درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 19 تیر 1399 - 21:02   

بهترین هدفون

  بهترین هدفون


ادامه ادامه مطلب یک

بهترین گوشی هوشمند

  بهترین گوشی هوشمند


ادامه ادامه مطلب دو

پیدایش میز خبر و صفحه حوادث

  پیدایش میز خبر و صفحه حوادث


ادامه ادامه مطلب سه

آمازون ۲ میلیارد دلار در صنعت انرژی پاک سرمایه‌گذاری می‌کند

  آمازون ۲ میلیارد دلار در صنعت انرژی پاک سرمایه‌گذاری می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گفت و گوی مدیر عامل بانک رفاه با باشگاه خبرنگاران جوان
  گفت و گوی مدیر عامل بانک رفاه با خبرگزاری ایسنا
  روابط عمومی ها و مهارت لابیگری
  اینترنت «۴جی» با بالن‌های گوگل به آسمان کنیا رفت
  گوگل پلاس رسما تعطیل شد
  تقویم روز ارتباطات/ بازداشت «جودیت میلر» خبرنگار نیویورک تایمز و اظهار نظرهای مختلف درباره تصمیم هیات منصفه و قاضی
  تقویم روز ارتباطات/ داستان مخالفت ساواک با سردبیر شدن صالحیار و ریش گرو گذاردن سناتور مسعودی نزد شاه
  مایکروسافت و زوم ارائه اطلاعات کاربران به دولت هنگ‌کنگ را متوقف کردند
  ارتباط موثر بدون محتوای مناسب شکل نمی گیرد!
  فاکتورهای تأثیر مثبت بر اعتبار و خوشنامی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6760صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 12 آبان 1392 - 13:38
حجت الاسلام الهی زاده/ وحدت و تعاون بوسیله روابط عمومی شکل می گیرد
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مشاور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه وحدت و تعاون بوسیله روابط عمومی ها شکل می گیرد ، گفت: روابط عمومی ها بمنزله حرف عطف برای کلام جامعه هستند.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه ، حجت الاسلام و المسلمین الهی زاده در نشست توجیهی و آموزشی مسئولان روابط عمومی و دفاتر ادارات کل اوقاف و امور خیریه استان ها با بیان اینکه هم اکنون در مناطق غربی کشور بویژه در شهر تبریز مراسم تشت گذاری توسط مردم برگزار می شود ، اظهار کرد: این مراسم به عنوان، نمادی از آب دادن امام حسین (ع) به سپاهیان حر برگزار می شود .
 وی با طرح این سوال که چرا ده روز اول ماه محرم اقامه عزا می شود ، افزود: دلیل اول توصیه امام رضا (ع) است و دلیل دوم آن است که در دهه اول، قیام عاشورا گرامی داشته می شود و پس از آن عزای حسینی به پا می شود.
 حجت الاسلام الهی زاده روابط را جمع رابطه و عمومی را به معنای ارتباط با دیگران ، نهادها و عامه مردم توصیف و تصریح کرد: ملات در ساختمان ، ارتباط بین زن و شوهر در یک خانواده و نقش حروف در جمله، نشان دهنده نقش اساسی و کلیدی، ارتباط است .
 مشاور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در امور قرآنی، روابط عمومی را حرف عطف کلام جامعه دانست و تاکید کرد: نقش روابط عمومی برقراری انسجام ، تعامل و وحدت در نظام کاری است.
 وی ادامه داد: باید در دستگاه ، برای ارتباط ارزش قائل شویم و برای آن هزینه کنیم و باید بدانیم که ارتباط صادقانه و قلبی ماندگار است.
 حجت الاسلام الهی زاده با اشاره به اینکه براساس آیات؛ 14 سوره کهف ، 10 سوره قصص و 11 انفال ارتباط به قلب مرتبط است ، گفت: کار روابط عمومی علیه و خلاف کار شیاطین است زیرا روابط عمومی ها، ارتباط ایجاد می کنند ، درحالی که شیاطین درصدد ایجاد نفاق و اختلاف هستند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تاثیرات بازاریابی ارتباطات روابط عمومی بر تعامل برند در رسانه اجتماعی


  پیدایش میز خبر و صفحه حوادث


  ریشه روابط عمومی سیاسی در جمهوری اسپین


  تقویم روز ارتباطات/ نظر جهانی ناشران: روزنامه «کم تیراژ» نشریه ای خصوصی (پامفلیت) است، نه عمومی


  تقویم روز ارتباطات/ لاینوتایپ در ایران، 72 سال پس از آمریکا!


  تقویم روز ارتباطات/ بازداشت «جودیت میلر» خبرنگار نیویورک تایمز و اظهار نظرهای مختلف درباره تصمیم هیات منصفه و قاضی


  تقویم روز ارتباطات/ روزی که عکس های نبرد مرگبار «گتیسبورگ» انتشار یافت و فتو ژورنالیسم پا به عرصه وجود گذارد


  ارتباط موثر بدون محتوای مناسب شکل نمی گیرد!


  تقویم روز ارتباطات/ داستان مخالفت ساواک با سردبیر شدن صالحیار و ریش گرو گذاردن سناتور مسعودی نزد شاه


  معرفی کتاب/ «اصول» موفقیت در کار و زندگی، از نگاه یک مدیر موفق


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برداشت خبرنگار آزاد/ برگزاری چهارمین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی ایران