درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 20:03   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6654صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیجمعه، 10 آبان 1392 - 11:19
آشنایی با پایگاه اطلاع رسانی سازمان راهداری
گام برداشتن به سوی روابط عمومی الکترونیک یکی از ضروریات عصر حاضر و استفاده از اینترنت و سایت های اطلاع رسانی به دلیل گستردگی حوزه انتشار و سرعت در اطلاع رسانی، یکی از ابزارهاست
  

 

آشنایی با پایگاه اطلاع رسانی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای
www.rmto.ir


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- گام برداشتن به سوی روابط عمومی الکترونیک یکی از ضروریات عصر حاضر و استفاده از اینترنت و سایت های اطلاع رسانی به دلیل گستردگی حوزه انتشار و سرعت در اطلاع رسانی، یکی از ابزارهایی است که به همین منظور در اختیار روابط عمومی ها قرار دارد.
روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نیز با درک این امر و با توجه به شناخت نیازهای اطلاعاتی مخاطبان و نیز توجه به ضرورت مدیریت اطلاعاتی و ارتقای کیفیت و بروزرسانی مطالب ارایه شده از سوی سازمان، از آبان ماه سال 84 مسئولیت مدیریت اطلاع رسانی سایت را بر عهده گرفت و طی این مدت اقدام به بازنگری بروزرسانی و توسعه بخش های اطلاعاتی نموده است.
لازم به ذکر است روابط عمومی سازمان با توجه به شناخت مخاطبان مختلف و نیازهای اطلاعات آن ها، اطلاعات مورد نیاز را در دو بخش سایت انگلیسی و فارسی ارایه کرده است:


1- سایت فارسی:
بخش فارسی که خود شامل دو زیر بخش است:
1-1- اطلاعات عمومی که طیف همه مخاطبان درون و برون سازمانی را دربرمی گیرد.
1-2- اطلاعات مربوط به همکاران سازمان


1-1 بخش پایگاه عمومی:
این بخش با هدف اطلاع رسانی سریع و ارایه اطلاعات صحیح و شفاف به عموم مخاطبان و مراجعان سایت، طراحی و راه اندازی شده و به طورکلی مشتمل بر بخش های زیر است:
• خبر روز: در این بخش آخرین اخبار فعالیت ها و تحولات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و ارگان های مرتبط با حمل و نقل کشور درج گردیده و در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است که به طور معمول به صورت 3 الی 4 خبر در صفحه اصلی نمایش داده شده و در بخش آرشیو نیز نگهداری می شود. در این بخش امکان نسخه چاپی و افزودن به صفحات مورد علاقه نیز وجود دارد.
• تازه های جراید: مطالب مرتبط با حمل و نقل جاده ای که توسط نشریات و جراید کشور تنظیم و منتشر می شود، در نیز در بخش تازه های جراید به صورت روزانه درج و در طبقه بندی های موضوعی آرشیو می شود.
• پیش خبر (مارکوئی): خبر کوتاهی از اقدامات و فعالیت های آتی و در دست انجام سازمان در این بخش نمایش داده می شود.
• اخبار استان ها: این بخش مشتمل بر اخبار و اطلاعات ارسالی از سوی روابط عمومی های ادارات کل راه و ترابری و حمل ونقل و پایانه های استان ها است که امکان اطلاع رسانی از فعالیت این ادارات و تعامل بیشتر بین مراکز استانی و ستاد را فراهم کرده است که به صورت استانی طبقه بندی و نگهداری می شود.
• RSS: نرم افزار RSS (خلاصه غنی سایت) شامل خبر روز، اخبار استان ها و تازه های جراید به منظور اطلاع سریع کاربران و علاقمندان در سایت سازمان موجود است.
• کتابخانه الکترونیک: متن کامل گزارش های آماری، آیین نامه ها و قوانین مختلف، متن دستورالعمل ها، قراردادها، تفاهم نامه ها، مقالات و غیره در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.
• نمودار تشکیلاتی: چارت سازمانی، همراه مجموعه ای از مشخصات و سوابق تحصیلی و شغلی مدیران و کارکنان سازمان و شرح وظایف واحد و پست ها است.
• کتاب زرد حمل ونقل: در این بخش مشخصات شرکت های حمل و نقل داخلی و بین المللی، شناسنامه انجمن های صنفی و موسسات و شرکت های حمل و نقل کالا و مسافر و همچنین رانندگان جمع آوری و درج شده است.
• روال ها و دستورالعمل ها: مراجعه کنندگان به این بخش ها می توانند اطلاعات مربوط به مراحل انجام فعالیت های سازمان و دستورالعمل های تصویب شده در ارتباط با فعالیت های سازمان را مشاهده کنند.
• مسافت یاب: که با توجه نیاز مبرم هموطنان، ادارات و ارگان ها در خصوص مسافت های میان شهرها و این بخش راه اندازی شد در این بخش مراجعه کنندگان می توانند مسافت دو شهر (مبدا مقصد مورد نظر را مشاهده کنند.)
• معرفی پروژه ها: در این بخش، علاوه بر معرفی هر یک از پروژه های در دست انجام سازمان، مراجل پیشرفت هر پروژه و مستندات مربوط با موضوع هر پروژه در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.
• آمار حمل و نقل: در بخش آمار حمل و نقل، جدیدترین اطلاعات و آمار مربوط به فعالیت های بخش حمل و نقل جاده ای همچنین سالنامه های آماری در اختیار کارشناسان، محققان و پژوهشگران قرار دارد.
• دستاوردهای نماز: این بخش شامل آخرین اخبار و اطلاعات در خصوص اقدامات ستاد اقامه نماز، بانک اطلاعات مساجد و نمازخانه ها و اطلس مساجد و مجتمع های خدماتی- رفاهی بین راهی است.
• راهنمای جامع تلفن: در راستای دسترسی آسان و سریع مخاطبان به تلفن های تماس مدیران و مسئولان سازمان، اطلاعات شماره تلفن تماس و نمابر وزارت راه و ترابری، مدیران، معاونان و همچنین مسئولان روابط عمومی در ستاد و استان ها به همراه تلفن گویا و آدرس ادارات استانی تهیه و در این بخش درج شده است.
• نظرسنجی: امکان ارایه نظرات کاربران در این بخش به همراه مشاهده نتایج فراهم شده است.
• آموزش الکترونیک: علاقه مندان و دست اندرکاران بخش حمل و نقل از این طریق می توانند به صورت مجازی در دوره های آموزشی مربوطه شرکت کنند.
• مقالات و ترجمه ها: مقالات و ترجمه های ارایه شده شامل زیربخش های:
سرمایه گذاری، حمل و نقل، بهره وری، راهداری و ایمنی و ترافیک در این بخش موجود است.
• نظرات و پیشنهادات: در این بخش مراجعان به سایت می توانند نظرات و پیشنهادات خود را از طریق فرم مربوطه شامل نام و نام خانوادگی، پست الکترونیکی، متن مورد نظر به روابط عمومی ارسال کنند.
• سامانه اطلاع رسانی راه ها: در این بخش کاربران با سامانه اطلاع رسانی راه ها از طریق پیامک (شماره 1000141) بیشتر آشنا می شوند.
• مستحدثات: اطلاعات مربوط به پایانه های مرزی، مجتمع های خدماتی- رفاهی، موافقت های اصولی، پایانه های مسافر، پایانه های بار، سیمان، مساجد بین راهی، راهدارخانه ها و مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین در این بخش ارایه می شود.
• آن چه در سفر باید بدانیم: اطلاعات مربوط به حقوق مسافر، خدمات عمومی در داخل اتوبوس- آیین نامه های مربوطه در این بخش ارایه می شود.
• خرید اینترنتی بلیت اتوبوس از طریق بخش مسافریار: در این بخش اطلاعات مربوط به پایانه های فروش الکترونیکی بلیت اتوبوس های بین شهری و امکان پیوند با این پایانه ها فراهم شده است.
• راهبران: اطلاع رسانی الکترونیکی نشریه داخلی سازمان در این قسمت ارایه شده که از طریق ایمیل سازمان به رسانه های گروهی ارسال نیز می شود.
• تازه های نشر: نشریات مربوط به سازمان، وزارتخانه و بخش حمل و نقل در این بخش ارایه می شود.
• مزایده ها و مناقصات: اطلاعات مربوط به آگهی های مزایده و مناقصه که توسط سازمان اجرا و در روزنامه های کثیرالانتشار چاپ می شود در این بخش موجود است.
• پایگاه های مرتبط: آدرس پایگاه های وزارتخانه ها، ادارات، سازمان ها، خبرگزاری ها، مطبوعات و بخش حمل و نقل در این قسمت ها قرار داده شده که امکان لینک به این سایت ها نیز فراهم شده است.
• تولیدات سازمان: در این بخش عنوان و محتوای تولیدات مجموعه سازمان و روابط عمومی از جمله نشریه، بروشور، کتابچه، لوح فشرده و غیره جهت آگاهی و استفاده مراجعه کنندگان تهیه و معرفی شده است.
• گالری عکس: این بخش حاوی عکس های آرشیوی با موضوعات طبقه بندی شده فعالیت های سازمان و مراکز فعالیت بخش حمل و نقل جاده ای و راهداری است که تمام علاقه مندان می توانند مشاهده و بهره برداری کنند.
• گزارش تصویری: در این بخش مجموعه ای از عکس های مرتبط با رویدادهای شاخص فعالیت سازمان از جمله برگزاری مراسم، همایش ها، افتتاحیه ها، نمایشگاه های غیره تهیه و در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.
• آمار بازدید از پایگاه: تعداد بازدیدهای انجام شده از سایت به صورت کل و روزانه در این بخش قرار داده می شود.

2-1- بخش ویژه همکاران:
بخش الکترونیکی «ویژه همکاران» در سایت سازمان با هدف اطلاع رسانی سریع اخبار و رویدادهای داخلی سازمان افزایش حس همدلی و صمیمیت و پاسخگویی به نیازهای کارکنان در این زمینه برای اولین بار از سوی واحد روابط عمومی طراحی و از آذرماه سال 84 راه اندازی شد.
در واقع هدف اصلی از راه اندازی این بخش، ارایه خدمات الکترونیکی به کارکنان با استفاده از فن آوری نوین ارتباطی است به گونه ای که سازمان بتواند بیشتر، بهتر و سریع تر از قبل، پاسخگوی نیازهای اطلاعاتی کارکنان در زمینه های مختلف باشد.
از زمان راه اندازی این بخش تاکنون به طور عمده زیربخش های اطلاعاتی ذیل  ایجاد شده است.
• خبر روز: در این بخش اخبار مربوط به امور کارکنان و تسهیلات رفاهی و آموزشی و غیره قرار گرفته است.
• انتصابات: انتصابات جدید وزارت راه و ترابری و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در سطوح مدیران و معاونان در این بخش به اطلاع همکاران رسانده می شود.
• تازه های کتابخانه: این بخش با هدف معرفی کتاب ها و سی دی های جدید خریداری شده در سازمان به مجموعه کارکنان راه اندازی شده است.
• تبریک و تسلیت: به منظور مشارکت در غم و شادی همکاران، پیام های متناسب با هر مناسبت تهیه و در این بخش قرار می گیرد که نقش بسزایی در افزایش همدلی و روحیه همکاری در سازمان دارد.
• ناگفته ها: به منظور تسهیل در ارتباط میان مجموعه کارکنان و مسئولان سازمان سوالات، مشکلات و تقاضاهای رسیده از سوی کارکنان در این بخش منعکس می شود و پاسخ های دریافت شده از مسئولان با پیگیری واحد روابط عمومی ظرف 48 ساعت در همین بخش به اطلاع همکاران رسانده می شود.
• تالار افتخار: این بخش با هدف انعکاس موفقیت های علمی، شغلی، فرهنگی و ورزشی همکاران و فرزندان همکاران راه اندازی شده است که نقش بسزایی در ایجاد فضای صمیمانه میان همکاران و افزایش انگیزه و تشویق کارکنان داشته است.
• خدمات بیمه: به منظور دسترسی آسان همکاران به اطلاعات مربوط به مراکز درمانی طرف قرارداد سازمان، فهرست مراکز درمانی و شماره تلفن هر مرکز تهیه و ارایه شده است.
• بانک فیلم: در این بخش، اطلاعات مربوط به فیلم ها و سی دی های موجود در سازمان جهت اطلاع و بهره برداری همکاران قرار گرفته است. نرم افزار بانک فیلم که تحت وب تهیه شده این امکان را برای تمامی کاربران که عضو بانک فیلم هستند فراهم می کند تا از طریق اینترنت لیست فیلم های مورد نیاز خود را با موضوعات فیلم های ردیف و نسبت به رزرو آن اقدام نمایند.
• نظام پیشنهادات: در این بخش اطلاعات مربوط به سیستم نرم افزاری نظام پیشنهادات، دستورالعمل ها، مطالب همایش های آموزشی، مقالات و نیز امکان ارایه پیشنهادهای سازنده در راستای اهداف و ماموریت های سازمان به منظور انجام بهینه امور و صرفه جویی در هزینه ها فراهم شده است.
• نرم افزار آموزشی: در این بخش کارکنان سازمان می توانند از قوانین و بخشنامه ها، اخبار و اطلاعیه های آموزشی، تقویم آموزشی، ارایه نظرات و پیشنهادات بهره مند شده همچنین اطلاعات شناسنامه، تقویم و نیازهای آموزشی مربوط به خود را مشاهده کرده و در آموزش های مجازی مربوط به شغل خود نیز شرکت کنند.
مشاهده فیش حقوقی، ساعات حضور و غیاب و سایر موارد از جمله امکانات تسهیلاتی در نظر گرفته شده برای همکاران در این بخش است.

2- سایت انگلیسی:
این بخش به منظور استفاده و اطلاع کاربران در سطحی وسیعتر در بخش برون مرزی از اقدامات و فعالیت های سازمان ارایه شده است که شامل بخش هایی چون معرفی سازمان، کتاب زرد سازمان، اخبار، کتابخانه الکترونیک، پیوندها، روال ها، دستورالعمل های حمل و نقل بین المللی، شاخص های کمی آماری در بخش حمل و نقل جاده ای، پایانه های مرزی، پایانه های بار و مسافر، موافقتنامه های ترانزیت و حمل و نقل بین المللی جاده ای کالا و مسافر است.

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد