درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 03:17   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6787صفحه نخست » ادامه مطلب دودوشنبه، 13 آبان 1392 - 09:19
روابط عمومی سرآمد
مهیار کمانگری
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی واژه ای است که تمامی انسان ها با آن در ارتباط هستند و جزئی از خصلت رفتاری محسوب می شود و البته یکی از ارکان مهم ارتباطی که امروزه شاخصه ای برای انتصابات، انتخابات و حتی فروش و بازاریابی و تعیین کارآیی افراد به شمار می رود.


با این پیش مقدمه، این سوال مطرح می شود که آیا کارگزار روابط عمومی که خود مجری و به حرکت درآورنده چرخ این علت و معلول می باشد تا چه اندازه در این زمینه شاخص و میزان است؟ چگونه یک مسئول روابط عمومی می تواند در حوزه ی کارخود در سازمان و نهاد متبوع سرآمد باشد؟

 

در واقع روابط عمومی را امروزه باید به دو نوع سازمانی و غیرسازمانی تقسیم کرد. روابط عمومی سازمانی، همان مسئولین و کارشناسانی هستند که استخدام دستگاه در این حوزه کاری می باشند که موضوع این یادداشت نیز همین مقوله را در بر می گیرد.

 

به نظر نگارنده کارگزار روابط عمومی بعنوان رصدکننده و بررسی کننده اتفاقات و اخبار پیرامون سازمان نقش کاتالیزور را برای سازمان بازی می کند و برای مخاطبین سازمان ، امید به نتیجه رسیدن مطالباتشان. در واقع سرآمدی روابط عمومی، می تواند اعتمادآفرینی، صداقت و تحلیل و نقش آفرینی در برهه های مختلف زمانی باشد، جستجو و کندوکاو در جریانهای مرتبط و ایجاد قوه امنیت روانی با رویکرد اخلاق و ارتباط پایدار برای مدیران ارشد و کارکنان سازمان که در مواجهه با بحران های پیش بینی نشده، بهترین واکنش را از خود بروز دهند.

 

 بزرگان علم روابط عمومی معتقدند در تقابل با بحران های ارتباطی، روابط عمومی بعنوان مجرای رسانه ای هر دستگاه، می بایست در کوتاهترین زمان، به بهترین شکل با ابزارهایی که در اختیار دارد، این دوره را سپری کند. یک مدیر روابط عمومی می بایست با ایجاد شبکه ارتباطی و مشاوره ای همواره دستگاه اجرایی خود را از انتقادات و کشمکش های بیهوده مصون داشته و ارباب رجوع نهاد متبوع خود را بعنوان مخاطبین اخبار و اتفاقات، در مجرای اطلاعاتی درست و صادقانه قرار دهد.

 

از این روست که کارگزاران روابط عمومی می بایست تلاش کنند تا همواره با رصد فعالیت های رقبا و همچنین عملکرد واحدهای مختلف سازمان، ضمن ارائه گزارش واقع بینانه به مدیران ارشد، بعنوان بازوی فکور و جریان ساز، ضمن مشاوره در اخذ تصمیمات درست، به کمک مسئولین بلند پایه سازمان خود آمده، تا تأثیرگذاری مناسب و قابل اعتنا داشته باشند.



 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 3 نظر (فعال: 3 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
الناز
| 1392/8/14 - 05:46 |     0     0     |
نگارنده به جنبه خوبی اشاره داشت واقعا اگر روابط عمومی بتواند جاشه های اطراف خود و سازمان را کاهش دهد به راحتی میتواند سرآمد باشد

شهریار
| 1392/8/14 - 07:19 |     0     0     |
بسیار عالی و خواندنی بود.سپاس گزارم

شهریار
| 1392/8/14 - 07:19 |     0     0     |
بسیار عالی و خواندنی بود.سپاس گزارم


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد