درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 17:17   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6482صفحه نخست » خبر یکشنبه، 4 آبان 1392 - 20:46
ماجرای آزار چهره بین‌المللی ارتباطات ایران چیست؟
پروفسور یحیی کمالی‌پور برای ارتباطاتی‌ها، نامی آشنا است، نه‌تنها در ایران، بلکه در صحنه‌ی بین‌المللی، او یکی از اساتید ایرانی است که در حوزه‌ی ارتباطات صاحب‌نظر است. پروفسور کمالی‌پور نزدیک به 27 سال سابقه‌ی تدریس در دانشگاه‌های آمریکا را دارد و اکنون رییس دانشکده‌ی ارتباطات و هنرهای خلاق دانشگاه پوردو (آمریکا) است؛ اما چند وقتی است که در شبکه‌های اجتماعی، خبرهایی درباره‌ی آزار این استاد ایرانی توسط فردی با افکار صهیونیستی منتشر می‌شوند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پروفسور یحیی کمالی‌پور برای ارتباطاتی‌ها، نامی آشنا است، نه‌تنها در ایران، بلکه در صحنه‌ی بین‌المللی، او یکی از اساتید ایرانی است که در حوزه‌ی ارتباطات صاحب‌نظر است. پروفسور کمالی‌پور نزدیک به 27 سال سابقه‌ی تدریس در دانشگاه‌های آمریکا را دارد و اکنون رییس دانشکده‌ی ارتباطات و هنرهای خلاق دانشگاه پوردو (آمریکا) است؛ اما چند وقتی است که در شبکه‌های اجتماعی، خبرهایی درباره‌ی آزار این استاد ایرانی توسط فردی با افکار صهیونیستی منتشر می‌شوند.

 

نگین حسینی - روزنامه‌نگار - که در حال حاضر در آمریکا به‌سر می‌برد و از چهر‌ه‌های نزدیک به پروفسور کمالی‌پور نیز هست، درباره‌ی جزییات این ماجرا توضیح‌هایی داد که این توضیح‌ها به تأیید پروفسور کمالی‌پور هم رسیده است.

 

او در گفت‌و‌گو با خبرنگار رسانه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: موضوع آزار و اذیت‌هایی که آن استاد یهودی مسبب آن است به یک سال و دو سال اخیر مربوط نیست، بلکه سال‌های درازی است که این آقا، به آزار روحی و روانی خیلی از افراد، از جمله دکتر کمالی‌پور مشغول بوده و هست. البته متأسفم که مجبورم از صفت «یهودی» برای این آقا استفاده کنم، چون اصلا دوست ندارم که انسان‌ها را با تعلقات مذهبی یا ویژگی‌هایی از این دست شناسایی کنم، اما این آقا به‌خاطر فعالیت‌های افراطی‌ای که دارد و دلیلش هم اعتقادات مذهبی و سیاسی او است، باعث شده که هر کسی که او را می‌شناسد، او را یک استاد یهودی و صهیونیست افراطی معرفی کند.

 

حسینی ادامه داد: این استاد علوم سیاسی در کلاس‌های درسی خود در دانشگاه پوردو کلیومت، به‌طور حیرت‌انگیزی نه‌تنها به مسلمانان، بلکه به تمام اقلیت‌های قومی، مذهبی، اجتماعی و ... توهین می‌کند. دانشجویانش سال‌های زیادی است که علیه او کمپین‌های اعتراض‌آمیز به راه انداخته‌اند و استادانی هم برای اعتراض به ریاست دانشگاه مراجعه کرده‌اند؛ اما مسوولان دانشگاه با اشاره به اصل آزادی بیان در قانون اساسی ایالات متحده آمریکا، بیان می‌کنند که هیچ کاری از دست آن‌ها ساخته نیست!

 

او با اشاره به اسلام‌ستیزی و ضد مسلمان بودن این استاد، توضیح داد: فقط کافی است که بداند کسی مسلمان است، برایش فرقی نمی‌کند چطور مسلمانی است، او حملاتش را شروع می‌کند. او سال‌های طولانی است که نزدیک‌ترین هدف یا به اعتقاد خودش، دشمنش را همکار مسلمانش در دانشگاه پوردو می‌بیند و در تمام این سال‌ها، در کلاس‌ها، بحث‌ها، سخنرانی‌ها و وبلاگش علیه پروفسور کمالی‌پور می‌نویسد و این فرد ایرانی را به‌خاطر فعالیت‌هایی که سراسر صلح‌آمیز و بشردوستانه بوده‌اند، تقبیح می‌کند! از نگاه این آقا، این‌که آقای پروفسور کمالی‌پور از دوستی میان پیروان ادیان مختلف صحبت می‌کند یا موارد اختلاف انسان‌ها را ناشی از برداشت نادرست آن‌ها از دین می‌داند، این‌ها همه از نگاه این یهودی افراطی، جرم است! چون او اعتقاد دارد که تمام مسلمانان، خشن و تروریست هستند و باید از بین بروند!

 

این روزنامه‌نگار درباره‌ی شیوه‌ی اعتراض به این نوع آزارها، گفت: دوستانی سفارش کرده‌اند که یا راه قانونی را طی کنید و از این آقا شکایت کنید، یا نادیده‌اش بگیرید. پیشنهاد اول، مسیری طاقت‌فرسا، زمان‌بر و هزینه‌بر است. آقای دکتر کمالی‌پور نه وقت دارد که دنبال مراحل حقوقی این کار برود و نه پول کلانی که بتواند وکیل استخدام کند. ضمن این‌که وقتی مقامات دانشگاه پوردو نمی‌توانند استاد خاطی را بازخواست کنند، از کجا معلوم که رویه‌ی قضایی بتواند؟ از طرف دیگر، پیشنهاد دوم هم کاری است که دکتر کمالی‌پور سال‌های درازی است که در حال انجام هر روزه‌ی آن بوده است! اما هر کسی ظرفیت و طاقت مشخص و محدودی دارد و بالاخره صبر انسان‌ها سر می‌آید! تصور کنید سال‌های سال است در جایی کار می کنید که هر روز (بدون استثنا هر روز) می‌شنوید، می‌بینید، باخبر می‌شوید، می‌خوانید که کسی در ساختمان کناری شما، علیه شما در حال سم‌پاشی است. یک سال، دو سال، سه سال، .... این موضوع هر روز تکرار می‌شود! چقدر می‌توانید تحملش کنید؟ چندبار باید به دفتر ریاست دانشگاه مراجعه کنید تا باز هم جواب منفی بشنوید؟ چقدر احساس استیصال و درماندگی می‌کنید؟

 

او اضافه کرد: به‌تازگی یکی از دوستان و همکاران دکتر کمالی‌پور، اعتراض‌نامه‌ی آن‌لاینی نوشته و برای امضای همه، آن را باز گذاشته است. دوستان زیادی همراهی کرده‌اند و امضا و کامنت خود را به انگلیسی در سایت «آی پتیشن» گذاشته‌اند. تعداد زیادی امضای بی‌نام و بی‌هویت یا اسامی تکراری و ساختگی هم بوده که البته حذف شده است، چون عملا کمکی به این درخواست نمی‌کند و بیشتر به اعتبار آن آسیب می‌زند. این درخواست آن‌لاین که دانشگاه پوردو را ملزم به پاسخگویی می‌داند، نیازمند اسم و مشخصات اصلی افراد، با ذکر عنوان (شغلی) آن‌ها است تا اعتبار داشته باشد. نوشتن کامنت انگلیسی هم که بسیار ارزشمندتر است.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد