درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 20:44   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته کاری ۴ روزه در ترکیه: مزایا و چالش‌ها
  ده‌ها مدیر صنعت تبلیغات و روابط‌عمومی با صنایع بسیار آلوده کننده ارتباط دارند
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6461صفحه نخست » آموزش روابط عمومیشنبه، 4 آبان 1392 - 08:34
ابزارهای تحلیل اطلاعات برای متخصصان روابط عمومی
روابط عمومی حرفه ای با یک جریان رو به رشد از محتوا روبرو است که آنها نیاز به نظارت و تحلیل هستند و وظیفه استخراج همزمان و دریافت بیشنشی از این اطلاعات به چالش کشیده شده است.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  پریسایز ابزار تحلیل داده ها را به سامانه رسانه خود افزود.
به گزارش شارا، پریسایز در اطلاعیه جدید خود از سامانه نظارتی با عنوان « Media Platform+» خبر داد. این سامانه مرکب از ابزارهای تحلیل داده است که به آسانی و قابل مشاهده به کاربران خود بینشی می دهد که بتوانند درکی از  درباره آنچه در جریانات رسانه های اجتماعی و شاهراه های محتوایی بدست آورند.
 
روابط عمومی حرفه ای با یک جریان رو به رشد از محتوا روبرو است که آنها نیاز به نظارت و تحلیل هستند و وظیفه استخراج همزمان و دریافت بیشنشی از این اطلاعات بیش از همیشه به چالش کشیده شده است. کمک سریع به کاربران برای واکنش به شرایطی که ایجاد می شوند، ریسک ها و فرصت ها. پریسایز ترکیبی یکپارچه از یک رشته بزرگ تحلیلگران داده را در سامانه رسانه ای پلاس « Media Platform+» گنجانده است که به کاربران این اجازه را می دهد که به سرعت به اطلاعات کلیدی از طریق تحلیل میلیون ها آیتم در شبکه های اجتماعی و جریان های محتوا و به وسیله مجموعه ای از ابزارها و داشبورها دست پیدا کنند.
ورژن جدید سامانه تحلیل «MP+» شامل دو ترکیب کلیدی است. اولا بینش پریسایز، که یک سری از داشبوردهای کشف داده های پویا که تجزیه معیارهای آن شامل تعاملات و اثربخشی توییتر، کلمات کلیدی به اشتراک گذاشته شده و گرایش های رسانه ای می شود. کاربران می توانند از مزایای فیلترهای اطلاعات پویا برای دستیابی به بینش درون متنی برای کلمات کلیدی خاص، منابع و برچسب های «هاش»، استفاده کنند. دوما، در این نرم افزار چارت ها و داشبوردهایی وجود دارند. این چارت ها و داشبوردها منعطف هستند و به راحتی می توان افزونه هایی را در آنها ایجاد کرد و می توان تصاویر و داشبرد خود را بسازید و گزارش های خود را با شفافیت و به اختصار در خصوص کسب و کارتان دریافت کنید.
 
کایر فاوکوس، مدیر عامل پریسایز می گوید:
«تحلیل گر MP+ آخرین نمونه کار ماست و نشان می دهد که ما چگونه در حال ارائه ابزارهای ساده و شهودی هستیم که مشتریان روابط عمومی ما را قادر می سازد تا به سرعت و به طور کارآمد از محتوای اجتماعی و جریان اصلی برای بدست آوردن بینش های مهم با بهره گیری از فن آوری های صنعت پیشرو «داده های بزرگ» استفاده کنیم.»
 
در مکالمه با کاربران ما، شفاف بود که ما نیاز به تهیه طیف وسیعی از ابزارهای ارائه درک از محتوا و بینشی کل نگر به طور همزمان، نسبت به رسانه های اجتماعی کلیدی و سناریوهای جریان اصلی اخبار و همچنین ایجاد حدی از انعطاف پذیری که به کاربران این اجازه را می دهد تا آنها خود به کشف داده ها برای خود بپردازند و بتوانند با افزودن برچسب ها و معیارهایی این اطمینان را به دست آورند که می توانند پیگیری و ارزیابی موثری را در شاخص های کلیدی عملکرد انجام دهند.
 
پریسایز نصب و خدمات پشتیبانی خود را برای «Media Platform+» تقدیم می کند به این معنا که مشتریان قادر خواهند بود به سرعت و به طور موثر پوشش و نتایج مرتبط را از آنها دریافت کنند.
درباره پریسایز
 
پریسایز یک گروه اطلاع رسانی در حوزه کسب و کار است. ما نظارت، تحلیل و چینش خودمان را از میان اخبار، نظرات و مکالمات انجام می دهیم و به شرکت ها کمک می کنیم تا درکی از روندها و نفوذ موثر بر کسب و کار امروز و آینده آنها بدست آورند.
 
ما به طیف ویژه ای از نظارت رسانه ای و خدمات تحلیل رسانه ای و نرم افزارهای کاربردی برای روابط عمومی، بازاریابی و متخصصان رسانه در سازمان هایی از همه قسم، دریافت کردیم. از بانک های جهانی تا برندهای چند ملیتی و متخصصان یک رشته خاص و بورس اوراق بهادار لندن و فایننشیال تایمز و انجمن ملی واسطه های اوراق بهادار خودکار انتقالی (شرکت بورسی در امریکا)، مجموعه ای از شرکت ها که فهرست شده اند، گروه های رسانه ای و تکنولوژی، دولت ها و تنظیم کننده ها، بازاریابان و گروه های ارتباطی، خیریه ها و سازمان های غیر دولتی.
 
تحقیقات و بینش هایی که ارائه می دهیم معمولا از رسانه ها و کنفرانس های رهبری در ارتباطات، رسانه های اجتماعی و برند به دست آمده اند و خدمات ما به عنوان ارتباطات پیشرو و بدنه اطلاعات جهانی شناخته می شوند. ما بالغ بر 400 نفر را به استخدام خود در آورده ایم که شامل محققان، تحلیلگران، ویراستاران، مشاوران، تیم های پشتیبانی و توسعه فنی در بریتانیای کبیر و ایالات متحده امریکا هستند.
برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت : http://www.precise.co.uk مراجعه کنید.
 

http://shara.ir

Iranian Public Relations News Network(shara)

http://en.shara.ir/login.php

همایش زن و روابط عمومی(PRWOMEN)

http://www.irancpr.ir/fa/?current=home

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد