی کرده است. تصویری که در زیر می بینید آمار بازدید هایی است که از طریق موتورهای جستجو به وبلاگ ۷۰۱۰ از ابتدای راه اندازی تاکنون انجام شده است.

 

به غیر از یک بازه زمانی خاص که مربوط به ماه ژانویه و فوریه سال ۲۰۱۳ می‌باشد که کد گوگل انلیتیکس به علت تغییر سرور غیر فعال شده بود روند رو به رشد تعداد بازدید های وبلاگ کاملا مشخص است.

در مطلب زمان موفقیت در وبلاگ نویسی در مورد رابطه تعداد مطالب ارسال شده در وبلاگ و ترافیک وبلاگ و ارتباط آن توضیحاتی داده شده بود و ذکر شده بود تعداد مطالب ارسال شده بر روی ترافیک وبلاگ تاثیر مستقیم دارد و با مقایسه تصویر زیر و تصویر فوق می توان به این موضوع پی برد.

 

همچنین می توان روند تعداد صفحات ایندکس شده وبلاگ ۷۰۱۰ را نیز از ابزار های وبمستر گوگل مشاهده کرد.

 

نتیجه ای که می توان از این مطلب گرفت این است که برای انجام بازاریابی محتوا، ایجاد محتوا در انواع مختلف اعم از متن ، اینفوگرافیک ، تصویر ،ویدئو و… ضروری است و توصیه می شود برای وب سایت خود یک بخشی به نام وبلاگ آماده کنید و آن را به طور مستمر با محتوای ارزشمند پر کنید.

 

منبع: وبلاگ تبلیغات و بازاریابی اینترنتی 7010

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ نمونه از سوگیری در تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی تجارت به تجارت


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد