کتاب 99 نکته روابط عمومی برای کسب و کارهای کوچک

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- امروز تیم روابط عمومی دبی لون کتاب کیندل 99 نکته روابط عمومی برای کسب و کارهای کوچک را بر روی سایت آمازون برای کمک به کارآفرینی، راه اندازی و متخصصان کسب و کارهای کوچک ارائه کرد. این کتاب به نحوه قرار گرفتن در معرض مطبوعات و رسانه ها برای تقویت نام تجاری خود و کسب و کار می پردازد.

 

به گزارش شارا، اغلب اوقات می توان آن را تلاشی برای کسب و کارهای کوچک دانست که برای موفقیت در پدیداری در شرایط رقابتی می خواهند از طریق ایجاد تمایز میان خود و رقبا هزینه های تبلیغاتی شان را کاهش دهند.

 

هزینه استفاده از مشاوره یا آژانس روابط عمومی دور از دسترس است. هنوز حرفه ای ها در بسیاری از کسب و کارهای کوچک فرصت های خود را برای قرار گرفتن در معرض مطبوعات و رسانه ها را از دست می دهند؛ چرا که دانش، ابزار، مهارت ها یا فرآیندهای نتیجه گرفتن از روابط عمومی را در اختیار ندارند.

 

دبی لون در گفتگو با خبرنگار درباره کتاب گفت: «روابط عمومی راهی عالی برای جلب توجه است اما کسب و کارهای کوچک برخی اوقات خجالت می کشند و از آن بهره مند نمی شوند، چرا که با جهان روابط عمومی َنا آشنا هستند. بسیاری تصور می کنند روابط عمومی  همه اش درباره مخاطبین است اما مهم این است که بدانیم روزنامه نگاران چه می خواهند و ما سعی کنیم آن را به آنها بدهیم.

 

من امیدوارم این کتاب کیندل، 99 نکته روابط عمومی  برای کسب و کارهای کوچک، بسیاری از حرفه ای ها در کسب و کارهای کوچک را تشویق کند تا درگیر شوند و در معرض رسانه ها قرار گیرند، چیزی که هر دوی آنها به مستحق آن هستند.

 

راهنمایی ها و مشاوره های این کتاب شامل:

·         روزنامه نگاران در تولید داستان های خبری شان دنبال چه چیزی هستند؟

·         چگونه می توان بیانیه های مطبوعاتی تولید کرد که دارای ارزش خبری باشد؟

·         چگونه روزنامه نگارانی را که به کسب و کار شما علاقه مند هستند را پیدا کنید؟

·         چگونه می توان قبل از متقاعد کردن روزنامه نگاران برای تولید یک ایده یا داستان، با آنها تعامل کرد؟

·         دوازده ایده آزمون شده برای ارزش های خبری کاربردی برای ترویج کسب و کار

·         ایجاد بانک اطلاعات رسانه ای خبرنگاران به عنوان منبعی متخصصان برای داده و اطلاعات مورد استفاده قرار می گیرد.

·         چگونه می توان در معرض مطبوعات و رسانه ها قرار گرفت؛ بدون اینکه هیچ خبری به آنها ارائه داد؟

 

این کتاب از طریق آدرس ذیل قابل دسترسی است:

 

http://www.amazon.co.uk/Public-Relations-Small-Businesses-ebook/dp/B00G4...

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با آدرس های ذیل تماس حاصل کنید:

 

Debbie Leven 01923 606223
07918 680051
or email
debbie@prcoach.co.uk

 

نکاتی برای ویراستاران:

1.        جایزه مشاوره روابط عمومی دبی لون  سابقه 20 ساله در روابط عمومی بریتانیا را در کارنامه خود دارد. او آموزش و مشاوره روابط عمومی را برای مشتریان ارائه می کند. کتاب کیندل 99 نکته روابط عمومی برای کسب و کارهای کوچک دربردارنده ایده های، ابزار و تکنیک هایی است که او هر روزه برای مشتریانی که می خواهند در معرض رسانه ها و مطبوعات قرار گیرند، مورد استفاده قرار می دهد.

2.        اطلاعات بیشتر در مورد این گروه در وبسایت آن قابل دسترس است: http://www.prcoach.co.uk