درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 11:02   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  راهنمای کوتاه بحران
  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد
  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی
  ارتباطات ترکیبی
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6506صفحه نخست » یکشنبه، 5 آبان 1392 - 15:34
چگونه در شبکه‌های اجتماعی کنترل می‌شویم؟
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در دنیای بزرگ اطلاعات که امروز در اینترنت در دسترس ما قرار گرفته، ابزارهای جست‌وجو و تحلیل یکی از مهم‌ترین ابزارهایی هستند که به آنها نیاز داریم. در اختیار داشتن بهترین سرویس‌‌ها و ابزارهای جست‌وجوی آنلاین نه تنها کاربران را به مفیدترین و دقیق‌ترین اطلاعات رهنمون می‌کند بلکه در زمان آنها نیز به صورت قابل توجهی صرفه‌جویی می‌کند.

به گزارش تلنا، کاربران دنیا، گوگل را یکی از برترین ابزارهای جست‌وجو می‌دانند اما حقیقت این است که موتور جست‌وجوی گوگل، بهترین موتر جست‌وجوی عام است که البته با استفاده از ترفندهای خاص می‌توان نحوه جست‌وجو را در آن متحول کرد.
در کنار گوگل اما سرویس‌های دیگری برای جست‌وجو در دسترس قرار دارد که هر چند کمتر شناخته شده‌اند اما نتیجه کار با آنها بسیار رضایت‌بخش است. از آنجا که این روزها در شبکه‌های اجتماعی با وجود میلیون‌ها کاربر هر روز حجم بالایی از اطلاعات منتشر می‌شود، بنابراین این شبکه‌ها نه تنها منبع غنی از اطلاعات برای کاربران هستند بلکه می‌توان از آنها به عنوان مرجعی برای تحلیل رفتار کاربران استفاده کرد.
بنابراین سرویس‌های آنلاین جست‌وجو و تحلیل اطلاعات در شبکه‌های اجتماعی کم‌کم بیشتر مورد توجه واقع می‌شوند
.

wolframalpha.com
این سرویس جست‌وجوی آنلاین علاوه بر دسته‌بندی اطلاعات در مورد آنچه شما به دنبالش هستید، یک ویژگی خاص دارد؛ این سرویس می‌تواند اطلاعات شما در فیس‌بوک را تحلیل کند
.
کافی است شما به این سرویس اجازه دسترسی به اطلاعات‌تان را در فیس‌بوک بدهید تا این موتور رفتار شما را به صورت دقیق در فیس‌بوک مورد تجزیه و تحلیل قرار دهد
.
سرویس
wolframalpha.com پس از بررسی و تحلیل اطلاعات صفحه فیس‌بوک‌تان به شما می‌گوید از زمان استفاده از این شبکه اجتماعی چه روزهایی در هفته پرکارتر بودید، نسبت ارسال لینک و عکس و متن شما در فیس‌بوک چطور بوده و اطلاعاتی از این دست که می‌تواند برایتان جالب

باشد.
در کنار این قابلیت، این موتور در مورد کلمه‌ای که جست‌وجو می‌کنید اطلاعات دسته‌بندی شده و دقیقی را جمع‌آوری و ارایه می‌کند. به طور مثال اگر ایران را در این موتور، جست‌وجو کنید به اطلاعات مفید و جالبی دست پیدا می‌کنید؛ اطلاعاتی مانند اینکه چند درصد از ایرانی‌ها به زبان فارسی، کردی، ترکی و غیره صحبت می‌کنند یا اطلاعات دقیقی در مورد تعداد جوانان، محصلان و کهن‌سالان خواهید یافت که برایتان جالب خواهد بود
.

friend-wheel.com

این سرویس به شما کمک می‌کند تا دوستان خود را در شبکه اجتماعی فیس‌بوک تحلیل کنید. این موتور دوستان شما را دور یک دایره می‌نشاند و با کشیدن خط‌های رنگی ارتباط آنها را با شما و یکدیگر نشان می‌دهد. نتیجه، به دست آمدن یک نمودار رنگی خواهد بود که ارتباطات دوستان‌تان را با شما و یکدیگر در فیس‌بوک

به نمایش می‌گذارد.

twtrland.com
تحلیل حساب کاربری توییتر و اینستاگرام هم مانند فیس‌بوک شاید برایتان جذاب باشد. سرویس
Twtrland امکان تجزیه و تحلیل ترافیک صفحه کاربری‌تان را در توییتر و اینستاگرام به شما می‌دهد. علاوه بر این شما را از عاداتی که در ارسال محتوا به این شبکه‌ها دارید آگاه می‌کند.
در کنار این تجزیه و تحلیل می‌توانید نام یا کلمه مورد نظرتان را در این سرویس جست‌وجو کنید و به اطلاعات جالبی در مورد آن دست پیدا کنید
.

statigr.am
این سرویس آنلاین قلب اینستاگرام محسوب می‌شود. هر نوع اطلاعاتی که در مورد اینستاگرام خود یا عکسی در اینستاگرام یا کاربری در اینستاگرام نیاز داشته باشید، می‌توانید با استفاده از این سرویس آنلاین به دست بیاورید
.
به گزارش فناوران اطلاعات، سرویس
statigr.am بعد از اجازه شما برای دسترسی به اطلاعات‌تان در صفحه اینستاگرام شروع به تجزیه و تحلیل و دسته‌بندی اطلاعات شما می‌کند.

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

http://shara.ir

Iranian Public Relations News Network(shara)

http://en.shara.ir/login.php

همایش زن و روابط عمومی(PRWOMEN)

http://www.irancpr.ir/fa/?current=home

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  راهنمای کوتاه بحران


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد