درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 18:48   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6657صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 10 آبان 1392 - 11:52
شبکه همیاران روابط عمومی؛ طرحی نوآورانه
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- قضایی خاطر نشان کرد: روابط عمومی بانک مهر اقتصاد اقدامات بزرگی در راستای تقویت برند بانک انجام داده است به صورتی که امروز صنایع بزرگ کشور از همکاری با مجموعه مهر استقبال می کنند و با آغوش باز پذیرای آن هستند که این نشان از جایگاه بسیار مناسب این بانک در عرصه اقتصادی کشور دارد.
 

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان زنجان، محمد قضایی – مدیر کل شعب استان – در این نشست روابط عمومی را پل ارتباطی میان مخاطبان و سازمان دانست و بقای سازمان را وابسته به نحوه صحیح عملکرد آن عنوان کرد و گفت: برخی از نظریه پردازان روابط عمومی را زبان گویا و حواس سازمان میدانند که اگر عملکرد مطلوبی نداشته باشد آن سازمان محکوم به فناست.

قضایی راه اندازی شبکه همیاران روابط عمومی را طرحی نوآورانه و اقدامی بی بدیل در راستای استفاده از ظرفیت کارکنان صف دانست و گفت: این اقدام که در سطح کشوری حرکتی بی بدیل است نشان از تدبیر و نگاه تیز بینانه اداره کل روابط عمومی دارد و بی شک در آینده نزدیک موجب ارتقاء قابل توجه و بهبود ارتباط میان همکاران و سپرده گذاران و در نهایت افزایش رضایتمندی مشتریان خواهد شد.

قضایی خاطر نشان کرد: روابط عمومی بانک مهر اقتصاد اقدامات بزرگی در راستای تقویت برند بانک انجام داده است به صورتی که امروز صنایع بزرگ کشور از همکاری با مجموعه مهر استقبال می کنند و با آغوش باز پذیرای آن هستند که این نشان از جایگاه بسیار مناسب این بانک در عرصه اقتصادی کشور دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به دستاوردهای روابط عمومی و کسب رتبه های برتر آن در سطح کشور اشاره کرد و گفت: حضور بانک مهر اقتصاد در همایش ها و جشنواره های علمی و کسب تندیس از آنها موجب افزایش شهرت و اعتبار بانک شده است.

مدیر کل شعب استان زنجان منابع این استان را 5 هزار و 200 میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد: در استان زنجان 13 شعبه فعال است که تعداد 102 نفر در آن مشغول خدمت رسانی به مردم هستند و بانک مهر اقتصاد به لحاظ برخورداری از سهم منابع در میان بانک های استان در جایگاه سوم قرار دارد.  

در ادامه، ابراهیم صفرلکی -رئیس اداره کل روابط عمومی بانک - با بیان اینکه همیاران روابط عمومی، سفیران برند بانک مهر اقتصاد هستند، گفت: اولین کارکرد روابط عمومی مراقبت از برند بانک است از اینرو همه باید تلاش کنیم از اصالت، هویت، شخصیت و برند بانک مراقبت کنیم.

صفر لکی برند سازی را نیازمند دو عامل مهم تکنولوژی و سرمایه سازمانی که همان کارکنان سازمان هستند، عنوان کرد و ابراز داشت: در شرایطی که رقابت بین بانک ها هر لحظه شتاب بیشتری می گیرد اگر بانکی نتواند در حوزه برند وارد شود در عرصه رقابت با شرایط سختی مواجه می شود از اینرو در بانک مهر اقتصاد با در نظر گرفتن ویژگیهای برجسته مجموعه مهر و کارکنان آن، منشور هویت بانک طراحی شد و در تلاشیم تا مولفه های اصلی آن را عملیاتی کنیم.

رئیس اداره کل روابط عمومی، با بیان اینکه همیاران روابط عمومی باید مراقبت کنند تا شاخصه «صمیمی بودن» که بانک مهر اقتصاد به آن مشهور است، همواره محفوظ بماند، اظهار کرد: اطلاع رسانی مناسب به مشتریان در خصوص محصولات و خدمات از جمله کارکرد های مهم همیاران در نقطه فروش است که باید در اولین زمان ممکن بسته خدمات جدید را دریافت و نسبت به اطلاع رسانی آن در شعبه محل خدمت خود اقدام نمایند.
صفر لکی نقش همیاران روابط عمومی برای پیش برد فروش محصولات و خدمات بانک را تعیین کننده دانست و تصریح کرد: انتخاب همیاران روابط عمومی در شعب، ایده بسیار سازنده یکی از همکاران استانی بود و اداره کل روابط عمومی توانست با پرورش این طرح ابتکاری، همکاران شعب را به بازوی اصلی روابط عمومی برای فروش محصولات و خدمات بانک، بدل نماید که به حول و قوه الهی و با همدلی و همکاری مدیران روابط عمومی استانها در حال حاضر نزدیک به 700 همیار در سطح شعب بانک مهر اقتصاد فعال هستند.

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد