درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 19 تیر 1399 - 21:36   

بهترین هدفون

  بهترین هدفون


ادامه ادامه مطلب یک

بهترین گوشی هوشمند

  بهترین گوشی هوشمند


ادامه ادامه مطلب دو

پیدایش میز خبر و صفحه حوادث

  پیدایش میز خبر و صفحه حوادث


ادامه ادامه مطلب سه

آمازون ۲ میلیارد دلار در صنعت انرژی پاک سرمایه‌گذاری می‌کند

  آمازون ۲ میلیارد دلار در صنعت انرژی پاک سرمایه‌گذاری می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گفت و گوی مدیر عامل بانک رفاه با باشگاه خبرنگاران جوان
  گفت و گوی مدیر عامل بانک رفاه با خبرگزاری ایسنا
  روابط عمومی ها و مهارت لابیگری
  اینترنت «۴جی» با بالن‌های گوگل به آسمان کنیا رفت
  گوگل پلاس رسما تعطیل شد
  تقویم روز ارتباطات/ بازداشت «جودیت میلر» خبرنگار نیویورک تایمز و اظهار نظرهای مختلف درباره تصمیم هیات منصفه و قاضی
  تقویم روز ارتباطات/ داستان مخالفت ساواک با سردبیر شدن صالحیار و ریش گرو گذاردن سناتور مسعودی نزد شاه
  مایکروسافت و زوم ارائه اطلاعات کاربران به دولت هنگ‌کنگ را متوقف کردند
  ارتباط موثر بدون محتوای مناسب شکل نمی گیرد!
  فاکتورهای تأثیر مثبت بر اعتبار و خوشنامی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6754صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 12 آبان 1392 - 12:52
رییس سازمان اوقاف/ روابط عمومی باید نگاه و دیدگاه مردم و جامعه به سازمان را منعکس کنند
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در خصوص نقش روابط عمومی ها خاطرنشان کرد: روابط عمومی حلقه اصلی ارتباط سازمان اوقاف با اجزاء مربوطه داخلی و بیرون از آن است. وی اضافه کرد: این ارتباط باید درست و صحیح برقرار شود و نقاط قوت و ضعف را تبیین و افکار عمومی جامعه را نسبت به اوقاف منعکس کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: روابط عمومی ها، حلقه ارتباط هر مجموعه با مردم و آحاد جامعه هستند.
به گزارش شارا به نقل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام والمسلمین«علی محمدی» نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه روز یکشنبه (12 آبان) در نشست مسئولان روابط عمومی ها و دفاتر استان های ادارات کل اوقاف و امور خیریه اظهار داشت: روابط عمومی ها، حلقه ارتباط سازمان اوقاف و امور خیریه و ادارات با مردم و جامعه هستند و باید هنر خود را برای انعکاس اخبار و فرهنگ سازی سنت « وقف» به نحو احسن انجام دهند.
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در خصوص نقش روابط عمومی ها خاطرنشان کرد: روابط عمومی حلقه اصلی ارتباط سازمان اوقاف با اجزاء مربوطه داخلی و بیرون از آن است.
وی اضافه کرد: این ارتباط باید درست و صحیح برقرار شود و نقاط قوت و ضعف را تبیین و افکار عمومی جامعه را نسبت به اوقاف منعکس کند.
حجت الاسلام والمسلمین محمدی با تأکید بر انعکاس صحیح و دقیق افکار عمومی و نگاه مردم به اوقاف به مدیریت سازمان، خواستار تبیین اقدامات و اطلاع رسانی به موقع دستاوردهای سازمان اوقاف شد.
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، توجه به مناسبت های دینی، ملی و اعیاد برای اطلاع رسانی از سوی روابط عمومی ها را مورد تاکید قرار داد و افزود: اگر در اطلاع رسانی نتوانیم حق مطلب را ادا کنیم، حق افراد و سازمان اوقاف پایمال می شود، اما اگر فعالیت این مجموعه به نحو احسن منعکس شود، حق آن از بین نخواهد رفت.
وی جمع بندی دیدگاه های درون سازمانی و انعکاس آن به مدیریت در سازمان اوقاف و امور خیریه را مورد تأکید قرار داد و گفت: هنر روابط عمومی باید این باشد که بگوید در سطح کشور کارمندان این سازمان نسبت به مجموعه دارای چه نگاه و دیدگاهی هستند و چه خواسته ها و پیشنهادهایی دارند.
وی انعکاس موضوعات به صورت صحیح برای مردم را به عنوان وظیفه اصلی روابط عمومی ها دانست و افزود: روابط عمومی باید نگاه و دیدگاه مردم و جامعه به موقوفات، امامزاده ها و مدیریت را منعکس کنند، تا در صورت وجود ضعف، کمبود ها را برطرف کنیم.
حجت الاسلام محمدی افزود:همچنین باید مراقب بود که موضعگیری ما در مسائل سیاسی و اجتماعی مطابق با منویات مقام معظم رهبری باشد.
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص حضور مردم در صحنه های مختلف اظهار داشت: بعد از 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم با حضور 73 درصدی خود در انتخابات ریاست جمهوری به جمهوری اسلامی رای دادند و دشمنان را شرمنده کردند و این خود یک حماسه سیاسی بزرگ است.
نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: ما باید مطابق آنچه که مقام معظم رهبری موضعگیری می کند، حرکت کنیم، نه اینکه جلوتر یا عقب تر از آن باشیم و تنظیم این موضوع به عهده روابط عمومی ها است.
وی برقراری ارتباط و هماهنگی با رسانه ها از سوی روابط عمومی ها را خواستار شد و گفت: اقداماتی که در داخل سازمان و ادارات اوقاف انجام می شود را باید به خوبی و با تعامل صحیح به مردم منعکس کنید.
رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه خاطر نشان کرد: ترغیب و ترویج فرهنگ وقف باید یک اولویت باشد و زمینه تشویق مردم را برای آن فراهم کرد.
به گفته حجت الاسلام محمدی، تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف، گرایش و علاقه مردم به وقف را بیشتر خواهد کرد.
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به تاکید دین اسلام بر مسائل وقف، خواستار تبلیغ و اطلاع رسانی بیشتر در این امور شد.
حجت الاسلام والمسلمین محمدی در پایان، برخورد محترمانه و تکریم ارباب رجوع در دفاتر مدیران را مورد تاکید قرار داد و گفت: برخورد وارتباط با ارباب رجوع باید مبتنی بر تقوی الهی باشد و خدا را باید در این مورد مدنظر قرار داد.
 

 


   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تاثیرات بازاریابی ارتباطات روابط عمومی بر تعامل برند در رسانه اجتماعی


  ریشه روابط عمومی سیاسی در جمهوری اسپین


  تقویم روز ارتباطات/ نظر جهانی ناشران: روزنامه «کم تیراژ» نشریه ای خصوصی (پامفلیت) است، نه عمومی


  تقویم روز ارتباطات/ لاینوتایپ در ایران، 72 سال پس از آمریکا!


  تقویم روز ارتباطات/ بازداشت «جودیت میلر» خبرنگار نیویورک تایمز و اظهار نظرهای مختلف درباره تصمیم هیات منصفه و قاضی


  تقویم روز ارتباطات/ روزی که عکس های نبرد مرگبار «گتیسبورگ» انتشار یافت و فتو ژورنالیسم پا به عرصه وجود گذارد


  ارتباط موثر بدون محتوای مناسب شکل نمی گیرد!


  تقویم روز ارتباطات/ داستان مخالفت ساواک با سردبیر شدن صالحیار و ریش گرو گذاردن سناتور مسعودی نزد شاه


  معرفی کتاب/ «اصول» موفقیت در کار و زندگی، از نگاه یک مدیر موفق


  مدیریت ارتباطات با افراد دارای معلولیت


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برداشت خبرنگار آزاد/ برگزاری چهارمین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی ایران